0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Tour Combi - škubání motoru

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.04.2015 22:38, Škoda Octavia Tour Combi - škubání motoru

vozidlo: Škoda Octavia Tour Combi
rok výroby: 2009
palivo: benzin
výkon v kW: 75
kód motoru: BFG

popis závady: Je-li motor studený, tak do jeho zahřátí se škubání neprojevuje a lze akcelerovat zcela plynule. Po zahřátí dochází ke škubání motoru vždy při mírné akceleraci. Při větším sešlápnutí plynu nebo naopak při sundání nohy z plynu při zařazené rychlosti škubání zmizí. Stejně tak se motor necuká při volnoběhu.

kód chyby určené na diagnostice: Diagnostika nehlásí chybu.

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Vyměněny zapalovací svíčky, vyčištěna a seřízena škrtící klapka, testováno s odpojenou lambda sondou.
Minimální zlepšení. Dle hodnocení technika možná vadná škrtící klapka.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Friday 17.04.2015 09:00, RE: Škoda Octavia Tour Combi - škubání motoru
nepřihlášený uživatel posted by:
vozidlo: Škoda Octavia Tour Combirok výroby: 2009palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: BFGpopis závady: Je-li motor studený, tak do jeho zahřátí se škubání neprojevuje a lze akcelerovat zcela plynule. Po zahřátí dochází ke škubání motoru vždy při mírné akceleraci. Při větším sešlápnutí plynu nebo naopak při sundání nohy z plynu při zařazené rychlosti škubání zmizí. Stejně tak se motor necuká při volnoběhu.kód chyby určené na diagnostice: Diagnostika nehlásí chybu.typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Vyměněny zapalovací svíčky, vyčištěna a seřízena škrtící klapka, testováno s odpojenou lambda sondou. Minimální zlepšení. Dle hodnocení technika možná vadná škrtící klapka.


Nepíšete kolik to má najeto, ale chyba může být i v palivu a palivovém filtru, kdy má benzín nízký tlak par, a dobře to jede jen za studena na bohatou směs. Vyměnil bych palivový filtr, koupil 2 lahvičky VIF a natankoval plnou na kvalitní pumpě, a uvidí se, než se začne vyměňovat něco s čím nebyl problém. Chyba může být i v softwaru řídící jednotky, vím že 1,6 EURO 4 a 5 s tím měly problém a že pomohlo buď přehrání novějšího programu od výrobce a nebo kvalitní čiptuning. Obvykle se pak výrazně zlepšila odezva na plyn a klesla reálná spotřeba.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 17.04.2015 09:33, Počet km
Auto má najeto jen asi 46000 km.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Friday 17.04.2015 10:04, Ta diagnostika se dělala jak
Ta diagnostika se dělala jak? Ujelo se X km a pak se to napíchlo, nebo byla připojena i za jízdy ? Jde mi o to, aby případné chybové hlášení nebylo během jízdy smazáno a potom se auto tvářilo, že chyba není...
Teplotní senzory po připojení na diagnostiku ukazují validní hodnoty? Lambda sonda/sondy také ? Nevím přesně kde je na tomto motoru připojena hadice odvětrání klikové skříně, ale určitě bych ji zkontroloval zda je správně připojena a zda není prodřená. Pokud by motor přisával vzduch jinudy než má, mohlo by to blbnout.
Když se měnily ty svíčky, všechny vypadaly zhruba stejně? Nebyla jedna z nich třeba znatelně černější ?
-----
Rady o tuningu prosím ignorujte. Nejprve je třeba odstranit závady a pak si hrát na tuning.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 17.04.2015 11:23, RE: Ta diagnostika se dělala jak
free78 posted by:
Ta diagnostika se dělala jak? Ujelo se X km a pak se to napíchlo, nebo byla připojena i za jízdy ? Jde mi o to, aby případné chybové hlášení nebylo během jízdy smazáno a potom se auto tvářilo, že chyba není...Teplotní senzory po připojení na diagnostiku ukazují validní hodnoty? Lambda sonda/sondy také ? Nevím přesně kde je na tomto motoru připojena hadice odvětrání klikové skříně, ale určitě bych ji zkontroloval zda je správně připojena a zda není prodřená. Pokud by motor přisával vzduch jinudy než má, mohlo by to blbnout.Když se měnily ty svíčky, všechny vypadaly zhruba stejně? Nebyla jedna z nich třeba znatelně černější ?-----Rady o tuningu prosím ignorujte. Nejprve je třeba odstranit závady a pak si hrát na tuning.


hlavně čip na benzínovou 1.6 atmosféru mi přijde jako totální zhovadilost
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.