0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Rapid 1.2 MPI: Snaživá užovka

category of topic classification: česká vozidla
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Monday 20.05.2013 11:46, zákazník
Opravdu mi uniká, kdo je ochoten dolova vyhodit 387 000,-kč za tohle auto. Je sice krásně červené, ale to je tak vše. Srovnávaný Renault Fluence je nejen levnější, při lepší výbavě, motoru i bezpečnosti, ale je také o třídu větší - je to totiž ve skutečnosti "megane sedan".
respond
ondrej190
number of posts6
date of registration17.02.2013
Monday 20.05.2013 13:13, nejdůležitější údaj o Rapidu HTP-výdrž!
Že je to úzké,no tak třeba za tu cenu,že je to tvrdé a podvozkově hlučné,to by mě si začalo štvát,ale nejdůležitější údaj je:jaká je předpokládaná běžná výdrž této verze motoru HTP?Najede to běžně 300,nebo alespoň 250 tisíc?Co ventily a rozvody?asi nic,co....
Motor HTP bych bral,kdyby to byl slabý,nekultivovaný,ale levný a úsporný držák,jako byly dřív diesely bez turba.Na běžné ježdění proč ne.
Ale nejhorší mi přijde,že by přece šlo zkonstruovat tříválec s trvanlivostí,ale asi je to takhle udělané naschvál
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 20.05.2013 13:17, RE: zákazník
Pavlik posted by:
Opravdu mi uniká, kdo je ochoten dolova vyhodit 387 000,-kč za tohle auto. Je sice krásně červené, ale to je tak vše. Srovnávaný Renault Fluence je nejen levnější, při lepší výbavě, motoru i bezpečnosti, ale je také o třídu větší - je to totiž ve skutečnosti "megane sedan".


Ano, cena je strašlivá, když o cca 100 tisíc výše stratuje střední třída.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Monday 20.05.2013 13:45, RE: zákazník
Pavlik posted by:
Opravdu mi uniká, kdo je ochoten dolova vyhodit 387 000,-kč za tohle auto. Je sice krásně červené, ale to je tak vše. Srovnávaný Renault Fluence je nejen levnější, při lepší výbavě, motoru i bezpečnosti, ale je také o třídu větší - je to totiž ve skutečnosti "megane sedan".


Podívejme se na to objektivně a porovnávejme porovnatelné (ne novinářský vůz). Tzn. Rapid 1,2 TSI 77 kW Ambition Fresh za 319 000 bez slevy (15 000 dolů by neměl být problém) a akční Fluence 1,6 Authentique po slevě za 265 000. Výbava v základu přibližně stejná, u Fluence chybí ESP (+10 000), mlhovky (+4500) a parkovací senzory nelze vůbec, až u vyšší výbavy. U Fluence se rozhodně vyplatí připlatit si 20 000 za vyšší stupeň výbavy.

Rapid boduje karoserií liftback (nepotřebuje ji každý, ale málokomu vadí a u nás je zákazníky vyhledávaná) a možností větší individualizace ve výbavě.

Bezpečnost? Rapid 5 hvězd, 94% u dospělých, Fluence (elektr. verze) 4 hvězdy, 72% u dospělých.


respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Monday 20.05.2013 14:08, RE: nejdůležitější údaj o Rapidu HTP-výdrž!
ondrej190 posted by:
Že je to úzké,no tak třeba za tu cenu,že je to tvrdé a podvozkově hlučné,to by mě si začalo štvát,ale nejdůležitější údaj je:jaká je předpokládaná běžná výdrž této verze motoru HTP?Najede to běžně 300,nebo alespoň 250 tisíc?Co ventily a rozvody?asi nic,co.... Motor HTP bych bral,kdyby to byl slabý,nekultivovaný,ale levný a úsporný držák,jako byly dřív diesely bez turba.Na běžné ježdění proč ne.Ale nejhorší mi přijde,že by přece šlo zkonstruovat tříválec s trvanlivostí,ale asi je to takhle udělané naschvál


