0
back
 

diskuze k tématu: Ztráta vody v expanzní nádobce

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.11.2014 17:05, Ztráta vody v expanzní nádobce
Dobrý den,
mám dotaz, vlastním vůz značky Škoda Octavia 1,9 TDi 81 kw, ve kterém se mi ztráci hladící kapalina. Po odjetí cca 15km se mi na přístrojovce rozsvítí kontrolka kapaliny. Po rozsvícení kontrolky jsem chtěla kapalinu dolít, v nádobce opravdu žádná nebyla, ale po odštoubování víčka se mi zas objevila, tudíž jsem ji nedolila, ale po několika kilometrech mi počítač hlásil opět chybu. Chtěla jsem se zeptat v čem by mohla spočívat závada mizení kapaliny. Děkuji za odpověď
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 10.11.2014 21:13, RE: Ztráta vody v expanzní nádobce
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,mám dotaz, vlastním vůz značky Škoda Octavia 1,9 TDi 81 kw, ve kterém se mi ztráci hladící kapalina. Po odjetí cca 15km se mi na přístrojovce rozsvítí kontrolka kapaliny. Po rozsvícení kontrolky jsem chtěla kapalinu dolít, v nádobce opravdu žádná nebyla, ale po odštoubování víčka se mi zas objevila, tudíž jsem ji nedolila, ale po několika kilometrech mi počítač hlásil opět chybu. Chtěla jsem se zeptat v čem by mohla spočívat závada mizení kapaliny. Děkuji za odpověď


zavzdušnění?
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Tuesday 11.11.2014 13:18, Kapalina
Systém by se měl sám odvzdušnit. Nepřijde mi možné, aby se tohle dělo z důvodu samotného zavzdušnění (i když systém zcela evidentně zavzdušněný je). Jak je to dlouho, co jste měnila rozvody? A měnilo se při rozvodech i vodní čerpadlo?
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 12.11.2014 22:17, RE:
Dobrý den. Příznaky, které popisujete, by mohly odpovídat projevům vadného těsnění pod hlavou válců. Plyny uvolněné ve válci při spalování paliva pravděpodobně tlakují chladící systém, následkem čehož se hadice roztáhnou a pojmou více chladící kapaliny, která následně chybí v expanzní nádobě a snímač hladiny hlásí její nedostatek. Po odšroubování víčka se plyny uvolní a kapalina vrátí do nádoby. Potvrdit závadu těsnění pod hlavou válců lze například, pokud je z expanzní nádoby cítit spálenina, nebo je vidět, jak plyny probublávají kapalinou v expanzní nádobě.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.