Tahle firma škoda má prostě štěstí na svý typický druh zákazníků. Auta se jim kazí, díly stojí strašné nesmysly a škodověnkáři přesto věří, že mají nejlepší auto pod sluncem, uvěřili i tomu, že mají nejlevnější servis, nejlevnější díly
protože mají české auto. Prostě lojzíci k pohledání. No opak je pravdou. Jak říkám, firma škoda to marketingově zvládla na 1. To ano. Zářný případ několika mých známých, škoda octavia II. 2,0 TDI (mj. nesmyslná slepá a mrtvá cesta vstřikování TDI PD je toho skvělým důkazem, jak koncern své zákazníky dlouho šulil, když common rail a např. skvělé nezničitelné motory JTD jsou desetiletí vpředu, tj. mnoho světelných let) - a k ochcávce 2,0TDI - vážná porucha DSG, na motoru v riti turbo, hlava,.... a mnoho drobnějších poruch, pak to přestalo mazat - zadřeno. Opraveno za šílené, ale opravdu šílené peníze, prodáno za pár drobných. Přesto další auto Superb 2,0 TDI DSG....a opět poruchy, problémy......opravy opět rance. No co dodat, takové kavky se musí hýčkat. Poslední dobré koncernové auto opravdu Ochcávka I, 66 a 81 Kw, pak už běs a hrůza. Důkazem budiž tisíce Passatů a Ochcávek v bazarech s motory 2,0 TDI a i DSG za pár korun, ze kterých se stávají ležáky, protože snad už mnoho lidí ví, co to je za pasti, tato skvělá koncernová lákadla. Žrouty peněz, nic více. Při čtení potíží s Roomstrem po 27 000 km se mohu jen smát. To majitel ještě neví, že motor bude za chvilku po smrti....ale je spokojený, za ty peníze
, cena nového určitě 450 000, to je přece skoro zadarmo za jednadvojku závoďák. O rozvodech tohoto motoru výrobce taktně mlčí, protože spoléhá, že mnoho dědečků najede pár km ročně, tzn., že motor padne až po záruce. Je mi těchto věrných škodověnkářů líto. Nechci tady nikoho ovlivňovat, ale např. moje poslední zkušenost s ojetým autem za 240 000 kč Ford mondeo combi 1,8 TDCi, r.v. 2009 mi dává jen důvod k radosti. Jen měním olej,filtry, tankuji naftu. Při 130 000 km auto netknuté, po korozi ani památka, závady žádné.......takže se mohu jen usmívat nad chudáky pravověrnými škodověnkáři, jak si nechají čůrat na nožky a ještě si vrní blahem nad výhodností nákupu, nad skvělým nákupem, ostatně jsou to praví koncernoví nadšenci
, totiž dobří sponzoři předražených, poruchových koncernových zázraků. Ale i je chápu, ono když dáte např. za Fóbii divočáka 1,2 závoďáka 350 000 kč, Ochcávku v naftě 700 000 kč, pak už se musí jen chválit, protože jinak by to bylo na skok z mostu po hlavě, když se vezme v potaz ta strašná cena nového auta, strašná cena servisu a dílů a pak následné poruchy. Hauk.