0
back
 

diskuze k tématu: prosba o radu superba

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.12.2014 11:24, prosba o radu superba
Dobrý den, chtěl jsem si koupit Škodu Superb r.výroby 2011, kvůli velikosti kufru, ale teď jsem objevil MB třídy C, nebo E. Vždy jsem myslel, že tyhle auta jsou pro mě cenově nedostupné. Poraďte mě prosím s výběrem, např. na co si mám dát pozor, servisní náklady, spolehlivostí, atd. Moc děkuji.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Tuesday 09.12.2014 12:44, RE: prosba o rada
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, chtěl jsem si koupit Škodu Superb r.výroby 2011, kvůli velikosti kufru, ale teď jsem objevil MB třídy C, nebo E. Vždy jsem myslel, že tyhle auta jsou pro mě cenově nedostupné. Poraďte mě prosím s výběrem, např. na co si mám dát pozor, servisní náklady, spolehlivostí, atd. Moc děkuji.


Chtělo by to upřesnit o jaký motor máte zájem, jestli to má být automat nebo 4x4, sedan nebo combi... Ale obecně se dá říct, že takový standardní Superb s 2,0 TDI CR s manuálem a předním náhonem je servisně nenáročný (při správné údržbě a používání motoru) a díly jsou na úrovni Golfu/Octavie. Céčko od MB se srovnatelným motorem taky není špatné, dá se říct, že jde o nejpovedenější MB poslední doby. Pro někoho může být nevýhodou zadní náhon. Jízdní vlastnosti jsou ale výborné. Prostorem se na Supa nechytá. Éčko je už o třídu výš a servis může být náročnější. Obecně platí, že čím méně toho ve zmiňovaných autech je, tím líp.
respond
edmund
number of posts3
date of registration20.10.2011
Wednesday 10.12.2014 10:02, vlastní
Superb sedan, 2litr 125kW manuál,4x4. v současné chvíli 180tis km. údržba jen běžná. opravy zatím nic. spotřeba neloudavě velmi rychle 6,2l/100km. v zimě bezkonkurence díky 4x4. u sedanu kufr nic moc pro chalupáře, ale twindoor super. vnitřní prostor nesrovnatelný s Céčkem a myslím, že i E. Mám to v eleganci, ale ovládání všeho výrazně pohodlnější a intuitivnější než kdekoli. není to ale tak nahezkaný.

Takže: na jezdění Superb, na parádu a pocitovku MB.
bonus: se Supem krásně v davu a nedráždí v případě pohybu v prostředí, kde je Octa luxusem.
respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Wednesday 10.12.2014 10:15, starší premiovka
Osobně mám už druhou starší pemiovku (první A6 4F a nyní BMW E90) a jsem spokojen. Při výběru auta jsem ale vycházel z toho, že mám v blízkosti mechanika, kterému věřím, je šikovný a zrovna Audi a BMW opravuje. Pokud bych takové mechanika neměl, tak bych se asi bál a koupil si takové auto, které mi mechanik, kterému věřím, umí opravit. Je samozřejmě možnost jezdit s nikoliv běžnými věcmi (výměna oleje, brzdy apod., které zvládne téměř každý) do autorizovaného servisu, ale to se může značně prodražit.

S MB mám částečnou zkušenost se starší řadou C, E a ML a úplně mi ty auta k srdci nepřirostla, i když MB E na vzdochovém podvozku (myslím jen zadní náprava) je velmi pohodlné auto na dlouhé dalniční cesty. Co se týká Vámi poptávaného modelu C od roku 2007, tak jsem na něj slyšel od mechaniků Samohýl MB Zlín chválu zmiňovali pouze problémy s předními světlomety, které snad byly v rámci faceliftu vyřešeny.

SuperB II jsem používal 1 měsíc a je to určitě dobré auto, pokud člověk využije nabízený prostor na zadních sedadlech, protože jako řidič jsem si připadal podobně jako v Octavii II a bez využití prostoru na zadních sedadlech nemám moc význam takové auto mít. Ještě jsem s ním měl v zimě problém vyjet na sněhu kopce, která jsem s Octavii II zvládal bez problémů, a to tam byly nové zimní pneu Goodyear a bylo to DSG.
respond
martin32
number of posts1
date of registration10.08.2012
Wednesday 10.12.2014 11:12, zadni nahon nebrat
Koupili jsme v r.2007 dvě bmw 530i v manuálu, a varuji tazatele před koupí auta
se zadním náhonem. Můžete mít sebekvalitnější gumy a myslet si o sobě že jste nejlepší řidič
široko daleko, nicméně zadní náhon je v zimě velká nevýhoda, stejnou blbost jsme udělali v tom že jsme nekoupili automat.
Já osobně bych bral Superba v případě že chci (proč taky nechtít) automat,
jinak bych šáhl do jiné předokolky, ať už mondeo /pohodlnější podvozek/, avensis, mazda atd.
Nedávno jsem se bavil s jedním šéfem prodeje velkého autosalonu a může si hlavu ukroutit nad tím
jak skoro každý koupí Superba v kombíku i když jezdí v drtivě případů v autě sám a do kufru si dá
posléze maximálně notebook. Jedině co si prý dají zákazníci vymluvit a následně si nemůžou vynachválit, je to že místo 4x4 vezmou automat.

respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 10.12.2014 13:17, RE: zadni nahon nebrat
martin32 posted by:
Koupili jsme v r.2007 dvě bmw 530i v manuálu, a varuji tazatele před koupí autase zadním náhonem. Můžete mít sebekvalitnější gumy a myslet si o sobě že jste nejlepší řidičširoko daleko, nicméně zadní náhon je v zimě velká nevýhoda, stejnou blbost jsme udělali v tom že jsme nekoupili automat.Já osobně bych bral Superba v případě že chci (proč taky nechtít) automat,jinak bych šáhl do jiné předokolky, ať už mondeo /pohodlnější podvozek/, avensis, mazda atd.Nedávno jsem se bavil s jedním šéfem prodeje velkého autosalonu a může si hlavu ukroutit nad tímjak skoro každý koupí Superba v kombíku i když jezdí v drtivě případů v autě sám a do kufru si dáposléze maximálně notebook. Jedině co si prý dají zákazníci vymluvit a následně si nemůžou vynachválit, je to že místo 4x4 vezmou automat.


Nevím proč varujete, před zadním náhonem. To že s ním neumíte jezdit neznamená, že je špatný, já jezdím u 4 zimy s bmw a nikdy jsem neměl problém, nikdy jsem neměl řetězy ani na horách, jezdím za každého počasí a kdekoliv a už bych nechtěl předokolku nai vidět, na kluzkém povrchu je naprosto neovladatelná, na řízení nepříjemná.... Za ty 4 roky jsem s bmw najel skoro 200tkm, předtím asi 100 s předokolkama a ted jezdím občas se služebníma předkolkama, tak myslím, že to můžu srovnat. jinak automat je fajn, ale někdo ho nemusí, to áleží na každém.
K dotazu:
Superba bych nevolil - nedělá se sedan a twindor neodhluční zadní nápravu jako sedan, jediný 6 válec je 3,6i a je jich málo, místem a pohodlím vpředu neohromí a místo vzadu mě nezajímá, přední náhon je hrůza, 4x4 omezená nabídka a dražší, dsg motor dost podtáčí, někdy až tak že jsou od motoru cítit vibrace,
za sebe doporučuji BMW 5 nebo MB E, e je pohodlnější a prostornější, 5 zase stavěná sportovnější jízdu.
u všech těchto auto počítejte s vysokým nájezdem km u ojetin (cca 50tkm/rok a víc v extrémech okolo 200tkm/rok), ale při dobrém servisu to nevadí.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 10.12.2014 14:05, RE: zadni nahon nebrat
BMW528i posted by:
martin32 posted by:
Koupili jsme v r.2007 dvě bmw 530i v manuálu, a varuji tazatele před koupí autase zadním náhonem. Můžete mít sebekvalitnější gumy a myslet si o sobě že jste nejlepší řidičširoko daleko, nicméně zadní náhon je v zimě velká nevýhoda, stejnou blbost jsme udělali v tom že jsme nekoupili automat.Já osobně bych bral Superba v případě že chci (proč taky nechtít) automat,jinak bych šáhl do jiné předokolky, ať už mondeo /pohodlnější podvozek/, avensis, mazda atd.Nedávno jsem se bavil s jedním šéfem prodeje velkého autosalonu a může si hlavu ukroutit nad tímjak skoro každý koupí Superba v kombíku i když jezdí v drtivě případů v autě sám a do kufru si dáposléze maximálně notebook. Jedině co si prý dají zákazníci vymluvit a následně si nemůžou vynachválit, je to že místo 4x4 vezmou automat.
Nevím proč varujete, před zadním náhonem. To že s ním neumíte jezdit neznamená, že je špatný, já jezdím u 4 zimy s bmw a nikdy jsem neměl problém, nikdy jsem neměl řetězy ani na horách, jezdím za každého počasí a kdekoliv a už bych nechtěl předokolku nai vidět, na kluzkém povrchu je naprosto neovladatelná, na řízení nepříjemná.... Za ty 4 roky jsem s bmw najel skoro 200tkm, předtím asi 100 s předokolkama a ted jezdím občas se služebníma předkolkama, tak myslím, že to můžu srovnat. jinak automat je fajn, ale někdo ho nemusí, to áleží na každém. K dotazu: Superba bych nevolil - nedělá se sedan a twindor neodhluční zadní nápravu jako sedan, jediný 6 válec je 3,6i a je jich málo, místem a pohodlím vpředu neohromí a místo vzadu mě nezajímá, přední náhon je hrůza, 4x4 omezená nabídka a dražší, dsg motor dost podtáčí, někdy až tak že jsou od motoru cítit vibrace, za sebe doporučuji BMW 5 nebo MB E, e je pohodlnější a prostornější, 5 zase stavěná sportovnější jízdu. u všech těchto auto počítejte s vysokým nájezdem km u ojetin (cca 50tkm/rok a víc v extrémech okolo 200tkm/rok), ale při dobrém servisu to nevadí.