Tenhle motor najede bezne 250 tkm, je konstruovan na cca 350tkm. Ja sam mam najeto asi 240 tkm a vyjma napinaku retezu na motoru jako takovem je vse puvodni a prekvapive v dobrem stavu. Toz tak...Jiank neni problem najezdit i 450 tkm, ale to uz je trochu extrem
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Monday 20.05.2013 15:10, RE: zákazník
Paul posted by:
Pavlik posted by:
Opravdu mi uniká, kdo je ochoten dolova vyhodit 387 000,-kč za tohle auto. Je sice krásně červené, ale to je tak vše. Srovnávaný Renault Fluence je nejen levnější, při lepší výbavě, motoru i bezpečnosti, ale je také o třídu větší - je to totiž ve skutečnosti "megane sedan".
Podívejme se na to objektivně a porovnávejme porovnatelné (ne novinářský vůz). Tzn. Rapid 1,2 TSI 77 kW Ambition Fresh za 319 000 bez slevy (15 000 dolů by neměl být problém) a akční Fluence 1,6 Authentique po slevě za 265 000. Výbava v základu přibližně stejná, u Fluence chybí ESP (+10 000), mlhovky (+4500) a parkovací senzory nelze vůbec, až u vyšší výbavy. U Fluence se rozhodně vyplatí připlatit si 20 000 za vyšší stupeň výbavy.Rapid boduje karoserií liftback (nepotřebuje ji každý, ale málokomu vadí a u nás je zákazníky vyhledávaná) a možností větší individualizace ve výbavě.Bezpečnost? Rapid 5 hvězd, 94% u dospělých, Fluence (elektr. verze) 4 hvězdy, 72% u dospělých.

Cena by mi ani nevadila,koukal jsem na akce a s motorem Tsi 63 kw se to nechá v současné době koupit za 269 000kč .Mrzí mě že Rapid dostal ještě staré motory Tsi.Novou generaci motorů by měl nejspíš dostat od roku 2015.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Monday 20.05.2013 18:46, RE: zákazník
David V posted by:
Pavlik posted by:
Opravdu mi uniká, kdo je ochoten dolova vyhodit 387 000,-kč za tohle auto. Je sice krásně červené, ale to je tak vše. Srovnávaný Renault Fluence je nejen levnější, při lepší výbavě, motoru i bezpečnosti, ale je také o třídu větší - je to totiž ve skutečnosti "megane sedan".
Ano, cena je strašlivá, když o cca 100 tisíc výše stratuje střední třída.


Zhruba před 2 měsíci jsem dostal nabídku na odkup předváděčky (ve skutečnosti jen stálo na salonu = 0 km nájezd) na P 508 sedan, prostřední výbava Active + tuším polokůže, 2,0 HDi 120 kW, za 420 tKč vč. DPH. Pravda, mělo proti tomuhle klenotu obyčejnou černou metalízu...
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Monday 20.05.2013 19:04, RE: zákazník
Paul posted by:
Pavlik posted by:
Opravdu mi uniká, kdo je ochoten dolova vyhodit 387 000,-kč za tohle auto. Je sice krásně červené, ale to je tak vše. Srovnávaný Renault Fluence je nejen levnější, při lepší výbavě, motoru i bezpečnosti, ale je také o třídu větší - je to totiž ve skutečnosti "megane sedan".
Podívejme se na to objektivně a porovnávejme porovnatelné (ne novinářský vůz). Tzn. Rapid 1,2 TSI 77 kW Ambition Fresh za 319 000 bez slevy (15 000 dolů by neměl být problém) a akční Fluence 1,6 Authentique po slevě za 265 000. Výbava v základu přibližně stejná, u Fluence chybí ESP (+10 000), mlhovky (+4500) a parkovací senzory nelze vůbec, až u vyšší výbavy. U Fluence se rozhodně vyplatí připlatit si 20 000 za vyšší stupeň výbavy.Rapid boduje karoserií liftback (nepotřebuje ji každý, ale málokomu vadí a u nás je zákazníky vyhledávaná) a možností větší individualizace ve výbavě.Bezpečnost? Rapid 5 hvězd, 94% u dospělých, Fluence (elektr. verze) 4 hvězdy, 72% u dospělých.


