0
back
 

diskuze k tématu: Úspornou jízdou lze ušetřit čtvrtinu nákladů

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.09.2009 12:14, Dnešní doba
Toto je dost od věci, když ti zavolá šéf v Brně v půl sedmé večer, že máš být v devět v Teplicích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.09.2009 12:34, Usporna jizda i pri sviznejsi jizde
pokud sef zavola, neda se nic delat, ale pak jde o zvazeni, zda clovek prijede o 10 minut driv se spotrebou o pulku vyssi. Mam mazdu 323F, 1,5 v benzinu a jezdim okolo 6l/100, vetsinou ve ctyrech lidech. Sam se dostanu pri beznem provoze na 5,5, pri jizde po dalnici do 7. Pri zavodech Economy Run za 4,32. Lehka noha, predvidat, na svetlech dojizdet na rychlost a uplne nezastavovat, z kopcu vetsinou jezdim se zarazenym kvaltemm, plynuly rozjezdy jsou zaklad.Klimatizaci mam zapnutou porad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.09.2009 17:19, Plynulá jízda
Mám motor 2,3 benzin spojený s pětistupňovým automatem a občas si ve městě říkám jestli je to mnou,že jezdím tak blbě nebo jestli je to tím,že většina lidí okolo jezdí stylem brzda,plyn.Navíc mohu potvrdit co bylo psáno,když jedu stylem brzda,plyn tak mám spotřebu kolem 18 litrů,když jedu plynule (a s tímhle motorem je to do 180km/h úplně jedno jak rychle) tak mám spotřebu tak kolem 10 litrů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.09.2009 19:14, RE: Dnešní doba
Aleš posted by:
Toto je dost od věci, když ti zavolá šéf v Brně v půl sedmé večer, že máš být v devět v Teplicích.
Tak vyřiď šefovi, že je to blb.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.09.2009 23:46, RE: Dnešní doba
Zdeny60 posted by:
Tak vyřiď šefovi, že je to blb.
A šéf udělá dětem pápá :DDD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.09.2009 23:57, PR kecy
Jinak článek nemohu nazvat. Uznávám, že tupost některých zaměstnanců nezná mezí, ale těm ani takovýto kurs nepomůže. Pro ty ostatní pak platí, že:
1) Neznám nikoho, kdo by spěchal dobrovolně. Pokud se nějakej kravaťák v Pašíku hrne hlava nehlava, dost pochybuji, že to je kvůli tomu, že ho to baví. On zkrátka bohužel musí.
2) Co chcete předvídat, když se stejně většinu času taháte v nějaké koloně??? Většina totiž jaksi pracuje v tu stejnou dobu...
3) Dostat se s reálnou spotřebou níže než je udávaná spotřeba, je většinou (konkrétně u O2 1.9TDi) naprosto nemožné. Papírové spotřeby jsou totiž stanoveny ve stylu vše je optimální. Jenže to v reálu nikdy nenastane (snad jen na odtahovce ;))

Člili pokud chce firma ušetřit na provozu vozidel, nesmí honit své zaměstnance. Jenže ti pak zase udělají méně práce a vygenerují menší zisk pro firmu. Takže děkuji za PR článek. Teď bych si dal tu o Rákosníčkovi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 08:53, RE: PR kecy
rohYpnol posted by:
Jinak článek nemohu nazvat. Uznávám, že tupost některých zaměstnanců nezná mezí, ale těm ani takovýto kurs nepomůže. Pro ty ostatní pak platí, že:
1) Neznám nikoho, kdo by spěchal dobrovolně. Pokud se nějakej kravaťák v Pašíku hrne hlava nehlava, dost pochybuji, že to je kvůli tomu, že ho to baví. On zkrátka bohužel musí.
2) Co chcete předvídat, když se stejně většinu času taháte v nějaké koloně??? Většina totiž jaksi pracuje v tu stejnou dobu...
3) Dostat se s reálnou spotřebou níže než je udáv...
Přesně tak, ode dneška začínám jezdit úsporně, firma ušetří spoustu peněz, sice mě to bude stát dost času, ale to nevadí, rád v práci zůstanu zadarmo přesčas
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 09:24, RE: PR kecy
rohYpnol posted by:
Jinak článek nemohu nazvat. Uznávám, že tupost některých zaměstnanců nezná mezí, ale těm ani takovýto kurs nepomůže. Pro ty ostatní pak platí, že:
1) Neznám nikoho, kdo by spěchal dobrovolně. Pokud se nějakej kravaťák v Pašíku hrne hlava nehlava, dost pochybuji, že to je kvůli tomu, že ho to baví. On zkrátka bohužel musí.
2) Co chcete předvídat, když se stejně většinu času taháte v nějaké koloně??? Většina totiž jaksi pracuje v tu stejnou dobu...
3) Dostat se s reálnou spotřebou níže než je udáv...
ad 1 - Spěch vyvolává rychlou jízdu, ale rychlá jízda nemusí znamenat spěch - třeba jen si jen někdo posiluje ego - za cizí peníze.

