0
back
 

diskuze k tématu: Škoda octavia 1.9 77kw nebo 2.0 103kw

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.03.2014 08:57, Škoda octavia 1.9 77kw nebo 2.0 103kw
Dobrý den, projel jsem si sekce a nikde jsme nenašel odpověď, proto se tedy na Vás obracím jakožto na žkušené odborníky. Chci si pořídit Škodu octavia II r. 2006-2007 Elegance v rozmezi mezi 175 000 a 200 000 s tachometrem do 90 000km. Čas od času se ukáze pěkná nabídka, ale nesplňuje moje požadavky, které mám jako nadstandart nebo neodpovídá stáří vozidla km. TAdy se Vás chci zeptat na motory 1,9 a 2.0. Servisáci a lidi, co tomu rozumí hodně říkají, že u 2.0 prakají hlavy na motoru a ještě nějaké časté vady. Nevím, co je na tom pravdy a tady bych se rád pozastavil nad touto otázkou a nechal si poradit. Nebráním se ani jednomu motoru,avšak vidím ve 2.0 lepší síľu (tah). Osobně jsem ve 2.0 neseděl, takže tady moc nemohu nic posoudit. 1.9 TDI mám najetou a vím, že v určité fázi do kopce z ní nedostanu už nic. Zajímalo by mne, jestli je 2.0 spolehlivý, co je pravda na tom, že ochází častěji turbo z důvodů vyšší zátěže, a zda-li dle Vás je vůbec reálné sehnat toto auto do 200 000 Kč s nájezdem do 90 000km, aby nebyl stočený tachometr. Jaké koliv další rady a upozornění velmi rád ocením. Děkuji za Váš čas. S pozdravem Honza
respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Sunday 16.03.2014 10:40, nájezd
1.9 tdi je obecně spolehlivější...jinak někdy je lepší se smířit s realným a vyšším nájezdem u auta, které je v dobré kondici než pak postupně přicházet na to jak moc jsem se nechal oklamat
respond
Ma007
number of posts197
date of registration26.11.2013
Monday 17.03.2014 11:42, RE: Škoda octavia 1.9 77kw nebo 2.0 103kw
Aký má byť ročný nájazd? Ak pod 15.000 km, tak by som o nafte ani neuvažoval a poohliadol sa po slušnom benzíne okolo 2.0 litra

nepřihlášený uživatel posted by:
Chci si pořídit Škodu octavia II r. 2006-2007 Elegance v rozmezi mezi 175 000 a 200 000 s tachometrem do 90 000km. zda-li dle Vás je vůbec reálné sehnat toto auto do 200 000 Kč s nájezdem do 90 000km, aby nebyl stočený tachometr. Jaké koliv další rady a upozornění velmi rád ocením.


Nemožné to nebude, ale vysoko nepravdepodobné áno. Ak niekto v tej dobe (2006) grcol za diesel auto 700 litrov tak asi na ňom adekvátne aj jazdil, to auto si "muselo" na seba zarobiť. Na 11 tkm ročne si nikto normálny nebude kupovať diesel. To je nájazd pre malé benzínové prdídko prískokmi okolo komína. Reálny nájazd pre TDi octu vidím medzi 20-40tkm ročne (poznám viacerých čo robia na TDi octe, superB medzi 70 až 100 tkm ročne), takže si to chce prerátať a tak sa aj pozerať na stav tacho.
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Monday 17.03.2014 15:35, RE: Škoda octavia 1.9 77kw nebo 2.0 103kw
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, projel jsem si sekce a nikde jsme nenašel odpověď, proto se tedy na Vás obracím jakožto na žkušené odborníky. Chci si pořídit Škodu octavia II r. 2006-2007 Elegance v rozmezi mezi 175 000 a 200 000 s tachometrem do 90 000km. Čas od času se ukáze pěkná nabídka, ale nesplňuje moje požadavky, které mám jako nadstandart nebo neodpovídá stáří vozidla km. TAdy se Vás chci zeptat na motory 1,9 a 2.0. Servisáci a lidi, co tomu rozumí hodně říkají, že u 2.0 prakají hlavy na motoru a ještě nějaké časté vady. Nevím, co je na tom pravdy a tady bych se rád pozastavil nad touto otázkou a nechal si poradit. Nebráním se ani jednomu motoru,avšak vidím ve 2.0 lepší síľu (tah). Osobně jsem ve 2.0 neseděl, takže tady moc nemohu nic posoudit. 1.9 TDI mám najetou a vím, že v určité fázi do kopce z ní nedostanu už nic. Zajímalo by mne, jestli je 2.0 spolehlivý, co je pravda na tom, že ochází častěji turbo z důvodů vyšší zátěže, a zda-li dle Vás je vůbec reálné sehnat toto auto do 200 000 Kč s nájezdem do 90 000km, aby nebyl stočený tachometr. Jaké koliv další rady a upozornění velmi rád ocením. Děkuji za Váš čas. S pozdravem Honza


do modelu 2007 včetně vzít jednoznačně 1,9 tdi
2,0 tdi (od modelu 2008) má smysl jen při častější jízdě po dálnicích, kde je díky 6 kvaltu nižší úroveň hluku a stejná spotřeba, ve všech ostatních režimech je spotřeba 1,9 tdi nižší.
s 1,9 většina oktávek jezdila do 5 litrů, s 2,0 málokterá pod 5,5 (není to jen vina motoru - těžší hnací ústrojí, většinou i více výbavy a širší kola k tomu) - jel jsem asi 100 různými oktávkami víceméně jednu trasu

měl jsem jako služební 2,0 tdi v eleganci se spoustou další výbavy (xenony, lepší sedadla, zvýšený podvozek, 10 airbagů, etc) z roku 2008. když jsem ji odkoupil a pár let s ní jezdil, jediné, co jsem považoval za zbytečnost, byl motor 2,0 tdi (služebně jsem jezdil cca půl km po dálnicích, soukromě max. 20%).
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 05.06.2014 13:59, re:
Dobrý den. Spolehlivost téměř každého vozu je z velké části ovlivněna zacházením a údržbou majitele, zkušenosti uživatelů ale ukázaly, že dvoulitrové TDI nedosahuje takové spolehlivosti, jako o deci menší předchůdce. Skutečně dochází k praskání hlav válců, problémům s filtrem pevných částic a turbodmychadly.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.