Bezpečnost je odlišná - Fluence testovaný NCAP vážil 1569kg (nějaká zvláštní hybridní či jaká verze, standardní Fluence váží 1300kg), Rapid pouze 1093kg, což se při nárazu brutálně projeví.
Možnosti individualizace jsou úplně stejné - Renault umožňuje poskládat si auto přesně "na míru" bez ohledu na výbavové stupně.
Motor bych si také raději vybral 1,6 od Renaultu, což je stará spolehlivá klasika doplněná 6°převodovkou - zvlášť když je jako druhá možnost cokoli s nápisem TSi.
I ve druhé výbavě (expression) je Fluence pořád o 15 000 levnější než rapid po "předpokládané" slevě.
Jedinou výhodou rapidu je typ karoserie, liftback je skutečně praktičtější.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Monday 20.05.2013 21:38, RE: zákazník
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Paul posted by:
Pavlik posted by:
Opravdu mi uniká, kdo je ochoten dolova vyhodit 387 000,-kč za tohle auto. Je sice krásně červené, ale to je tak vše. Srovnávaný Renault Fluence je nejen levnější, při lepší výbavě, motoru i bezpečnosti, ale je také o třídu větší - je to totiž ve skutečnosti "megane sedan".
Podívejme se na to objektivně a porovnávejme porovnatelné (ne novinářský vůz). Tzn. Rapid 1,2 TSI 77 kW Ambition Fresh za 319 000 bez slevy (15 000 dolů by neměl být problém) a akční Fluence 1,6 Authentique po slevě za 265 000. Výbava v základu přibližně stejná, u Fluence chybí ESP (+10 000), mlhovky (+4500) a parkovací senzory nelze vůbec, až u vyšší výbavy. U Fluence se rozhodně vyplatí připlatit si 20 000 za vyšší stupeň výbavy.Rapid boduje karoserií liftback (nepotřebuje ji každý, ale málokomu vadí a u nás je zákazníky vyhledávaná) a možností větší individualizace ve výbavě.Bezpečnost? Rapid 5 hvězd, 94% u dospělých, Fluence (elektr. verze) 4 hvězdy, 72% u dospělých.
Bezpečnost je odlišná - Fluence testovaný NCAP vážil 1569kg (nějaká zvláštní hybridní či jaká verze, standardní Fluence váží 1300kg), Rapid pouze 1093kg, což se při nárazu brutálně projeví. Možnosti individualizace jsou úplně stejné - Renault umožňuje poskládat si auto přesně "na míru" bez ohledu na výbavové stupně. Motor bych si také raději vybral 1,6 od Renaultu, což je stará spolehlivá klasika doplněná 6°převodovkou - zvlášť když je jako druhá možnost cokoli s nápisem TSi. I ve druhé výbavě (expression) je Fluence pořád o 15 000 levnější než rapid po "předpokládané" slevě. Jedinou výhodou rapidu je typ karoserie, liftback je skutečně praktičtější.
Na Auto.cz je celkem dobře uděla ný test renault Fluence vs. škoda Rapid 1.2 Tsi. Pokud má někdo zájem,stojí to za přečtení.

