0
back
 

diskuze k tématu: Teply motor nenastartuje

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.10.2013 10:45, Teply motor nenastartuje
Mohl by mi prosim někdo poradit.Mam velky problem se Škodou Octavii 1,8 20V r.v.97.Studeny motor velmi dobře startuje po zahřati a chvilce stani už motor vubec nenastartuji a musim počkat cca 30min někdy i dele než ochladne a pak uplně v pohodě nastartuje.Na diagnostice nic nezjistili tak vubec nevim.Jo ještě musim dodat,že do zapalovaci civky jde proud a ze zapalovaci do kabelu na svičky už nejde.Civka je nova a učinek je stejny.Děkuji moc
respond
normen21
number of posts4
date of registration07.10.2013
Monday 07.10.2013 21:24, teplý motor nestartuje
Co startér?Zkoušeli jste kolik dává proud?Při zahřátí motoru se roztáhnou tzv.futra ve startéru a rotor má velkou vuli v uložení.Startér pak Nemá potřebnou sílu k nastartování.I když točí relativně normálně poslechově.Tak jsem to měl teda já na fiatu.
respond
normen21
number of posts4
date of registration07.10.2013
Monday 07.10.2013 21:25, RE: teplý motor nestartuje
normen21 posted by:
Co startér?Zkoušeli jste kolik dává proud?Při zahřátí motoru se roztáhnou tzv.futra ve startéru a rotor má velkou vuli v uložení.Startér pak Nemá potřebnou sílu k nastartování.I když točí relativně normálně poslechově.Tak jsem to měl teda já na fiatu.


tak pardon nedočetl jsem to do konce o té cívce.Omluva.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 08.10.2013 13:35, RE: Teply motor nenastartuje
nepřihlášený uživatel posted by:
Mohl by mi prosim někdo poradit.Mam velky problem se Škodou Octavii 1,8 20V r.v.97.Studeny motor velmi dobře startuje po zahřati a chvilce stani už motor vubec nenastartuji a musim počkat cca 30min někdy i dele než ochladne a pak uplně v pohodě nastartuje.Na diagnostice nic nezjistili tak vubec nevim.Jo ještě musim dodat,že do zapalovaci civky jde proud a ze zapalovaci do kabelu na svičky už nejde.Civka je nova a učinek je stejny.Děkuji moc


Z cívky jde do kabelů proud jen v určitém okamžiku natočení kliky, takže bez točení motorem se to nepozná. Navrhuji test roztažením teplého auta s velmi opatrným pouštěním spojky při zařazené 3-ce a podělit se s výsledky. Tím se posuneme ve zjišťování o kousek dále. Pokusy neopakovat často a dlouho jen jednou a buď chytne nebo nechytne - nespálené palivo by se mohlo dostat do katalyzátoru a spálit ho (doporučuji nechat auto stát cca 15 minut, aby kat zchládl, ale motor se ještě udrží teplý).
Ještě bych zkontroloval, jak se chová relé palivového čerpadla, jestli je funkční. Třeba selhává dodávka paliva vlivem jeho poškození. Za studena může pracovat dobře, ale jak se ohřeje a po vypnutí motoru odskočí, tak teplé třeba nepřiskočí z5. To je ale vaření z vody.
Z dotazu také není jasné, zda motor ani netočí nebo jen nenaskočí. Pokud by nenaskočil, zkusil bych při startování přidat trochu plynu. Třeba teplem zlobí volnoběžný ventil, což by se tedy projevilo i na volnoběžných otáčkách (kolísání, špatné reakce na připojení klimy, apod.).
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 06.11.2013 23:22, re:
Dobrý den. Tento problém se objevuje u poměrně velkého počtu vozů a ve velké části případů bývá na vině vadný snímač otáček klikového hřídele. Nejčastěji po zahřátí vykazuje nesprávné hodnoty a motor potom buď sám zhasne, nebo po zhasnutí nejde znovu nastartovat (signál z čidla je pro běh motoru nezbytný). Jak motor vychladne, lze jej opět nastartovat. Další možností může být vadný snímač teploty chladící kapaliny.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.