citation:
reakce na: Radim D., 03.02.2020 17:58 (Zdravím všechny autaře! Sháním ...)
Ahoj, napadá mě hned několik daleko lepších variant. Ono totiž Octávie moc neoslní ani jízdními vlastnostmi ani sedadly a proto bych zkusil projet:
1. Ford Mondeo 2.0 TDCI Poweshift(pokud se dobře udržuje, vydrží stejně jako DSG s mokrou spojkou). Motor patří mezi to nejlepší u mladých ojetin. Podvozek Mondea, sedadla Mondea ale i výdrž dílů prostě Octávii převyšují právem o třídu. Lepší je i odhlučnění. Nejraději bych se s tebou vsadil, že jak se projedeš v Mondeu(ale pořádně, dálnici apod.), tak Octávii budeš brát jako taxikářské auto leda okolo komína
Těch kamarádů s 2.0 TDCi mám více(Mondea a S-Maxy a mě se na těchto motorech líbí, že fungují jak hodinky, po 300tis.km se ozvou vstřiky, nebo se musí pročistit FAP filtr, ale jinak vše šlape dobře. To se u 2.0 TDI nedá nikdy říct na 100%, byť je to motor příjemný s nízkou spotřebou)
2.Audi A4 kombi 2.0 TDI. Pozor Audi není převlečená Octávie nebo Superb, je to vůz jež ma fortelnější díly, lepší sedačky atd atd. Opět zkus projet
3. VW Passat a Golf 2.0 TDI DSG. Pořád kvalitativně lepší varianta Octávie. Počínaje sedadly, čalouněním a konče odhlučněním. Chce to prostě projet
4. Honda Accord 2.0i, bohužel v automatu nedostatkové zboží, ale vůz díky nižším nákladům na provoz dožene vyše uvedené diesly, jakmile odejdou vstřiky, EGR ventil atd. Můj kamarád na dálnici jezdí za 6,5-6,7l, přitom jede normálně 130. Jak to Honda dělá nevím, ale už jsem víděl Accord s 360tis.km, bez závady
- samozřejmě v automatu. Accord má trochu méně místa vzadu, ale jinak vpředu jde o luxusní svezení.. Antikorozní ochrana je dobrá, na tohle auto se bude hodně vzpomínat ještě