Ten test odporucam aj ja. Je tam pekne vidno, ako su media zmanipulovane. Cely clanok pise o tom, ako je rapid stiesneny, citite sa v nom menej bezpecne, interier aj exterier je horsi, komfort je horsi, a v zavere je napisane ze rapid je aj tak lepsie auto :DD Odporucam, pobavili ma najme komentare pod clankom.
respond
ondrej190
number of posts6
date of registration17.02.2013
Tuesday 21.05.2013 12:27, RE: nejdůležitější údaj o Rapidu HTP-výdrž!
gottak posted by:
ondrej190 posted by:
Že je to úzké,no tak třeba za tu cenu,že je to tvrdé a podvozkově hlučné,to by mě si začalo štvát,ale nejdůležitější údaj je:jaká je předpokládaná běžná výdrž této verze motoru HTP?Najede to běžně 300,nebo alespoň 250 tisíc?Co ventily a rozvody?asi nic,co.... Motor HTP bych bral,kdyby to byl slabý,nekultivovaný,ale levný a úsporný držák,jako byly dřív diesely bez turba.Na běžné ježdění proč ne.Ale nejhorší mi přijde,že by přece šlo zkonstruovat tříválec s trvanlivostí,ale asi je to takhle udělané naschvál
Tenhle motor najede bezne 250 tkm, je konstruovan na cca 350tkm. Ja sam mam najeto asi 240 tkm a vyjma napinaku retezu na motoru jako takovem je vse puvodni a prekvapive v dobrem stavu. Toz tak...Jiank neni problem najezdit i 450 tkm, ale to uz je trochu extrem


Tak to gratuluju (bez ironie) a přeju Vám to.Mluvíme teda o HTP,že jo?
U nás v 70 tisích podpálenej ventil=nová hlava na kulanci. Osobně znám i horších případů několik.
Jak mi řekl automechanik,je v tý hlavě hrozně málo materiálu a navíc chybí chladič oleje,který se naopak z principu hodně přepaluje .
respond
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Tuesday 21.05.2013 16:12, Jiná zkušenost.
V Rapidu s tímto motorem zkušenosti nemám. Ale měl jsem možnost si sjet s VW Polo s tímto motorem a následně s Fábií II se slabší HTP. Zatím co v Polu mi tlumený chod tohoto určitě velmi dobře a pečlivě vyváženého tříválce připomínal tak trochu 6V, příjemně vrněl, tak v té Fábii II o sobě dával dost hrubě vědět. A to jsem před tím jel v Xsedosu 2,0 6V. Zato později v Roomsteru s 1,2 TSi 63 kW jsem byl zase překvapen kultivovaností chodu a jízdním projevem já. Ono také asi záleží na tom z čeho momentálně přestoupíte.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 21.05.2013 18:44, RE: Jiná zkušenost.
Abík posted by:
V Rapidu s tímto motorem zkušenosti nemám. Ale měl jsem možnost si sjet s VW Polo s tímto motorem a následně s Fábií II se slabší HTP. Zatím co v Polu mi tlumený chod tohoto určitě velmi dobře a pečlivě vyváženého tříválce připomínal tak trochu 6V, příjemně vrněl, tak v té Fábii II o sobě dával dost hrubě vědět. A to jsem před tím jel v Xsedosu 2,0 6V. Zato později v Roomsteru s 1,2 TSi 63 kW jsem byl zase překvapen kultivovaností chodu a jízdním projevem já. Ono také asi záleží na tom z čeho momentálně přestoupíte.


Bohužel kultivovanost a tichý chod jsou dvě jediná pozitiva všech motorů TSi. Zbytek stojí za houby - spotřeba nic moc (na přímovstřik), dynamika nevalná (zbytečně dlouhé převody) a fatální chyby konstrukce hned na několika místech jako bonus.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 21.05.2013 21:57, RE: Jiná zkušenost.
Pavlik posted by:
Abík posted by:
V Rapidu s tímto motorem zkušenosti nemám. Ale měl jsem možnost si sjet s VW Polo s tímto motorem a následně s Fábií II se slabší HTP. Zatím co v Polu mi tlumený chod tohoto určitě velmi dobře a pečlivě vyváženého tříválce připomínal tak trochu 6V, příjemně vrněl, tak v té Fábii II o sobě dával dost hrubě vědět. A to jsem před tím jel v Xsedosu 2,0 6V. Zato později v Roomsteru s 1,2 TSi 63 kW jsem byl zase překvapen kultivovaností chodu a jízdním projevem já. Ono také asi záleží na tom z čeho momentálně přestoupíte.
Bohužel kultivovanost a tichý chod jsou dvě jediná pozitiva všech motorů TSi. Zbytek stojí za houby - spotřeba nic moc (na přímovstřik), dynamika nevalná (zbytečně dlouhé převody) a fatální chyby konstrukce hned na několika místech jako bonus.


