citation:
reakce na: Semi, 25.08.2018 08:12 (Ahoj,když všechno dobře dopadn ...)
Ahoj, jednoduchou zadní nápravu nepoznáš při běžném ježdění. Seat je o 10cm širší v nápravě, než Rapid takže se bude chovat velmi stabilně, ostatně i R. Megane III který mám dokáže divy i s tímto jednoduchým podvozkem. Jinak Seat je postavený na platformě Golfu, včetně dalších dílů, kvalitativně nejde vůbec srovnávat s Rapidem, který mimo jiné má podvozek užší než Hyundai i20!!
Jinak Rapid 2016 1.2 TSI mám a bohužel můžu jen potvrdit, aušusový kompresor klimatizace SANSDEN zlobí a se stále montuje i do nových Rapidů 2018. Evergreenem je vrzající plynový pedál, který se umí i zaseknout. V servisu mění nebo promažou a čekají až dojde záruka. To samé zažívám při reklamaci toho kompresoru SANDEN. Brzdy musíš vzít jedině s koutočové vzadu, jinak budeš na dálnici chtít brzdit i nohama a to nedopočuji
Za mě je Ford Focus III kombi 1.0 Ecoboost 92kw natolik lepším autem, než Rapid, že bych opravdu ignoroval větší nájezd a koupil bez debat jej. Ono ten Focus je totiž o třídu spolehlivější, bezpečnější a prodáš ho také dobře. Co jde k dobru Fordu je celková robustnost, to si musíš zažít, nejde popsat.
Za mě teda platí vzít Seat nebo Focus nebo i Octávii, která je o třídu lépe udělaná, než Rapid. Vyhnul bych se novým 1.0 TSI, nemají moc co nabídnout, jsou hlučnější a mají záběr turba výše než 1.2 TSI. Samozřejmě 1.4 TSI je lepší o další kus.
Hyundai i30 1.4 T-GDI jsem si zařídil, motor je skvělý, interiér také. Trochu mi vadil větší hluk od kol, takže raději si vůz projeď. Jinak cena Korejců už neklesá jako dříve, lidé už ví, že jsou to docela fortelná auta.
Co bych přidal do výběru je i Opel Astra kombík, ať už 1.0 Turbo nebo 1.4T. Mírně ojentý nemusí být špatná volba...
Jinak velká škoda, že chceš kombík, jinak jsou na Fordu skladovky už NOVÉHO Focusu hatchbacku za cca 360tis.kč a to je úplně jiná "dimenze", nutno vidět a sedět v něm. Troufám si říct, že Golf má o čem přemýšlet