Ve speciálu Světa Motorů je pěkný článek o automobilovém závodníkovi a smluvním přepravci podnikatelů Petru Žežulkovi.Léta používal vozy BMV.Jelikož vozy BMV při vyšších kilometrech již požadovaly dosti velké investice,tak zakoupil vůz škoda Superb.Již s ním najezdil 530 000 km a mimo jiné si velmi pochvaluje jízdní vlastnosti Superbu,které v zimě BMV jednoznačně předčí.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 10.12.2014 14:38, RE: zadni nahon nebrat
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
martin32 posted by:
Koupili jsme v r.2007 dvě bmw 530i v manuálu, a varuji tazatele před koupí autase zadním náhonem. Můžete mít sebekvalitnější gumy a myslet si o sobě že jste nejlepší řidičširoko daleko, nicméně zadní náhon je v zimě velká nevýhoda, stejnou blbost jsme udělali v tom že jsme nekoupili automat.Já osobně bych bral Superba v případě že chci (proč taky nechtít) automat,jinak bych šáhl do jiné předokolky, ať už mondeo /pohodlnější podvozek/, avensis, mazda atd.Nedávno jsem se bavil s jedním šéfem prodeje velkého autosalonu a může si hlavu ukroutit nad tímjak skoro každý koupí Superba v kombíku i když jezdí v drtivě případů v autě sám a do kufru si dáposléze maximálně notebook. Jedině co si prý dají zákazníci vymluvit a následně si nemůžou vynachválit, je to že místo 4x4 vezmou automat.
Nevím proč varujete, před zadním náhonem. To že s ním neumíte jezdit neznamená, že je špatný, já jezdím u 4 zimy s bmw a nikdy jsem neměl problém, nikdy jsem neměl řetězy ani na horách, jezdím za každého počasí a kdekoliv a už bych nechtěl předokolku nai vidět, na kluzkém povrchu je naprosto neovladatelná, na řízení nepříjemná.... Za ty 4 roky jsem s bmw najel skoro 200tkm, předtím asi 100 s předokolkama a ted jezdím občas se služebníma předkolkama, tak myslím, že to můžu srovnat. jinak automat je fajn, ale někdo ho nemusí, to áleží na každém. K dotazu: Superba bych nevolil - nedělá se sedan a twindor neodhluční zadní nápravu jako sedan, jediný 6 válec je 3,6i a je jich málo, místem a pohodlím vpředu neohromí a místo vzadu mě nezajímá, přední náhon je hrůza, 4x4 omezená nabídka a dražší, dsg motor dost podtáčí, někdy až tak že jsou od motoru cítit vibrace, za sebe doporučuji BMW 5 nebo MB E, e je pohodlnější a prostornější, 5 zase stavěná sportovnější jízdu. u všech těchto auto počítejte s vysokým nájezdem km u ojetin (cca 50tkm/rok a víc v extrémech okolo 200tkm/rok), ale při dobrém servisu to nevadí.
Ve speciálu Světa Motorů je pěkný článek o automobilovém závodníkovi a smluvním přepravci podnikatelů Petru Žežulkovi.Léta používal vozy BMV.Jelikož vozy BMV při vyšších kilometrech již požadovaly dosti velké investice,tak zakoupil vůz škoda Superb.Již s ním najezdil 530 000 km a mimo jiné si velmi pochvaluje jízdní vlastnosti Superbu,které v zimě BMV jednoznačně předčí.


