Dobry den.
Prosim o radu.
Jedna se o OII-2006-77kw-BKC najeto 237 ***.
Motor se na volnobeh chveje. Pri pohledu se zvedlou kapotou a deklu se motor chjeve. Ale v urcitych intervalech. Myslim tim ze se zacne chvet mit pak lehce se chveni zvetsi a jako by zas ustane a opet.
Vim neni to genialni popis. Ale ze chytne jako by nepravidelny chod. Ktery hned ustane a zas se to opakuje.
Dle mechaniku OK. I na diagnostice jsem byl a prej vse OK. Chapu ze motor motor za chodu ma naky pohyb. Ale aby se az tak chvel to zas dle videi z netu to podle me OK neni.
Po nake dobe jsem za mechanikem zajel znovu. Z duvodu ze z rana kdyz nastarkuju OK.
Ale pri rozjezdu me to zacuka az je 1kval na vrcholu otacek k prerazeni na 2kvalt.
Pri druhem rozjezdu zacuka uz jen nepatrne. A pri pristich rozjezdech uz nic. Az se auto zahreje uz vse OK.
Auto tahne skvele. Problem je jen na 5 kvaltu pri rychlosti 100 az 120. Kdyz pridavam netahne. Ale jak prekrocim 120 a prislapnu opet tahne.
K autu se chovam slusne. Zadne divociny za studeneho oleje a podobne. Auto ani nepodtacim ani nevytacim. Za studena radim do 2t. otacek. Za zepleho ojele radim 2,5 nekdy i 2,6 t. otacek. Dle mechanika vyuzivat plnou silu turba. Kvuli naklapeni lopatek.
Jezdim 80% mesto a 20% dalsnice. Mam spotrebu celkouvou 6,8 litru na sto.
Naftu tankuju kvalitni.
Jinak podle mechanika si mysli ze to muze byt vstrik,vaha vzduchu ci EGR ventil.
EGR ventil jsem mel castecne rozdelany a za 237 000 km ujetych neni tak zadelany jak u jinych ridicu. Auto me nekouri jak u jinych kteri na to lehce slapnou a dym za nema.
Vzduchovy filtr byl pred tydnem menen a co slo odelat rucne mnou jsem si vyndal a vycistil.
Palivovy filtra olejovy menen pred 7500t. km. Menim kazdych 10t km olej i se vsemi filty. Vzduchovy casteji. U naseho je cesta celkem prasna tak to saje dost prachu.
Predem dekuji za radu a omlouvam se za rozepsani. Pokud ma nekdo stejny problem a vyresil ho budu rad za radu co to muze delat.