0
back
 

diskuze k tématu: Rodinný liftback za 400 až 700k

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
harisson
number of posts7
date of registration10.06.2014
Tuesday 10.06.2014 08:52, Rodinný liftback za 400 až 700k
Nejdříve jsem chtěl SUV - Touareg, X5 nebo ML = hodně místa, velký kufr, příjemné a bezpečné svezení. Pak se mi to trochu rozleželo v hlavně, a pokud je pravda, že náklady na provoz (spotřeba, pneu, opravy, atd..) jsou přibližně 2x vyšší než u aut typu Superb, Passat, A6 atd., tak už se mi SUV nezamlouvá vůbec.

Tak jsem si usmyslel, že to musí být liftback. Kombi v žádném případě - nelíbí se mi! Ale těch liftbacků je strašně málo - prakticky se dá rozumně vybírat jen ze Superbů a případně Mondeo. Je to tak? BMW3 GT už je docela balík. Sedan nevyhoví rodinným požadavkům. Dál chci spolehlivý automat a aby to trochu jelo (min. 100 KW).

Budu vděčný, za každou radu - pokud je Superb dobrá volba, tak jaký? Nebo spíše Mondeo a oba v 2litru Dieselu?

Díky
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Tuesday 10.06.2014 19:17, Dnes jsem zkusil projížďku v
Škoda Rapid 1,2 TSi. Myslím, že to vám bude vyhovovat. Do ceny Tuarega se vám jich vede 4 až 5 kousků, to znamená pro celou širokou rodinu.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 11.06.2014 02:32, Aktuální Mazda 6 kombi
vypadá skoro jako liftback. Tohle auto se vám nelíbí?
respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Wednesday 11.06.2014 08:14, RE: Dnes jsem zkusil projížďku v
rojack posted by:
Škoda Rapid 1,2 TSi. Myslím, že to vám bude vyhovovat. Do ceny Tuarega se vám jich vede 4 až 5 kousků, to znamená pro celou širokou rodinu.

Rapid ? :D neni to trochu mimo misu pro toho kdo se diva na ML a X5 ? Navic rapida porad beru za drahe auto za to co nabizi s vlecnou napravou...Jinak ta mazda 6 neni vubec spatna a hlavne u ni se da ocekavat vysoka spolehlivost...ale mazda6 asi nebude v liftbacku

respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 11.06.2014 08:20, RE: Rodinný liftback za 400 až 700k
harisson posted by:
Nejdříve jsem chtěl SUV - Touareg, X5 nebo ML = hodně místa, velký kufr, příjemné a bezpečné svezení. Pak se mi to trochu rozleželo v hlavně, a pokud je pravda, že náklady na provoz (spotřeba, pneu, opravy, atd..) jsou přibližně 2x vyšší než u aut typu Superb, Passat, A6 atd., tak už se mi SUV nezamlouvá vůbec. Tak jsem si usmyslel, že to musí být liftback. Kombi v žádném případě - nelíbí se mi! Ale těch liftbacků je strašně málo - prakticky se dá rozumně vybírat jen ze Superbů a případně Mondeo. Je to tak? BMW3 GT už je docela balík. Sedan nevyhoví rodinným požadavkům. Dál chci spolehlivý automat a aby to trochu jelo (min. 100 KW). Budu vděčný, za každou radu - pokud je Superb dobrá volba, tak jaký? Nebo spíše Mondeo a oba v 2litru Dieselu? Díky


Co Opel Insignia? Nabízí 4x4, liftback a chrochty CDTi od Fiatu jsou poměrně slušné.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 11.06.2014 10:32, Superb
Superbem 2 jsem se už něco najezdil, vyzkoušel jsem i automat. 2,0 TDI CR vydrží dost, hlavně pokud se v něm pravidelně mění olej, doporučuji co 15 000/ rok, vstřikování je repasovatelné, ale když se používá kvalitní aditivum nebo prémiová nafta, tak se to řeší až při vysokém nájezdu. Základní varianta sama o sobě jede výborně a výkonově stačí, 125 kW verze už táhne jako kráva. Automat DSG řadí dobře a při pravidelné výměně oleje (co 60 000 km) taky vydrží. Jen kombinace TDI + DSG mi vadí jednou zásadní věcí, a to, že automat drží motor v šíleně nízkých otáčkách, hlavně ve městě a motor pořád duní, až mě z toho kolikrát bolí hlava. Proto ho přepnu to nelogického manuálního módu a popřu tím smysl automatu. Naopak výborná je kombinace 1,8 TSI, nebo 2,0 TSI + DSG. Motor si jen ševelí a jízda je velmi příjemná. Takže pokud se smíříte, že nebudete jezdit za 6 litrů na 100, je to výborná volba. P.S. za tu vyčleněnou sumu bych popřemýšlel o úplně novém autě (z ceníkovky jistě dá dealer slušnou slevičku), nebo max. ročním s prodlouženou zárukou. I u benzínu doporučuji přidávat benzínová aditiva, je to přímý vstřik a je to prevence proti zakarbonování, zvlášť u automatu, který drží motor v maximálně nízkých otáčkách.
respond
harisson
number of posts7
date of registration10.06.2014
Wednesday 11.06.2014 14:08, RE: Dnes jsem zkusil projížďku v
rojack posted by:
Škoda Rapid 1,2 TSi. Myslím, že to vám bude vyhovovat. Do ceny Tuarega se vám jich vede 4 až 5 kousků, to znamená pro celou širokou rodinu.


