0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,4 MPI – veľký junior?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.07.2005 13:28, zakladni motor a vybava za 130 tis.?
je otazka, jestli by si nekdo k tomuto motoru kupoval takovou vybavu, jaka byla v testovanem voze. ja myslim ze ne a podle recenze se naopak zda, ze 1.4 v zakladni vybave by mohla by slusna volba pro nekoho, kdo z nejakeho duvodu nechce doplatit za 1.6 a pritom uz nestoji o "starou" Tour - coz duvod je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.07.2005 17:00, RE: zakladni motor a vybava za 130 tis.?
cilova skupina posted by:
je otazka, jestli by si nekdo k tomuto motoru kupoval takovou vybavu, jaka byla v testovanem voze. ja myslim ze ne a podle recenze se naopak zda, ze 1.4 v zakladni vybave by mohla by slusna volba pro nekoho, kdo z nejakeho duvodu nechce doplatit za 1.6 a pritom uz nestoji o "starou" Tour - coz duvod je.
Testovaný vůz patřil do novinářské flotily a tyto vozy jsou ke každé motorizaci doplněny výbavou navíc (z důvodu zanechání dobrého dojmu pro recenzenta). Koncový uživatel by určitě volil odlišnou doplňkovou výbavu s ohledem na celkovou cenu vozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.07.2005 23:43, RE: zakladni motor a vybava za 130 tis.?
Karel - TipCars.com posted by:
Testovaný vůz patřil do novinářské flotily a tyto vozy jsou ke každé motorizaci doplněny výbavou navíc (z důvodu zanechání dobrého dojmu pro recenzenta). Koncový uživatel by určitě volil odlišnou doplňkovou výbavu s ohledem na celkovou cenu vozu.
to chapu, ale posledni odstavec vyznel tak, ze nova octavia 1.4 v zakladni vybave vyjde nejmene na pul milionu, pritom za tuhle cenu uz mate 1.6 Ambiente a za 540 tis. dokonce 1.6 Elegance (coz je porad jeste mene nez testovana 1.4 Classic s "doplnkovou" vybavou - je otazka, jestli se pak jeste da hovorit o verzi Classic ). nicmene prostudoval jsem si zakladni vybavu 1.4 a pripada mi, ze se s tim da docela dobre jezdit i bez dalsich doplatku. tj. 425 tis. versus Tour, ktera je o generaci jinde a je to znat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.07.2005 19:10, RE: zakladni motor a vybava za 130 tis.?
cilova skupina posted by:
to chapu, ale posledni odstavec vyznel tak, ze nova octavia 1.4 v zakladni vybave vyjde nejmene na pul milionu, pritom za tuhle cenu uz mate 1.6 Ambiente a za 540 tis. dokonce 1.6 Elegance (coz je porad jeste mene nez testovana 1.4 Classic s "doplnkovou" vybavou - je otazka, jestli se pak jeste da hovorit o verzi Classic ). nicmene prostudoval jsem si zakladni vybavu 1.4 a pripada mi, ze se s tim da docela dobre jezdit i bez dalsich doplatku. tj. 425 tis. versus Tour, ktera je o generaci jinde a je to znat.
Urcite je poznat, ze nova Octavia je o generaciu dalej - kvalita materialov, jazdne vlastonosti, priestrannost, vzhlad. Otazkou je, koho sa snazi Skodovka so zakladnou Octaviou oslovit. Predpokladam, ze to budu nenarocni soferi, ktori chcu priestranne auto, pripadne pozicovne aut. Nenarocnemu soferovi bude ale urcite stacit aj lacnejsia Octavia Tour, pripadne modernejsia Fabia Combi. Pozicovne sa podla mojich skusenosti orientuju skor na vykonnejsie Octavie, aby ich mohli zahrnut do vyssej cenovej kategorie...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.07.2005 09:31, RE: zakladni motor a vybava za 130 tis.?
martas - redakcia TipCars posted by:
Urcite je poznat, ze nova Octavia je o generaciu dalej - kvalita materialov, jazdne vlastonosti, priestrannost, vzhlad. Otazkou je, koho sa snazi Skodovka so zakladnou Octaviou oslovit. Predpokladam, ze to budu nenarocni soferi, ktori chcu priestranne auto, pripadne pozicovne aut. Nenarocnemu soferovi bude ale urcite stacit aj lacnejsia Octavia Tour, pripadne modernejsia Fabia Combi. Pozicovne sa podla mojich skusenosti orientuju skor na vykonnejsie Octavie, aby ich mohli zahrnut do vyssej cenovej kategorie...
kupodivu i nenarocni soferi, kteri nehledaji zrovna "delnika", jsou ochotni zvazit cenovy rozdil, protoze presne jak pisete - ta pridana hodnota tam je a navic se jedna o moderni vuz (a aktualni model, ne vybeh). fabia combi snese srovnani jen castecne - nenabizi takovy prostor, s tim souvisejici pohodli a jizdni pohodu. a zvlaste "vetsi" ridic (a nemyslim tim jenom vysoky), se do ni proste nevejde :) nicmene 1.4 Classic je asi opravdu jenom polozka v ceniku... 1.6 by mel byt zaklad, slabsi motor jenom na prani.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.