0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Roomster SCOUT 1,6 16V - majitelka hodnotí praktičnost

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 14:26, Sportování
Nic proti autorce, recenze není nic extra, ale pořád lepší než perly z poslední doby. Jen bych konečně chtěl přijít na kloub tomu sportování. Posledních několik let, je pomalu jakékoliv auto bez rozdílu třídy propagováno jako sportovní a já se ptám proč? Je to proto, že to tak zákazníci chtějí? Nebo je důvod někde jinde? Tato recenze je typický příklad – paní je na vozíku a z objektivních důvodů vlastní vysokého Scouta, s průměrnou atmosférickou 1.6kou a automatem. Přesto je tohle auto označováno za sportovni. Proč? Kvůli oplastování? A kdo by vůbec chtěl sportovního Scouta? Nebo proč je téměř každé nové Volvo sportovní? Vždyť právě u téhle značky jde o pohodlnou, ničím nenarušenou jízdu s maximální izolací od dění na vozovce. Jasně jsou automobilky, které se na potěšení za volantem zaměřují, ale proč musí sportovat i všichni okolo, když jejich typický zákazník má úplně jiné požadavky. Já být v této pozici, tak radši ocením když uvidím v prospektu jak je ten a ten automobil pohodlný, reprezentativní atd. a pak zjistím že tomu tak opravdu je, než abych byl omračován tím, jak si nezasportuji a pak si akorát ukroutil hlavu nad realitou. Nechápu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 16:37, RE: Sportování
wimmer_day posted by:
Nic proti autorce, recenze není nic extra, ale pořád lepší než perly z poslední doby. Jen bych konečně chtěl přijít na kloub tomu sportování. Posledních několik let, je pomalu jakékoliv auto bez rozdílu třídy propagováno jako sportovní a já se ptám proč? Je to proto, že to tak zákazníci chtějí? Nebo je důvod někde jinde? Tato recenze je typický příklad – paní je na vozíku a z objektivních důvodů vlastní vysokého Scouta, s průměrnou atmosférickou 1.6kou a automatem. Přesto je tohle auto označován...
Sportovni je cena. Clovek sa v zivote poriadne nabeha, kym na auto zarobi. A cim viac beha, tym viac zarobi a tym lepsi supersport si moze kupit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 19:19, RE: Sportování
wimmer_day posted by:
Nic proti autorce, recenze není nic extra, ale pořád lepší než perly z poslední doby. Jen bych konečně chtěl přijít na kloub tomu sportování. Posledních několik let, je pomalu jakékoliv auto bez rozdílu třídy propagováno jako sportovní a já se ptám proč? Je to proto, že to tak zákazníci chtějí? Nebo je důvod někde jinde? Tato recenze je typický příklad – paní je na vozíku a z objektivních důvodů vlastní vysokého Scouta, s průměrnou atmosférickou 1.6kou a automatem. Přesto je tohle auto označován...
Sportovat lze přeci mnoha způsoby. To je jako by běžec na 100m říkal, že rybaření není sport. Sportovní v tomto pojetí vozu bych chápal jako auto vhodné pro aktivní (sportovní) lidi. Rozhodně ne pro sportovní jízdu. Jak říkám, je to otázka jak chápat ten pojem.
Jestli některý výrobce nazve svůj vůz sportovní, tak určitě ne proto, že chce konkurovat porsche, ale proto, že na to zákazníci slyší - to je marketing. Tak proč se tomu furt někdo diví. až budeš prodávat sám auta -zkus postavit prodejní strategii na tom, že máš pohodlný auta - proč to asi nikdo nedělá. Prostě ti výrobci dávno ví na co lidi slyší - jednoduchá věc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 21:00, RE: Sportování
jarmill posted by:
Sportovat lze přeci mnoha způsoby. To je jako by běžec na 100m říkal, že rybaření není sport. Sportovní v tomto pojetí vozu bych chápal jako auto vhodné pro aktivní (sportovní) lidi. Rozhodně ne pro sportovní jízdu. Jak říkám, je to otázka jak chápat ten pojem.