jde o to jaké měl motorizace a co byly ty investice.... superb je octavia nafouknutá do rozměru bmw 5 a mb e, rozměrem patří do této řady, výbavou a komfortem ne. provozní náklady budou nižší, protože auto je jednodužší. a nižší cenu za některé díly dorovná jejich výdrž. pokud jezdil např s řadou 7 a v8 diesel, tak je jasné, že servis byl dražší než na superba,
jízdní vlastnosti srovnáváte předokolku se zadokolkou? nebo 4x4 vs předek? nebo 4x4 vs zadek ? nebo 4x4 vs 4x4?
Jinak prodával jsem M-B e majiteli firmy co dělá přepravu osob a kupoval ho protože se superbem nikdo nechtěl jezdit.
a těch 530tkm není nic vyjímečného.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 10.12.2014 15:30, RE: zadni nahon nebrat
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
martin32 posted by:
Koupili jsme v r.2007 dvě bmw 530i v manuálu, a varuji tazatele před koupí autase zadním náhonem. Můžete mít sebekvalitnější gumy a myslet si o sobě že jste nejlepší řidičširoko daleko, nicméně zadní náhon je v zimě velká nevýhoda, stejnou blbost jsme udělali v tom že jsme nekoupili automat.Já osobně bych bral Superba v případě že chci (proč taky nechtít) automat,jinak bych šáhl do jiné předokolky, ať už mondeo /pohodlnější podvozek/, avensis, mazda atd.Nedávno jsem se bavil s jedním šéfem prodeje velkého autosalonu a může si hlavu ukroutit nad tímjak skoro každý koupí Superba v kombíku i když jezdí v drtivě případů v autě sám a do kufru si dáposléze maximálně notebook. Jedině co si prý dají zákazníci vymluvit a následně si nemůžou vynachválit, je to že místo 4x4 vezmou automat.
Nevím proč varujete, před zadním náhonem. To že s ním neumíte jezdit neznamená, že je špatný, já jezdím u 4 zimy s bmw a nikdy jsem neměl problém, nikdy jsem neměl řetězy ani na horách, jezdím za každého počasí a kdekoliv a už bych nechtěl předokolku nai vidět, na kluzkém povrchu je naprosto neovladatelná, na řízení nepříjemná.... Za ty 4 roky jsem s bmw najel skoro 200tkm, předtím asi 100 s předokolkama a ted jezdím občas se služebníma předkolkama, tak myslím, že to můžu srovnat. jinak automat je fajn, ale někdo ho nemusí, to áleží na každém. K dotazu: Superba bych nevolil - nedělá se sedan a twindor neodhluční zadní nápravu jako sedan, jediný 6 válec je 3,6i a je jich málo, místem a pohodlím vpředu neohromí a místo vzadu mě nezajímá, přední náhon je hrůza, 4x4 omezená nabídka a dražší, dsg motor dost podtáčí, někdy až tak že jsou od motoru cítit vibrace, za sebe doporučuji BMW 5 nebo MB E, e je pohodlnější a prostornější, 5 zase stavěná sportovnější jízdu. u všech těchto auto počítejte s vysokým nájezdem km u ojetin (cca 50tkm/rok a víc v extrémech okolo 200tkm/rok), ale při dobrém servisu to nevadí.
Ve speciálu Světa Motorů je pěkný článek o automobilovém závodníkovi a smluvním přepravci podnikatelů Petru Žežulkovi.Léta používal vozy BMV.Jelikož vozy BMV při vyšších kilometrech již požadovaly dosti velké investice,tak zakoupil vůz škoda Superb.Již s ním najezdil 530 000 km a mimo jiné si velmi pochvaluje jízdní vlastnosti Superbu,které v zimě BMV jednoznačně předčí.
jde o to jaké měl motorizace a co byly ty investice.... superb je octavia nafouknutá do rozměru bmw 5 a mb e, rozměrem patří do této řady, výbavou a komfortem ne. provozní náklady budou nižší, protože auto je jednodužší. a nižší cenu za některé díly dorovná jejich výdrž. pokud jezdil např s řadou 7 a v8 diesel, tak je jasné, že servis byl dražší než na superba, jízdní vlastnosti srovnáváte předokolku se zadokolkou? nebo 4x4 vs předek? nebo 4x4 vs zadek ? nebo 4x4 vs 4x4? Jinak prodával jsem M-B e majiteli firmy co dělá přepravu osob a kupoval ho protože se superbem nikdo nechtěl jezdit. a těch 530tkm není nic vyjímečného.