Četl jsem v poslední době několik testů spotřeby nové řady motorů Tsi a tam vypadá pomněr výkon a spotřeba hodně dobře.Ale konkrétně v Rapidu dokáže i stará řada motorů Tsi jezdit úsporně.A ta pružnost zase není tak špatná.Konkrétně tsi 77kw je pružnější a přibližně o litr na sto úspornější než 1.6 u renaultu Fluence.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 22.05.2013 08:30, RE: Jiná zkušenost.
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Abík posted by:
V Rapidu s tímto motorem zkušenosti nemám. Ale měl jsem možnost si sjet s VW Polo s tímto motorem a následně s Fábií II se slabší HTP. Zatím co v Polu mi tlumený chod tohoto určitě velmi dobře a pečlivě vyváženého tříválce připomínal tak trochu 6V, příjemně vrněl, tak v té Fábii II o sobě dával dost hrubě vědět. A to jsem před tím jel v Xsedosu 2,0 6V. Zato později v Roomsteru s 1,2 TSi 63 kW jsem byl zase překvapen kultivovaností chodu a jízdním projevem já. Ono také asi záleží na tom z čeho momentálně přestoupíte.
Bohužel kultivovanost a tichý chod jsou dvě jediná pozitiva všech motorů TSi. Zbytek stojí za houby - spotřeba nic moc (na přímovstřik), dynamika nevalná (zbytečně dlouhé převody) a fatální chyby konstrukce hned na několika místech jako bonus.
Četl jsem v poslední době několik testů spotřeby nové řady motorů Tsi a tam vypadá pomněr výkon a spotřeba hodně dobře.Ale konkrétně v Rapidu dokáže i stará řada motorů Tsi jezdit úsporně.A ta pružnost zase není tak špatná.Konkrétně tsi 77kw je pružnější a přibližně o litr na sto úspornější než 1.6 u renaultu Fluence.


Napíšu to jinak. Pokud se s TSi budeš ploužit krajinou, spotřeba vychází dobře. Bohužel při normálním tempu (žádná divočina, jet tak abys jel a nepřekážel) stoupá reálná spotřeba někam k 7,5 litru na 100. Na přímovsřikový složitý oturbený pidimotor s výkonem 77kw, který má být papírově úsporný, je to bída (kdysi jsem měl Carismu 1,8 GDI 92kw, což byl první sériový přímovsřik a ta reálně jezdila v tomto režimu za 6,2-6,5). Dynamika je akceptovatelná max. do 100 km/h, potom už nic moc.
Nevím jaká je tvoje zkušenost s renaultovou 1,6, ale já jsem s půjčeným úplně novým "syrovým" grand scenicem jezdil za 7,5 na 100km. Přitom to je MPV a má nějakých 400kg navíc proti Fluence.