Jestli některý výrobce nazve svůj vůz sportovní, tak určitě ne proto, že chce konkurovat porsche, ale proto, že na to zákazníci slyší - to je marketing. Tak proč se tomu furt někdo diví. až budeš prodávat sám auta -zkus postavit prodejní...
Já jen nechápu, že sportovní (aktivní) je teď vše, od mini auta, po velká SUV. Respektive asi nechápu ty lidi, kteří si je kupují - když se navíc kouknu kolem sebe, tak o sportování, v jakémkoliv smyslu, nemůže být řeč. Spíš se jedná a převoz osob a nákladu z bodu A do bodu B. Ale třeba jsem divný jenom já, pokud od velkého naftového kombíku, malé krabice do města atd. čekám něco jiného než sportování a v případě koupě toho určitého vehiklu bych byl rozčarovaný z toho, že proklamované vlastnosti jsou pouze reklamní trik (ano, vím že jsou automobilky, které se zaměřují na jízdní vlastnosti, o to víc mě mrzí, že ty ostatní nestaví na svých tradičních hodnotách a jsou nuceny "sportovat")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 22:34, RE: Sportování
wimmer_day posted by:
Já jen nechápu, že sportovní (aktivní) je teď vše, od mini auta, po velká SUV. Respektive asi nechápu ty lidi, kteří si je kupují - když se navíc kouknu kolem sebe, tak o sportování, v jakémkoliv smyslu, nemůže být řeč. Spíš se jedná a převoz osob a nákladu z bodu A do bodu B. Ale třeba jsem divný jenom já, pokud od velkého naftového kombíku, malé krabice do města atd. čekám něco jiného než sportování a v případě koupě toho určitého vehiklu bych byl rozčarovaný z toho, že proklamované vlastnosti...
jj Roomster na první nevypadá moc jako sportovní, spíš vypadá jako obézní. Ale každý má samozřejmě jiný vkus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 05:05, RE: Sportování
jarmill posted by:
Sportovat lze přeci mnoha způsoby. To je jako by běžec na 100m říkal, že rybaření není sport. Sportovní v tomto pojetí vozu bych chápal jako auto vhodné pro aktivní (sportovní) lidi. Rozhodně ne pro sportovní jízdu. Jak říkám, je to otázka jak chápat ten pojem.
Jestli některý výrobce nazve svůj vůz sportovní, tak určitě ne proto, že chce konkurovat porsche, ale proto, že na to zákazníci slyší - to je marketing. Tak proč se tomu furt někdo diví. až budeš prodávat sám auta -zkus postavit prodejní...
Jen dvě maličkosti,v tomhle ohledu je tedy nepřekonatelně "sportovním" vozem ruský Záporožec,který má u spolujezdce díru v podlaze jako vrata,tehdy propagovanou jako vylepšení,když chcete rybařit,praxe byla spíš taková,že tudy odtékala voda která se do auta dostala přes nepříliš těsnící hadičky jdoucí pod palubkou.Jinak,pokud vím,tak Renault propaguje ten svůj Fluence jako pohodlnou velkou limuzínu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 08:28, spotřeba
Moc pěkný ale spotřeba 7,5? Tomu moc nevěřím, možná tak na dálky ale kombinovaná?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 12:41, RE: spotřeba
jaykay posted by:
Moc pěkný ale spotřeba 7,5? Tomu moc nevěřím, možná tak na dálky ale kombinovaná?
co je na tom divnyho? Ja mam Mazdu 6, 2,0 benzin, 140 koni a jezdim s ni dlouhodobe za 7,6. plno lidi me strasilo, ze me to sezere, a ze budu jezdit za 9-10, ale nic takoveho se nekona. Zalezi hlavne na noze, a jak u jezdeni clovek premysli...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 15:48, RE: spotřeba
zeneva posted by:
co je na tom divnyho? Ja mam Mazdu 6, 2,0 benzin, 140 koni a jezdim s ni dlouhodobe za 7,6. plno lidi me strasilo, ze me to sezere, a ze budu jezdit za 9-10, ale nic takoveho se nekona. Zalezi hlavne na noze, a jak u jezdeni clovek premysli...