Cituji,Léta jsem používal vozy BMV,konkrétně osmiválec 740 d a později skromější šestiválec 730 d.dodnes na ně rád vzpomínám.ale pár věcí mě pěkně štvalo.Zejména fakt,že ani tento největší bavorák neměl ve verzi se standardním rozvorem vzadu dost místa.abych neutlačoval zákazníky jezdil jsem nalepený na volantu,z čehož mě do dnes pobolívají kyčle.Navíc si bavoráci při vyšších kilometrech vybírali zpět neúměrnou část mých zisků.Zejména model 740 d byl doslova požíračem automatických převodovek,turbodmychadel a vstřikovačů.Superb se mi jednak líbil a bezvadně vyhovoval prostorností,navíc jsem očekával,že jeho jednodužší mechanika dohromady s příznivějšími cenami náhradních dílů sníží provozní náklady.proto jsem si ho koupil vlastně hned ,jak vyšel a to ve vrcholné verzi elegance.Ćím déle ho mám tím více si rozhodnutí pochvaluji,vysvětluje Petr Žežulka letitý ctitel bavoráků,jak ke škodovce přišel.Zadní pohom mi zase tak moc nechybí,na sportovním podvozku se Superb těm bavorákům skoro vyrovná na suchu, v zimě je jednoznačně předčí.Zatímco vlající záď řidiče možná baví,zákazníky sedící vzadu to samozřejmě děsilo.Zato v Superbu,který jede stále jak na kolejích.si klidně podřimují,i když to pálím po zcela bílé dálnici.to spíš harmonický zvuk šestiválce jsem stále nezapmněl a trochu mi chybí.je to článe na dvě strany.Celý ho opisovat nebudu.Akorát doplním ,že se jedná o Superb 2.0 TDI/125 kw DSG,předokolka.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 10.12.2014 15:47, RE: zadni nahon nebrat
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
martin32 posted by:
Koupili jsme v r.2007 dvě bmw 530i v manuálu, a varuji tazatele před koupí autase zadním náhonem. Můžete mít sebekvalitnější gumy a myslet si o sobě že jste nejlepší řidičširoko daleko, nicméně zadní náhon je v zimě velká nevýhoda, stejnou blbost jsme udělali v tom že jsme nekoupili automat.Já osobně bych bral Superba v případě že chci (proč taky nechtít) automat,jinak bych šáhl do jiné předokolky, ať už mondeo /pohodlnější podvozek/, avensis, mazda atd.Nedávno jsem se bavil s jedním šéfem prodeje velkého autosalonu a může si hlavu ukroutit nad tímjak skoro každý koupí Superba v kombíku i když jezdí v drtivě případů v autě sám a do kufru si dáposléze maximálně notebook. Jedině co si prý dají zákazníci vymluvit a následně si nemůžou vynachválit, je to že místo 4x4 vezmou automat.
Nevím proč varujete, před zadním náhonem. To že s ním neumíte jezdit neznamená, že je špatný, já jezdím u 4 zimy s bmw a nikdy jsem neměl problém, nikdy jsem neměl řetězy ani na horách, jezdím za každého počasí a kdekoliv a už bych nechtěl předokolku nai vidět, na kluzkém povrchu je naprosto neovladatelná, na řízení nepříjemná.... Za ty 4 roky jsem s bmw najel skoro 200tkm, předtím asi 100 s předokolkama a ted jezdím občas se služebníma předkolkama, tak myslím, že to můžu srovnat. jinak automat je fajn, ale někdo ho nemusí, to áleží na každém. K dotazu: Superba bych nevolil - nedělá se sedan a twindor neodhluční zadní nápravu jako sedan, jediný 6 válec je 3,6i a je jich málo, místem a pohodlím vpředu neohromí a místo vzadu mě nezajímá, přední náhon je hrůza, 4x4 omezená nabídka a dražší, dsg motor dost podtáčí, někdy až tak že jsou od motoru cítit vibrace, za sebe doporučuji BMW 5 nebo MB E, e je pohodlnější a prostornější, 5 zase stavěná sportovnější jízdu. u všech těchto auto počítejte s vysokým nájezdem km u ojetin (cca 50tkm/rok a víc v extrémech okolo 200tkm/rok), ale při dobrém servisu to nevadí.
Ve speciálu Světa Motorů je pěkný článek o automobilovém závodníkovi a smluvním přepravci podnikatelů Petru Žežulkovi.Léta používal vozy BMV.Jelikož vozy BMV při vyšších kilometrech již požadovaly dosti velké investice,tak zakoupil vůz škoda Superb.Již s ním najezdil 530 000 km a mimo jiné si velmi pochvaluje jízdní vlastnosti Superbu,které v zimě BMV jednoznačně předčí.
jde o to jaké měl motorizace a co byly ty investice.... superb je octavia nafouknutá do rozměru bmw 5 a mb e, rozměrem patří do této řady, výbavou a komfortem ne. provozní náklady budou nižší, protože auto je jednodužší. a nižší cenu za některé díly dorovná jejich výdrž. pokud jezdil např s řadou 7 a v8 diesel, tak je jasné, že servis byl dražší než na superba, jízdní vlastnosti srovnáváte předokolku se zadokolkou? nebo 4x4 vs předek? nebo 4x4 vs zadek ? nebo 4x4 vs 4x4? Jinak prodával jsem M-B e majiteli firmy co dělá přepravu osob a kupoval ho protože se superbem nikdo nechtěl jezdit. a těch 530tkm není nic vyjímečného.
Cituji,Léta jsem používal vozy BMV,konkrétně osmiválec 740 d a později skromější šestiválec 730 d.dodnes na ně rád vzpomínám.ale pár věcí mě pěkně štvalo.Zejména fakt,že ani tento největší bavorák neměl ve verzi se standardním rozvorem vzadu dost místa.abych neutlačoval zákazníky jezdil jsem nalepený na volantu,z čehož mě do dnes pobolívají kyčle.Navíc si bavoráci při vyšších kilometrech vybírali zpět neúměrnou část mých zisků.Zejména model 740 d byl doslova požíračem automatických převodovek,turbodmychadel a vstřikovačů.Superb se mi jednak líbil a bezvadně vyhovoval prostorností,navíc jsem očekával,že jeho jednodužší mechanika dohromady s příznivějšími cenami náhradních dílů sníží provozní náklady.proto jsem si ho koupil vlastně hned ,jak vyšel a to ve vrcholné verzi elegance.Ćím déle ho mám tím více si rozhodnutí pochvaluji,vysvětluje Petr Žežulka letitý ctitel bavoráků,jak ke škodovce přišel.Zadní pohom mi zase tak moc nechybí,na sportovním podvozku se Superb těm bavorákům skoro vyrovná na suchu, v zimě je jednoznačně předčí.Zatímco vlající záď řidiče možná baví,zákazníky sedící vzadu to samozřejmě děsilo.Zato v Superbu,který jede stále jak na kolejích.si klidně podřimují,i když to pálím po zcela bílé dálnici.to spíš harmonický zvuk šestiválce jsem stále nezapmněl a trochu mi chybí.je to článe na dvě strany.Celý ho opisovat nebudu.Akorát doplním ,že se jedná o Superb 2.0 TDI/125 kw DSG,předokolka.


