0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2,0 2010

category of topic classification: automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
Alenka
number of posts4
date of registration30.04.2017
Sunday 30.04.2017 13:31, Škoda Octavia 2,0 2010
Dobrý den.
Chtěla bych poradit se závadou, kterou mě načetli v autoservisu. Jedná se o závadu zpětného ventilu výfukových plynů P 242500 175. Byla mě údajně opravena a po druhém nastartování se opět rozsvítila kontrolka. Po kontaktování autoservisu mě řekli, že chyba je jiná, ať mě někdo poradí. Ještě v těch závadách se uvádělo "přerušení", "trvalá závada", "diagnost. kontrolka(MIL)", "požadováno".
Můžete mě prosím někdo poradit, jelikož výměnu ani v servisu nedoporučují, co by mohlo pomoci, aby mě stále nesvítila kontrolka, je to špatný pocit.

Moc děkuji za radu.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Thursday 11.05.2017 14:46, Automechanika kopnout do zadku :-)
Ahoj Alenko, trvej na jasném důkazu, že je to jiná chyba, pokud ano ještě je možné, že "oprava" byla zfušována a tak je tam jen jiná chyba, ale stejný problém.
Bohužel ten fiškus si může vymyslet cokoliv a pokud si na vyjednávání nevezmeš dvoumetrového kamaráda, asi tě pošle někam znova, tak to prostě funguje a nejen v ČR

Nevím jak to vidíš finančně, ale navštívil bych kvalitní servis, v Praze je to pro mě Auto Jarov, ano jsou dražší, ale mají dobrou diagnostiku. Samotnou opravu Ti může udělat už menší servis...
Jinak je dobré zkusit Škoda forum, je tam přímo vlákno jenom o Octváviích a tvém motoru a jeho problémech, také umí poradi o servisech.


respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 11.05.2017 15:32, P2425 OBD-II Trouble Code: Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control Circuit Open
Souhlasím s tím trvat na "odtajnění" nového chybového kódu. V popisu to nikde není, ale domnívám se, že jde o motor 2.0 TDI. Dále se pak nabízí otázka, zda auto nespadá do skupiny problematických aut s podvodným SW a není po přehrání SW, který pak způsobuje citelně vyšší recirkulaci spalin, což odnese nějaká část EGR dříve, než na co byla původně navržena.
Doporučuji se obrátit na jiný servis, kde závadu budou umět odstranit.
Jen se na okraj zeptám, v jakých režimech auto provozujete (kolik km ujedete na 1 nastartování ve všední den a kolik o víkendu). Kolik má auto najeto a kolik z toho je Vaše porce.
respond
Alenka
number of posts4
date of registration30.04.2017
Thursday 11.05.2017 17:15, Škoda Octavia 2,0 , 2010
Dobrý den, Davide.
Děkuji za odpověď. Autem jezdím denně, na nastartování min. 25km, žádné popojíždění. To platí i o víkendech a loni bylo auto v Norsku, 2400 km tam a 2400 km zpět a v pohodě. Najeto má 181 000 km. Opravit bych to nechat sice mohla, ale je to dost peněz. Proto mě radili, že někdy se stačí zeptat a jsou lidé, kteří se s tím již setkali a mohou poradit.
Tak moc děkuji.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 11.05.2017 22:19, EGR
Vzhledem k provozování auta bych závadu opravil. Vím, že oprava EGR stojí přes 10 tisíc, ale buď chcete mít auto v pořádku, abyste se nemusela bát někam vyjet nebo budete na opravách šetřit, což se v konečném důsledku nikdy nevyplatí. Z auta se postupně stane vrak a ztratí i tu zbytkovou hodnotu, co by mohlo mít.
Ono, i kdybyste auto zvažovala prodat, tak se svítící kontrolkou to nikdo nekoupí a rovněž z emisí Vás vyhodí, takže neopravit to teď, je jen oddálením problému, který se může rozkošatět a v okruhu EGR odejde nadměrným zanášením i něco, co by s funkčním neodešlo.
Nechte si vypsat seznam všech závad a pak zkuste řešení pohledat na fórech, abyste ušetřila, ale vězte, že Vás to bude stát čas a samostudium.
Možná Vás povzbudím tím, že provozuji 16 let staré auto s 215 tkm, takže s nějakými opravami mám zkušenost a vždy nakonec vyhodnotím, že kvalitní oprava je nejlepším a nejlevnějším řešením, pokud už mám auto osahané a znám jeho stav.
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Friday 12.05.2017 12:52, RE: EGR
Než hned měnit EGR, tak nejdřív by to chtělo zkontrolovat podtlakové trubičky pro ovládání a také bych zkusil ventil vyčistit, mohl se zaseknout v jedné poloze.


respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 12.05.2017 13:17, RE: EGR
ctverak posted by:
Než hned měnit EGR, tak nejdřív by to chtělo zkontrolovat podtlakové trubičky pro ovládání a také bych zkusil ventil vyčistit, mohl se zaseknout v jedné poloze.


Souhlasím - poselství mé zprávy nemělo být vyměnit, ale opravit, prostě nejezdit se svítíc kontrolkou.
I třeba z důvodu, že když tam přiskočí druhá závada, nikdo nic nepozná...
respond
Alenka
number of posts4
date of registration30.04.2017
Monday 29.05.2017 09:00, škoda octavia 2010 2,0
Dobrý den.
Moc chci poděkovat za informaci. Udělám to, jak radíte a uvidím. Děkuji.
respond
Alenka
number of posts4
date of registration30.04.2017
Monday 29.05.2017 09:01, skoda octavia 2010 2,2
Dobrý den.

I Vám bych chtěla poděkovat za informaci, nechám to vyčistit a uvidíme. Děkuji.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.