Viz níže - chci vyšší třídu. Ale díky:)
respond
harisson
number of posts7
date of registration10.06.2014
Wednesday 11.06.2014 14:10, RE: Aktuální Mazda 6 kombi
Petr S posted by:
vypadá skoro jako liftback. Tohle auto se vám nelíbí?


Mazda 6 není liftback a jediný kombík co bych bral je ta zběsilost od Mercedesu CLS shooting brake, ale to je ranec, který za auto dát nechci...

respond
harisson
number of posts7
date of registration10.06.2014
Wednesday 11.06.2014 14:11, RE: Rodinný liftback za 400 až 700k
David V posted by:
harisson posted by:
Nejdříve jsem chtěl SUV - Touareg, X5 nebo ML = hodně místa, velký kufr, příjemné a bezpečné svezení. Pak se mi to trochu rozleželo v hlavně, a pokud je pravda, že náklady na provoz (spotřeba, pneu, opravy, atd..) jsou přibližně 2x vyšší než u aut typu Superb, Passat, A6 atd., tak už se mi SUV nezamlouvá vůbec. Tak jsem si usmyslel, že to musí být liftback. Kombi v žádném případě - nelíbí se mi! Ale těch liftbacků je strašně málo - prakticky se dá rozumně vybírat jen ze Superbů a případně Mondeo. Je to tak? BMW3 GT už je docela balík. Sedan nevyhoví rodinným požadavkům. Dál chci spolehlivý automat a aby to trochu jelo (min. 100 KW). Budu vděčný, za každou radu - pokud je Superb dobrá volba, tak jaký? Nebo spíše Mondeo a oba v 2litru Dieselu? Díky
Co Opel Insignia? Nabízí 4x4, liftback a chrochty CDTi od Fiatu jsou poměrně slušné.


Insignia bohužel bídná zkušenost - dvou lidí v okolí, v obou případech dost poruchové...

respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 11.06.2014 14:17, RE: Rodinný liftback za 400 až 700k
harisson posted by:
David V posted by:
harisson posted by:
Nejdříve jsem chtěl SUV - Touareg, X5 nebo ML = hodně místa, velký kufr, příjemné a bezpečné svezení. Pak se mi to trochu rozleželo v hlavně, a pokud je pravda, že náklady na provoz (spotřeba, pneu, opravy, atd..) jsou přibližně 2x vyšší než u aut typu Superb, Passat, A6 atd., tak už se mi SUV nezamlouvá vůbec. Tak jsem si usmyslel, že to musí být liftback. Kombi v žádném případě - nelíbí se mi! Ale těch liftbacků je strašně málo - prakticky se dá rozumně vybírat jen ze Superbů a případně Mondeo. Je to tak? BMW3 GT už je docela balík. Sedan nevyhoví rodinným požadavkům. Dál chci spolehlivý automat a aby to trochu jelo (min. 100 KW). Budu vděčný, za každou radu - pokud je Superb dobrá volba, tak jaký? Nebo spíše Mondeo a oba v 2litru Dieselu? Díky
Co Opel Insignia? Nabízí 4x4, liftback a chrochty CDTi od Fiatu jsou poměrně slušné.
Insignia bohužel bídná zkušenost - dvou lidí v okolí, v obou případech dost poruchové...


taky mám v okolí odstrašující případ s insignií turbo benzín 4x4. co starší bmw 5gt?
respond
harisson
number of posts7
date of registration10.06.2014
Wednesday 11.06.2014 14:18, RE: Superb
Paul posted by:
Superbem 2 jsem se už něco najezdil, vyzkoušel jsem i automat. 2,0 TDI CR vydrží dost, hlavně pokud se v něm pravidelně mění olej, doporučuji co 15 000/ rok, vstřikování je repasovatelné, ale když se používá kvalitní aditivum nebo prémiová nafta, tak se to řeší až při vysokém nájezdu. Základní varianta sama o sobě jede výborně a výkonově stačí, 125 kW verze už táhne jako kráva. Automat DSG řadí dobře a při pravidelné výměně oleje (co 60 000 km) taky vydrží. Jen kombinace TDI + DSG mi vadí jednou zásadní věcí, a to, že automat drží motor v šíleně nízkých otáčkách, hlavně ve městě a motor pořád duní, až mě z toho kolikrát bolí hlava. Proto ho přepnu to nelogického manuálního módu a popřu tím smysl automatu. Naopak výborná je kombinace 1,8 TSI, nebo 2,0 TSI + DSG. Motor si jen ševelí a jízda je velmi příjemná. Takže pokud se smíříte, že nebudete jezdit za 6 litrů na 100, je to výborná volba. P.S. za tu vyčleněnou sumu bych popřemýšlel o úplně novém autě (z ceníkovky jistě dá dealer slušnou slevičku), nebo max. ročním s prodlouženou zárukou. I u benzínu doporučuji přidávat benzínová aditiva, je to přímý vstřik a je to prevence proti zakarbonování, zvlášť u automatu, který drží motor v maximálně nízkých otáčkách.