Je to opravdu článek na úrovni... Je nečekané, že 4,0 v8 biturbo diesel má větší náklady na provoz než 2,0 s jedním turbem, pochipitelně i na bmw 7 jsou dražší díly, než na superba, protože je to uplně jiné auto, nákup 740d byl někde cca kolem 2,8mil kč superb někde okolo 0,7. Proto by si taky měli bmw 7 a podobná auta kupovat lidi co mají na jech provoz, aby si potom nestěžovali na drahý provoz. že bylo bmw 7 krátké? aby taky ne, pro převoz pasažérů vzadu je verze long, krátká 7 má vzadu mín místa než 5, ale vepředu je obývák. protože ten kdo si koupím 7 a řídí si ji, tak chce mít pohodlí v předu a ne vzadu, pokud chce být někdo vožen, nebo vozit někoho vzadu, koupí si 7 long. za špatnou volbu majitele auto nemůže. To je jako by si někdo koupil kabrio a stěžoval si že nemá střechu... Při normální jízdě žádná zád´ u bmw nevlaje...
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 10.12.2014 18:06, DSG s TDI 4válec
Potvrzuji názor výše, že DSG se čtyřválcovým TDI drží hodně nízké otáčky a neskutečně duní. Kdykoliv jsem s touto kombinací jel, přepínal jsem do manuálního módu, protože sportovní zase jen drží vysoké otáčky a řve a na dunění jsem háklivý, za chvíli mě začne bolet hlava. Jenže k čemu je mi automat, když si i ve městě musím řadit sám. Mimo město s pádly je to ale zábava. Je zajímavé že třeba v současné A6 s 3,0 TDI už ten problém nebyl. DSG je fajn, ale k benzínu. Třeba to někomu nevadí, každopádně před koupí doporučuji vyzkoušet.
respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Wednesday 10.12.2014 18:54, Škoda x BMW
Co se týká BMW 7, tak znám dva lidi, co měli Banglovu 730D. Jeden ji kupoval novou a autu dával docela zabrat - studené vytáčení, nedochlazování, nešetrné zacházení s automatem. Tento s tím autem měl docela problémy a kazilo se, prodával je s cca. 150 tis. km. Druhou 730D kupoval po druhém majiteli s 200tis. km, nyní má najeto ke 400 tis. km a nemůže si ji vynachválit.

