0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 4 2.0 TDI 85 kW - tříměsíční zkušenost se služebním vozem

category of topic classification: česká vozidla
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 29.01.2022 16:23, Díky za recenzi
Díky na "nečasopisovou" recenzi - tím myslím, že nemáš zábrany kritizovat to, co si kritiku zaslouží, tedy software, který ani po několika letech ladění nefunguje. (Narážím na Svět motorů, který dává automaticky minimálně 3 hvězdičky čemukoli).

Samozřejmě termín uvedení auta na trh dostal přednost před funkčností - lidi už si přece zvykli, že je nemožné reklamovat software v počítači, tak to skousnou i v autě.
respond
Pajinex31
number of posts3
date of registration23.12.2021
Sunday 30.01.2022 11:37, Přidám zkušenost s OIV TDi 110 kW
Mám tu čest s novým služebním car zhruba 8 tis. km. Na rozdíl od Vašeho vozu mi nechybí výškově stavitelná područka, průvlak na lyže a tažné. Což vše samozřejmě kvituji.
Líbí se mi: Jednoznačně pružný a velmi úsporný motor, přesné řazení, lehkost ovládání pedálů včetně spojky, vyladěná aerodynamika, prostor včetně bezedného kufru. Sedačky ve verzi tuším Ambiente Plus označím za průměr. Na dálnici točí při našem limitu cca 2000 otáček a Octa je přitom opravdu tichá. Spotřeba při jízdě sám klidně hluboko pod pět litrů. Na diesel vcelku rychle nabíhá topení, ale mám i vyhřívané sesle.
Nelíbí: Tak tragický infotainment jako Vy nemám, nicméně i on si žije svým životem. Občas mě volající neslyší, občas vypadne nějaký asistent, sám zhasne za jízdy a nepomůže ani restart motoru, na dotyk prstu reaguje klidně až na třetí, čtvrtý pokus, Mirror link pro Apple jsem přes několik pokusů i s pomocí kolegy nezprovoznil. Na šestnáctkách je auto komfortní, nicméně na zvýšených přechodech a příčných vlnách se i po přejetí dvacítkou rozhoupe jako plachetnice (dlouhé převisy, měkké tlumiče) a ani na okreskách si úplně nelibuju. Hlavně kvůli příliš lehkému a necitlivému řízení a předlouhým kvaltům. Pokud nechci trápit motor, šestku pod stovku prostě nedám. To samé platí pro čtyřku ve městě. Nízké spotřebě je podřízen i tlak v pneu. Foukají se na 2,7, naložený zadek na 3,4! Na mokru už jsem i na zánovních Kumho při nevysoké rychlosti poodjel bokem. Na sněhu bych nechtěl jezdit s lehkým tříválcem vpředu, těžký diesel má přece jen nějakou trakci. Hustil bych v jeho případě na méně. Při kontrole oilu na cca 6 tisících byl na spodní rysce. Takže dolít "vodičku" tuším 0W20? A flašku pro sichr do kufru. Jezdím převážně 100 km a víc. Štve mě, že přijedu domů a na parkovišti hučí větrák při regeneraci filtru. U staršího auta budiž, ale u nového? Stalo se mi asi už třikrát.
Shrnuto: Octu bych si právě kvůli nevyzpytatelné elektronice, nemalé ceně a faktu, že mě za srdce nijak nechytila, osobně nepořídil. Uznávám ale, že pro korporát nakupující za jiné ceny a s častými dálničními přesuny je to v dieselu slušně postavené auto. Po mechanické stránce, kterou ještě prověří kilometry a čas, bezpochyby.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Monday 31.01.2022 09:31, RE: Přidám zkušenost s OIV TDi 110 kW
citation:
reakce na: Pajinex31, 30.01.2022 11:37 (Mám tu čest s novým služebním ...)


Dobrý den, chcete-li, vložte svou recenzi na Octavii zde: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ jako samostatný článek. Vaše zkušenost se tak dostane k většímu počtu čtenářů. Přeji hezký den
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.