PS: Každopádně bych si raději zvolil něco spolehlivého a jednoduchého (1,6 renault) než hromadu potenciálních problémů (jakékoli TSi) a to tím spíše, že zákazníky v případě těchto aut jsou lidé mající jen omezené finanční možnosti a rezervy. Většina potenciálních kupců navíc najede do 15 000km ročně, takže úspora na palivu je minimální.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 22.05.2013 09:58, RE: Jiná zkušenost.
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Abík posted by:
V Rapidu s tímto motorem zkušenosti nemám. Ale měl jsem možnost si sjet s VW Polo s tímto motorem a následně s Fábií II se slabší HTP. Zatím co v Polu mi tlumený chod tohoto určitě velmi dobře a pečlivě vyváženého tříválce připomínal tak trochu 6V, příjemně vrněl, tak v té Fábii II o sobě dával dost hrubě vědět. A to jsem před tím jel v Xsedosu 2,0 6V. Zato později v Roomsteru s 1,2 TSi 63 kW jsem byl zase překvapen kultivovaností chodu a jízdním projevem já. Ono také asi záleží na tom z čeho momentálně přestoupíte.
Bohužel kultivovanost a tichý chod jsou dvě jediná pozitiva všech motorů TSi. Zbytek stojí za houby - spotřeba nic moc (na přímovstřik), dynamika nevalná (zbytečně dlouhé převody) a fatální chyby konstrukce hned na několika místech jako bonus.
Četl jsem v poslední době několik testů spotřeby nové řady motorů Tsi a tam vypadá pomněr výkon a spotřeba hodně dobře.Ale konkrétně v Rapidu dokáže i stará řada motorů Tsi jezdit úsporně.A ta pružnost zase není tak špatná.Konkrétně tsi 77kw je pružnější a přibližně o litr na sto úspornější než 1.6 u renaultu Fluence.
Napíšu to jinak. Pokud se s TSi budeš ploužit krajinou, spotřeba vychází dobře. Bohužel při normálním tempu (žádná divočina, jet tak abys jel a nepřekážel) stoupá reálná spotřeba někam k 7,5 litru na 100. Na přímovsřikový složitý oturbený pidimotor s výkonem 77kw, který má být papírově úsporný, je to bída (kdysi jsem měl Carismu 1,8 GDI 92kw, což byl první sériový přímovsřik a ta reálně jezdila v tomto režimu za 6,2-6,5). Dynamika je akceptovatelná max. do 100 km/h, potom už nic moc. Nevím jaká je tvoje zkušenost s renaultovou 1,6, ale já jsem s půjčeným úplně novým "syrovým" grand scenicem jezdil za 7,5 na 100km. Přitom to je MPV a má nějakých 400kg navíc proti Fluence. PS: Každopádně bych si raději zvolil něco spolehlivého a jednoduchého (1,6 renault) než hromadu potenciálních problémů (jakékoli TSi) a to tím spíše, že zákazníky v případě těchto aut jsou lidé mající jen omezené finanční možnosti a rezervy. Většina potenciálních kupců navíc najede do 15 000km ročně, takže úspora na palivu je minimální.


Na vebu Auto.cz porovnávají spotřebu Rapidu 1.2 tsi a fabie 1.2tsi 77 kw.Trasa vedla 28 km po Praze,poté 62 km po dálnici při rychlosti 130km/h nastavené na tempomatu a zpět po okreskách.Rychlost zde byla povolených 90 a v obcích 50 km/h.Výsledná spotřeba byla u Rapida5.8l a Fabie 6l. Na vebu Auto Forum.cz Je moc hezky udělaný test Rapida 1.2 Tsi v několika režimech jízdy.myslím,že to stojí za přečtení.Pan Pavel Janda při hodně svižné jízdě jel za 8.6 l na sto,což rozhodně není pěkné číslo,ale zároveń píše ,že tímto stylem bude jezdit málokdo.Klidná pohodová jízda na vzdálenost sto kilometrů kdy se tempomat nastavil ke stovce,semtam nějaké předjetí při průměrné rychlosti 77 km/h byl test ukončen spotřebou 4.7 l.Test je doplněn i videi.
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Wednesday 22.05.2013 10:56, TSI/HTP
To že jsou tyhle motory každý o něčem jiném, je snad všem jasné.Mezi firemními auty mám možnost srovnávat. HTP je na tohle auto tragedie. Posadiíš do toho dva dospělý (180kg)a dvě děti(60kg) do kufru naložíš věci cca 130 kg a auto se stane "nepojízdné" V podstatě pak jízda vypadá, že z motoru ždímáš i ty koně co tam nejsou a spotřeba je na 7,5 - 8 jen to fikne a to je cesta po dálnici do Vídně a zpět. A fakt jsem se málo kdy dostal nad 135 km/h. TSI je i v základu s 63kw a oturbené charakteristice jinde. Pocitově to tahá lépe, stopadesátku na tachometru není problém držet i do kopce. Takže výkonnostní komfort úplně jinde. Spotřeba se i s rychlejšími reakcemi ustálila na 7,1. Tož tak. Komfort auta úplně na nic. Byly jsme vyklepaný z obou verzí neskutečně. Navíc stále ty samé problémy s TSI - chrastění řetězu, přeskočený rozvodák, výpadek výkonu atd. Za 36 tis km auto 4x v servisu s těmito problémy. Vše řešeno v záruce ale pokaždý dva dny. Tvrdý podvozek, rány až se klepou dveře. Soused koupil 301. Peugeot 301 je plavná jízda s obrovským prostorem kolem sebe trochu hlučnější 1,6 a spotřeba 7,2 na sto. Cesta do Ostravy a zpět. Jinak soukromě jezdíme Aurisem 1,6 valvematic. Krásy moc nepobral(golf je fakt hezčí), ale komfort je úplně někde jinde, tedy o dvě třídy nahoru oproti rapidu. Tichý, výkonný , úsporný motor + 6 ti kvalt spousta místa pro posádku. Pravda omezený kufr, asi jen 350 litrů. Za 18 tis km co to máme se spotřeba ustálila na 6,7. Koupeno z autosalonu po sekretářce za 250 tis cca 7 měsíců jeté auto. Takže já zvolil takto
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Wednesday 22.05.2013 14:11, Mitsubishi
Některé kecy pod článkem zase stojí za to... vlastně jako vždycky..., jsou to chuťovky. (Fluence váží 1560Kg..., jeden křupan píše o tom, jak je který motor konstruovaný na kolik kilometrů.... a HTP je na 450 000....ikfe tykfe). Ale k meritu věci, jak by napsal snaživý studentík, co **** ví, co to slovo znamená:


Co místo tohohle buranfároše radši normální auto? Před měsícem jse mdostal v Ostravě tuhle nabídku: červený Mitsubishi Lancer sedan 1.6 85Kw, liťáky, klima, elektrika... za 355 000 v hotovosti!!!! (nový, 0 Km) Motoricky a podvozkově to je jiný svět než ten Simply Clever Buranpid. Zoufalý prodavač (dlouhodobě prázdný autosalon) mi nabídl za příplatek 30 000 ten samý kchár s 1.8 103Kw!!! Auto, co už jede a co pojede hodně dlouho, narozdíl od goťákova HTP. A když jsme u japonců, tak by taky nebylo špatné porovnat cenu nových Mazd trojek s jedna šestkama.... A člověk zapomene na Buranpid. Takový trojkový sedánek s šedou metalízou....
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Wednesday 22.05.2013 17:49, RE: Mitsubishi
gablenz posted by:
Některé kecy pod článkem zase stojí za to... vlastně jako vždycky..., jsou to chuťovky. (Fluence váží 1560Kg..., jeden křupan píše o tom, jak je který motor konstruovaný na kolik kilometrů.... a HTP je na 450 000....ikfe tykfe). Ale k meritu věci, jak by napsal snaživý studentík, co **** ví, co to slovo znamená: Co místo tohohle buranfároše radši normální auto? Před měsícem jse mdostal v Ostravě tuhle nabídku: červený Mitsubishi Lancer sedan 1.6 85Kw, liťáky, klima, elektrika... za 355 000 v hotovosti!!!! (nový, 0 Km) Motoricky a podvozkově to je jiný svět než ten Simply Clever Buranpid. Zoufalý prodavač (dlouhodobě prázdný autosalon) mi nabídl za příplatek 30 000 ten samý kchár s 1.8 103Kw!!! Auto, co už jede a co pojede hodně dlouho, narozdíl od goťákova HTP. A když jsme u japonců, tak by taky nebylo špatné porovnat cenu nových Mazd trojek s jedna šestkama.... A člověk zapomene na Buranpid. Takový trojkový sedánek s šedou metalízou....[/quote


respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Thursday 23.05.2013 10:04, 4 valce
Az do toho daji normalni motor (atmosfericky 4 valec - idealne 1,6 o aspon 60 kW), snizi cenu na 220 000, tak se o tom bude dat uvazovat.
Ovsem to se nestane, takze za lidovkou opet budu muset k Dacii.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.