0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI - první dojmy z osm let starého auta

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 12:55, Nevím,
kde autor vzal, že má dvouhmotový setrvačník. Teda pokud jsem správně pohopil, že má verzi 81 kw. Dvouhmoťák měla až 96 kW verze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 13:22, RE: Nevím,
A4 posted by:
kde autor vzal, že má dvouhmotový setrvačník. Teda pokud jsem správně pohopil, že má verzi 81 kw. Dvouhmoťák měla až 96 kW verze.
hlavně by asi stál malinko více než spojková sada s výměnou kterou uvádí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 15:10, Jak je to?
Pokud vím, existuje už náhrada, která opravu zlevňuje a navíc se zvyšuje i životnost celého dílu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 16:04, blazen
tak si myslim ze majitel chtel spis nez napsat recenzi si postezovat. a to ze se neco rozbilo se prece stava. Uprimne jestli s "novym" autem jede hned do Holandska, tak si o podobny problem primo rika...opravdu ale nechapu, kdyz si mysli ze ho nekdo ze Skodovky bude presvedcovat, ze to byla nahoda a premlouvat ho aby si koupil opet Skodovackou ojetinu
p.s. mam na felici uplne zrely paty dvere...myslite ze mam zajet do Skodovky je vyprudit at s tim neco udelaji ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 17:00, Setrvačník
Motor 1,9 TDI ve verzi s 81 Kw a původním rotačním čerpadlem skutečně nemá dělený (dvouhmotový ) setrvačník. Jinak pro autora. Setrvačník je sice součástkou choulostivou, avšak k jeho předčasné smrti mnohdy přispívá i sám uživatel. Měnit tento díl preventivně opravdu nejde, navíc jak byste se jako majitel tvářil, kdyby prohlídka v servisu stála o cca 22 000 korun více, než normálně. Tolik zpravidla zlobivý setrvačník stojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 19:33, Zápory
Musel jsem se trošičku zasmát tomu, kde autor popisuje zápory vozu a to konkrétně zvyšujícíse spotřebě při vyšší rychlosti :)
Nedokážu si představit ty mrtvé na silnicích, kdyby to bylo opačně :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 22:49, RE: Nevím,
Valnoha posted by:
hlavně by asi stál malinko více než spojková sada s výměnou kterou uvádí.
autorizovaný servis v době psaní recenze - rok zpátky cca 21000
autokelly, autobennex a podobně - se slevou cca 10500kč
není to opravná sada - je to dvouhmotový setrvačník - ne náhrada, která by měla eliminovat tuhle závadu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 22:50, RE: Nevím,
A4 posted by:
kde autor vzal, že má dvouhmotový setrvačník. Teda pokud jsem správně pohopil, že má verzi 81 kw. Dvouhmoťák měla až 96 kW verze.
asi v autě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 22:55, RE: blazen
kropaczech posted by:
tak si myslim ze majitel chtel spis nez napsat recenzi si postezovat. a to ze se neco rozbilo se prece stava. Uprimne jestli s "novym" autem jede hned do Holandska, tak si o podobny problem primo rika...opravdu ale nechapu, kdyz si mysli ze ho nekdo ze Skodovky bude presvedcovat, ze to byla nahoda a premlouvat ho aby si koupil opet Skodovackou ojetinu
p.s. mam na felici uplne zrely paty dvere...myslite ze mam zajet do Skodovky je vyprudit at s tim neco udelaji ?
No každý člověk nemá v garáži dvě a více aut, když se potřebuje někam dostat, tak si vybere... No a pokud nepotřebujete jezdit autem dnes a denně a k tomu občas i do zahraničí, tak si můžete povídat o nepochopitelnosti jednání... Že se něco pokazí, je normální, to vím, je to pouze věc... Dále první octavie najela bez poruchy 168000km - myslím, že odtud by mohla být důvěra k těmto vozidlům
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.12.2008 22:58, RE: Zápory
hedus posted by:
Musel jsem se trošičku zasmát tomu, kde autor popisuje zápory vozu a to konkrétně zvyšujícíse spotřebě při vyšší rychlosti :)
Nedokážu si představit ty mrtvé na silnicích, kdyby to bylo opačně :(
asi malá zkušenost s 66 a 81kW verzemi, vaše. co víc dodat... Samozřejmě do jisté míry za to může i lepší dynamika verze 81kW... takže častější využívaní jí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.12.2008 08:39, Dvouhmotý setrvák by se měl dávat jen k automatu
Toť můj názor, který ale se mnou sdílí i technici prémiových automobilek, proti nimž bohužel stojí marketingový manažeři (lidi to tak chtějí, tak jim to prodáme i s manuálem). Tahle součástka je prostě velmi choulostivá a zničí jí i krátkodobé podtáčení/přetáčení motoru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.12.2008 12:20, RE: Nevím,
spiderr posted by:
asi v autě...
Spidere, máš 81 kw motor s rotačním čerpadlem, v TP označený jako ASV nebo AHF? Neměnili Ti náhodou jednohmotu?
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.