Co se týká zadního pohonu, tak normálně jezdím na hory a dostanu se přibližně tak daleko, jak lidi s předokolkou. O létající zádí bez vypnuté stabilizace tedy moc nevím, protože pokud jedu normálně a záměrně v zatáčce nepřidám plyn, aby auto šlo do smyku, tak jede jak po kolejích.
Obecně jsou BMW a většinou i jiné zadokolky v zatáčkách velmi stabilní, protože mají dobře rozloženou váhu na rozdíl od předokolek a většiny pseudo nebo stálých 4x4 (např. předcházející Audi A6 4F, která byla v quattru, ale motor před přední nápravou v zatáčkách dělal své).

A jak jsem již uvedl jeden měsíc v zimě (únor 2013) jsem užíval SuperB II s DSG (předokolka) a jeden kopec, kde většina předokolek projela, jsem nevyjel a musel se otočit, přestože mělo auto nové pneu. Chtěl bych podotknout, že to asi nebylo článkem mezi volantem a pedály, protože si vše kontrolovala elektronika a automat (zkoušel jsem i vypnout ESP a vše bylo marné, auto zůstalo stát v koloně, která se zastavila a následně rozjela - tedy někteří - PS: jednalo se o kopec ze Slavkova do Brna).

Co se týká dunění s DSG, tak to musím potvrdit. Motor je skutečně kvůli dosažení minimální spotřeby často podtáčen.

Považuji ale SuperB II za povedené auto a před rokem jsem uvažoval o jeho koupi ve specifikaci 2.0 Tdi CR (125 kW) 4x4 a combi (sedan se mi nelíbí - přijde mi jak automobilový jezevčík...)
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Wednesday 10.12.2014 23:42, RE: prosba o radu superba
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, chtěl jsem si koupit Škodu Superb r.výroby 2011, kvůli velikosti kufru, ale teď jsem objevil MB třídy C, nebo E. Vždy jsem myslel, že tyhle auta jsou pro mě cenově nedostupné. Poraďte mě prosím s výběrem, např. na co si mám dát pozor, servisní náklady, spolehlivostí, atd. Moc děkuji.


Ecko bych moc nedoporucil, za ty penize bude jenom ve vybave nesehnatelna faceliftova W211 a nebo totalne dorasovana W212. Ccko je relativne rozumna volba, ovsem blbe se shani v dobre vybave, ma nestastne diesely, ale je to celkem drzak a pohodlne auto. Navic s mnohem lepsim pomerem prostor/rozmery nez natazeny Superb. Idealni pro Ccko jsou benziny, ale ty bohuzel jako ojetina skoro neexistuji, v dieselech je velmi spatny 220CDI (horsi nez motory v Superbu) a relativne slusny byt na premiovku celkem hlucny 320CDI. Pokud chcete malou premiovku tak zvazte koupi BMW 3 E90, narozdil od sypajicich se dvoulitru N47 jsou dieselove sestivalce az do konce produkce spolehlive a mnohem kvalitnejsi nez cokoliv v Mercedesu.
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Wednesday 10.12.2014 23:44, RE: starší premiovka
Falco posted by:
mám částečnou zkušenost se starší řadou C, E a ML a úplně mi ty auta k srdci nepřirostla, i když MB E na vzdochovém podvozku (myslím jen zadní náprava) je velmi pohodlné auto na dlouhé dalniční cesty.


