0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak na nefunkční klimatizaci?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.10.2011 01:31, Nezaměnuje čtenář ventilátor za výdech klimatizace?
Pokud jo, pak může mít prostě uhnilý drát vedoucí k ventilátoru v kabině. Stejnou věc jsem řešil u M626 z roku 89. Rozebral jsem tehdy palubku včetně předřadných odporů u regulace otáček, abych pak našel v prostoru motoru shnilý drát o průměru 3 mm. Sypala se měděnka rovnou z konektoru, drát prostě odpadl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.10.2011 14:02, RE: Nezaměnuje čtenář ventilátor za výdech klimatizace?
Petr S posted by:
Pokud jo, pak může mít prostě uhnilý drát vedoucí k ventilátoru v kabině. Stejnou věc jsem řešil u M626 z roku 89. Rozebral jsem tehdy palubku včetně předřadných odporů u regulace otáček, abych pak našel v prostoru motoru shnilý drát o průměru 3 mm. Sypala se měděnka rovnou z konektoru, drát prostě odpadl.
Tak to musela být ještě nějaká jiná externalita, protože měď nezkoroduje za tak krátkou dobu jen působením atmosférické vlhkosti. Tipoval bych to na to, že předřadný odpor byl dávno mrtvej a drát suploval funkci odporu a stékala přes něj voda, tedy se stal sám článkem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.10.2011 14:17, článek na 1
Ale poradil bych pánovi postup čím začít tedy jak identifikovat závadu dřív, než bude mít kusy auta po celé garáži.
1)funkce ventilátoru v kabině (dráty, pojistka, regulátor rychlosti, kostra) pokud vše OK bod 2) spíná klima? (dráty, elmag. spojka, přidřená pumpa, pojistky, kostra) pokud OK bod 3) zjištění souvislostí nefunkčnosti systému (když jedou samostatně, proč nejedou spolu?) atd.
Můj favorit na kurvítko u tohohle případu je špatná kostra, nebo regulátor.
Pokud má pán O1 1.8 20V ohne turbo, nebude mít pravděpodobně 95kW ale 92kW. To jen tak bokem kilowata tam, kilowata sem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 15.10.2011 22:19, RE: Nezaměnuje čtenář ventilátor za výdech klimatizace?
typek posted by:
Tak to musela být ještě nějaká jiná externalita, protože měď nezkoroduje za tak krátkou dobu jen působením atmosférické vlhkosti. Tipoval bych to na to, že předřadný odpor byl dávno mrtvej a drát suploval funkci odporu a stékala přes něj voda, tedy se stal sám článkem
Jo odpory pro 1. a 2. stupeň byly nějakou dobu už kaput. Šly jen stupně 3 a 4. Pak teprve odešel větrák úplně a objevil jsem uhnilý kabel v konektoru v prostoru motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.10.2011 19:24, RE: článek na 1
typek posted by:
Ale poradil bych pánovi postup čím začít tedy jak identifikovat závadu dřív, než bude mít kusy auta po celé garáži.
1)funkce ventilátoru v kabině (dráty, pojistka, regulátor rychlosti, kostra) pokud vše OK bod 2) spíná klima? (dráty, elmag. spojka, přidřená pumpa, pojistky, kostra) pokud OK bod 3) zjištění souvislostí nefunkčnosti systému (když jedou samostatně, proč nejedou spolu?) atd.
Můj favorit na kurvítko u tohohle případu je špatná kostra, nebo regulátor.
Pokud má pán O1 1.8 20V ohne tu...
Oktávky přece dávaj na brzdě o pár kW víc, tahle je asi udušená...
Doporučuju neskrblit, a zajet do servisu.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.