Díky. Právě jako alternativu k Superbu beru Mondeo 2.2 tdci - http://www.tipcars.com/ford-mondeo/22tdci-automat-kuze-navi-xeno-36857142.html. Co jsem četl, tak by to mohla být moc příjemná záležitost. Kufr sice trochu menší, ale pohodlí a výbava budou možná trochu výše. U Superbů bude z čeho vybírat, ale těch Mondeí tolik není...jinak budu samozřejmě rád za cenu kolem 400 více než za 700k - tam je varianta BMW 3 GT, ale cenově chci být spíše do půl mega
respond
harisson
number of posts7
date of registration10.06.2014
Wednesday 11.06.2014 14:19, RE: Rodinný liftback za 400 až 700k
BMW528i posted by:
harisson posted by:
David V posted by:
harisson posted by:
Nejdříve jsem chtěl SUV - Touareg, X5 nebo ML = hodně místa, velký kufr, příjemné a bezpečné svezení. Pak se mi to trochu rozleželo v hlavně, a pokud je pravda, že náklady na provoz (spotřeba, pneu, opravy, atd..) jsou přibližně 2x vyšší než u aut typu Superb, Passat, A6 atd., tak už se mi SUV nezamlouvá vůbec. Tak jsem si usmyslel, že to musí být liftback. Kombi v žádném případě - nelíbí se mi! Ale těch liftbacků je strašně málo - prakticky se dá rozumně vybírat jen ze Superbů a případně Mondeo. Je to tak? BMW3 GT už je docela balík. Sedan nevyhoví rodinným požadavkům. Dál chci spolehlivý automat a aby to trochu jelo (min. 100 KW). Budu vděčný, za každou radu - pokud je Superb dobrá volba, tak jaký? Nebo spíše Mondeo a oba v 2litru Dieselu? Díky
Co Opel Insignia? Nabízí 4x4, liftback a chrochty CDTi od Fiatu jsou poměrně slušné.
Insignia bohužel bídná zkušenost - dvou lidí v okolí, v obou případech dost poruchové...
taky mám v okolí odstrašující případ s insignií turbo benzín 4x4. co starší bmw 5gt?


To je už ranec ne? 3 GT se dá kolem 700 ale 5? Raději bych byl kolem půl mega...a hlavně to není liftback, většina je sedan:(

respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 11.06.2014 15:20, RE: Rodinný liftback za 400 až 700k
harisson posted by:
BMW528i posted by:
harisson posted by:
David V posted by:
harisson posted by:
Nejdříve jsem chtěl SUV - Touareg, X5 nebo ML = hodně místa, velký kufr, příjemné a bezpečné svezení. Pak se mi to trochu rozleželo v hlavně, a pokud je pravda, že náklady na provoz (spotřeba, pneu, opravy, atd..) jsou přibližně 2x vyšší než u aut typu Superb, Passat, A6 atd., tak už se mi SUV nezamlouvá vůbec. Tak jsem si usmyslel, že to musí být liftback. Kombi v žádném případě - nelíbí se mi! Ale těch liftbacků je strašně málo - prakticky se dá rozumně vybírat jen ze Superbů a případně Mondeo. Je to tak? BMW3 GT už je docela balík. Sedan nevyhoví rodinným požadavkům. Dál chci spolehlivý automat a aby to trochu jelo (min. 100 KW). Budu vděčný, za každou radu - pokud je Superb dobrá volba, tak jaký? Nebo spíše Mondeo a oba v 2litru Dieselu? Díky
Co Opel Insignia? Nabízí 4x4, liftback a chrochty CDTi od Fiatu jsou poměrně slušné.
Insignia bohužel bídná zkušenost - dvou lidí v okolí, v obou případech dost poruchové...
taky mám v okolí odstrašující případ s insignií turbo benzín 4x4. co starší bmw 5gt?
To je už ranec ne? 3 GT se dá kolem 700 ale 5? Raději bych byl kolem půl mega...a hlavně to není liftback, většina je sedan:(

5GT se dá od 620tis ročníky 2009/2010 ale 3GT jsem našel od 880tis. nepleteme gran turismo (liftback/hatchback) a grand touring (combi)? pokud by to mohlo být combi tak je celkem výběr kolem 600tis v ročnících 2010
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Wednesday 11.06.2014 18:37, RE: Dnes jsem zkusil projížďku v
harisson posted by:
rojack posted by:
Škoda Rapid 1,2 TSi. Myslím, že to vám bude vyhovovat. Do ceny Tuarega se vám jich vede 4 až 5 kousků, to znamená pro celou širokou rodinu.
Viz níže - chci vyšší třídu. Ale díky:)


Jasně, byl to vtip. Já jen že jsem se s ním právě projel, kámoš ho měl nový. Je to takový očesaný velorex, zvlášť s tím komářím motůrkem. Chápu touhu po mírně vyšší třídě.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.