Clovece nestastna, pokud ma Mercedes E vzduchovy podvozek (Airmatic), tak ma samozrejme vzduch i vepredu, koneckoncu staci se podivat do podbehu prednich kol, mozna to zni prekvapive ale ta tlusta tyc co do ni vedou dratky a hadicka je vzduchovy tlumic.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 10.12.2014 23:46, superb
Superb je určitě dobré auto, ale je třeba na něj koukat jako na protaženou dvojkovou oktávku. Potom je opravdu obdivuhodné jak moc je lepší než ta oktávka nebo golf z kterého vychází.
Ale v porovnání s MB C nebo i třeba i Passatem nemá nejmenší šanci. Ani prostorem, ani jízdní vlastnosti. Je to velmi úzké auto a pro řidiče nepřináší prostorově vůbec nic ani proti tomu golfu. Ano, vzadu je místa dost, ale pro dva. Tři už mají problém. Tolik porovnávaný Passat má na šířku o 10cm víc. To je rozdíl třídy, ne li víc. Podvozek je pohodlný, ale zase pouze v porovnání s oktávkou/golfem. Jakékoliv auto které opravdu patří do střední třídy (nejen svou délkou jako superb) jezdí lépe a je pohodlnější.
U jediné trochu premiové verze superbu, V6, vydrží nádrž na cca. 450km což je dost k smíchu.
Premiovky jako MB C nebo řada 3 jsou uvnitř možná stísněnější, ale to je záměr aby mělo vůbec nějaký smysl kupovat řady E a 5.
Každopádně je to vynikající marketigový tah Škody - za cenu auta střední třídy prodávají techniku golfa a to velmi úspěšně a k plné spokojenosti zákazníků. Za to tleskám a nemyslím to vůbec ironicky.
Oslavnému pobrukování taxikáře se nedivím, provozní náklady třídy 7 jsou velmi vysoké a odpovídají ceně nového auta. Pokud jezdí za stejnou kilometrovou cenu se Superbem musí si lebedit.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 10.12.2014 23:49, RE: starší premiovka
Ne321 posted by:
Falco posted by:
mám částečnou zkušenost se starší řadou C, E a ML a úplně mi ty auta k srdci nepřirostla, i když MB E na vzdochovém podvozku (myslím jen zadní náprava) je velmi pohodlné auto na dlouhé dalniční cesty.
Clovece nestastna, pokud ma Mercedes E vzduchovy podvozek (Airmatic), tak ma samozrejme vzduch i vepredu, koneckoncu staci se podivat do podbehu prednich kol, mozna to zni prekvapive ale ta tlusta tyc co do ni vedou dratky a hadicka je vzduchovy tlumic.


No nevim, ale některé kombiky mají měchy jen vzadu na vyrovnání světlé výšky. Není to klasický vzduch. Myslím že to tak měla masařka, ale třeba se pletu.

respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Thursday 11.12.2014 09:29, RE: starší premiovka
PetrT posted by:
Ne321 posted by:
Falco posted by:
mám částečnou zkušenost se starší řadou C, E a ML a úplně mi ty auta k srdci nepřirostla, i když MB E na vzdochovém podvozku (myslím jen zadní náprava) je velmi pohodlné auto na dlouhé dalniční cesty.
Clovece nestastna, pokud ma Mercedes E vzduchovy podvozek (Airmatic), tak ma samozrejme vzduch i vepredu, koneckoncu staci se podivat do podbehu prednich kol, mozna to zni prekvapive ale ta tlusta tyc co do ni vedou dratky a hadicka je vzduchovy tlumic.
No nevim, ale některé kombiky mají měchy jen vzadu na vyrovnání světlé výšky. Není to klasický vzduch. Myslím že to tak měla masařka, ale třeba se pletu.


Nepleteš, měl jsem masařku co měla jen dofukovací zadní nápravu, má to i bmw 5 je to auto nivo regulace, když se naloží kufr, auto si dofouká a kufrt nesedí a auto se mnohem lépe řídí.
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Friday 12.12.2014 09:13, RE: starší premiovka
BMW528i posted by:
Nepleteš, měl jsem masařku co měla jen dofukovací zadní nápravu, má to i bmw 5 je to auto nivo regulace, když se naloží kufr, auto si dofouká a kufrt nesedí a auto se mnohem lépe řídí.


Nivoregulace je neco trosku jineho. Nivo maji kombiky z toho duvodu, aby mely vetsi uzitne zatizeni, protoze bez niva by ten velky prostor pro naklad nedaval smysl, protoze z bezpecnostnich duvodu by maximalni hmotnost zavazadel byla takova, ze by se jejich kufr hodil na vozeni maximalne tak polystyrenovych bloku. Takze se da nivo, ktere umozni nalozit do kombiku tri metraky a pritom nebrousit vyfukem o vozovku.
Bavime-li se o vzduchovem podvozku u Mercedesu v tazatelem uvadene cene, tak se bavime o Airmaticu jehoz primarnim cilem neni umoznit chaluparum snazsi zivot, ale pohodlnejsi kazdodenni jezdeni a tam jsou vzduchove tlumice vepredu i vzadu.

respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 16.12.2014 20:53, RE:
Dobrý den. Mercedes Benz sice patří mezi prémiové značky, s ohledem na provozní náklady bude ale pravděpodobně lepší volbou Škoda Superb. Mercedes má vyšší ceny některých náhradních dílů a servisních prací, přičemž pověstná spolehlivost už není, co bývala. Nejčastěji jsou v nabídce ojetiny s dieselovým motorem, o nichž platí to, co pro každý moderní naftový motor - po jisté době se o slovo přihlásí součásti systému Common-Rail, filtr pevných částic nebo dvouhmotový setrvačník.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.