Spotřeba se velmi liší podle výrobce toho, čo onoho motoru.

Nyní jezdím v Škodě Octavii I s motorem AEE 1.6 o výkonu 55 kW. (Stejný se montoval mimo jiné i do felícií.) Průměrnou spotřebu za poslední ca 3 tis. km mám 9 litrů na 100 km.
S tímto motorem se dá reálně jezdit od 7 (styl ekomaraton) až po 12 když se spěchá.
Dříve jsem měl dvě Hyundaie s motorem 1.8 o výkonu 94kW (motor má původ v Mitsubishi). Během posledních 100 tis km u nich byla průměrná spotřeba 8 litrů na 100 km.
Dalo se s nimi jezdit od 7 (ekomaraton) po 10 (cihla na plynu).
Abych dosáhl spotřeby 12, musel bych jet jako imbecil a asi bych se při takovém stylu jízdy brzo zrakvil.

Dovolil bych si proto doplnit - záleží nejen na noze, a jak člověk u ježdění přemýšlí, ale taky na tom jak dobře si člověk vybere motorizaci.
Dále potom, není pravdou, že slabý (55kW vs. 94kW) motor, nebo motor s nižší kubaturou (1.6 vs. 1.8) bude mít nižší spotřebu, tak jak se spousta lidí domnívá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 17:05, RE: spotřeba
free78 posted by:
Spotřeba se velmi liší podle výrobce toho, čo onoho motoru.

Nyní jezdím v Škodě Octavii I s motorem AEE 1.6 o výkonu 55 kW. (Stejný se montoval mimo jiné i do felícií.) Průměrnou spotřebu za poslední ca 3 tis. km mám 9 litrů na 100 km.
S tímto motorem se dá reálně jezdit od 7 (styl ekomaraton) až po 12 když se spěchá.
Dříve jsem měl dvě Hyundaie s motorem 1.8 o výkonu 94kW (motor má původ v Mitsubishi). Během posledních 100 tis km u nich byla průměrná spotřeba 8 litrů na 100 km.
Dalo se s ...
Souhlas. Pokud chce nekdo jezdit se slabym motorem po dalnici a svizneji, tak ho auto sezere. Me bere auto pri 130 km/h 8 litru, pri rozumne rychlosti, na okreskach (90-100) a ve meste 50-55 se mi povedlo v prazdnym aute 5,8 l /100km. Prumerna rychlost 68km/h.
Jeste bych podotknul, ze ekonomicka jizda se nerovna sneci tempo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.03.2011 08:26, RE: spotřeba
zeneva posted by:
co je na tom divnyho? Ja mam Mazdu 6, 2,0 benzin, 140 koni a jezdim s ni dlouhodobe za 7,6. plno lidi me strasilo, ze me to sezere, a ze budu jezdit za 9-10, ale nic takoveho se nekona. Zalezi hlavne na noze, a jak u jezdeni clovek premysli...
ale tohle je automat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.03.2011 09:58, RE: spotřeba
jaykay posted by:
ale tohle je automat
to že je tohle automat je tak trošinku nevhodná výmluva - nejedná se o automat tvořený hydroměničem, ale v podstatě o robotizovanou převodovku se dvěma spojkami....
DSG je někdy schopno naopak žrát míň než manuál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.03.2011 13:24, RE: spotřeba
free78 posted by:
to že je tohle automat je tak trošinku nevhodná výmluva - nejedná se o automat tvořený hydroměničem, ale v podstatě o robotizovanou převodovku se dvěma spojkami....
DSG je někdy schopno naopak žrát míň než manuál.
pokud by to bylo DSG tak pak jo, ale ja mam za to, za tady je klasika s hydromenicem
http://www.auto.cz/skoda-roomster-1-6-16v-at-1595
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.