Jinak absolutní souhlas.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 09:29, Chybí motivace
Když ušetřím firmě peníze, kdo mne za to pochválí? Až se bude vyhazovat, spotřeba používaného auta hrát roli asi nebude.

Dřív za socíku dostávali řidiči poukázky podle ujetých kilometrů a normované spotřeby a skutečnou nikdo nekontroloval. Ušetřené poukázky jim zůstaly v kapse. To pak byla motivace jezdit úsporně i bez kurzu...

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 19:31, Motivace k úsporám
Ahoj, zdravím všechny na TipCarsu.
Tedy nedá mi to a po přečtení tohoto článku a reakcí na něj, musím prezentovat jednu zkušenost. Spolupracoval jsem s firmou, která rovněž řešila problém spotřeby u svých firemních aut a také to, jak se k těmto autům jejich uživatelé chovali. Měl jsem možnost vyslechnout a posoudit názory obou stran. Tedy vedení firmy a uživatelů aut. Vedení bylo názoru, že se uživatelé chovají k autům způsobem „z cizího krev neteče“. Uživatelé aut zase argumentovali podobně, jako někteří zde v diskusi. Méně toho stihnu, musím proto jezdit ostřeji atd. atd. Při vyčíslení celkových nákladů na provoz těchto aut vedení firmy došla trpělivost a auta převedli do správy jejich uživatelům. Vše bylo samozřejmě dobře právně i finančně ošetřeno. Bližší detaily si již nevybavuji.
A zkusíte si tipnout, jaký byl výsledek?
Spotřeba PHM klesla, uživatelé se k autům jako mávnutím kouzelného proutku začali chovat
mnohem ohleduplněji a dali si i trochu námahy s lepší organizací své práce a světe div se, stihli úplně stejné množství práce, jako předtím. Inu teď by již „krev netekla z cizího, ale z vlastního“.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.09.2009 00:04, RE: Motivace k úsporám
Expi posted by:
Ahoj, zdravím všechny na TipCarsu.
Tedy nedá mi to a po přečtení tohoto článku a reakcí na něj, musím prezentovat jednu zkušenost. Spolupracoval jsem s firmou, která rovněž řešila problém spotřeby u svých firemních aut a také to, jak se k těmto autům jejich uživatelé chovali. Měl jsem možnost vyslechnout a posoudit názory obou stran. Tedy vedení firmy a uživatelů aut. Vedení bylo názoru, že se uživatelé chovají k autům způsobem „z cizího krev neteče“. Uživatelé aut zase argumentovali podobně, ja...
Dlužno dodat, že u sposty firem mají zaměstnanci vozy i pro osobní užívání. Tam si firma náklady na palivo může odečíst dle nájezdu km a příslušné spotřeby uvedené v TP. Pokud má zaměstnanec spotřebu vyšší, pak má smůlu a doplácí ze svého. Což je dle mých informací častý jev (u O2 1.9TDi). Takže toto již podchycené je.
Jinak si opravdu nedovedu představit, co v dnešním provozu předvídat. To, že na dálnici hodím tacho 140 a jedu v koloně s ostatníma, je jasné. To, že ve městě i mimo budu čučet v koloně, je také jasné. Spotřebu lze ovlivnit PŘEDEVŠÍM tam, kde je k tomu prostor. Což rozhodně není paušálně na českých silnicích. Chování se k vozu je věcí zcela jinou. Ale o té se v článku nehovořilo ;)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.