0
back
 

diskuze k tématu: Problem s motorem 1.2 tsi

category of topic classification: poradna, servisní náklady, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 16.02.2013 16:57, Problem s motorem 1.2 tsi
Dobrz den,chtel jsem se zeptat jestli ma nekdo zkusenosti s timto motorem.Mam Fabii 1.2 tsi 63 kw.
Najeto mam 63000 km.A vozidlo prestalo startovat.Mam 3 mesice po zaruce, a vuz potrebuji k praci.Momentalne nepojizdne,a tusim ze ohly ventily na hlave..Mate prosim nekdo nejake zkusenosti s timto problemem??
Dekuji David
respond
Libor2121
number of posts1
date of registration17.02.2013
Sunday 17.02.2013 09:03, RE:problem TSI
Pokud máte 3 měsíce po záruce a máte pravidelný servis v autorizovaném servisu, máte i záruku mobility. Zavolejte 800120 000 a nechte se zdarma odtáhnout do autorizovaného servisu a zapůjčit si zdarma náhradní vozidlo. Tím vyřešíte potřebu vozidla k práci. Více již nedělejte a nechte vše vyřešit servis. U tohoto motoru nedochází k podpalování ventilů, to se stávalo u první generace Fabie 1,2 HTP 40 KW. Vy máte TSi motor úplně jiné koncepce. Ventily to určitě nebude.
respond
Kama
number of posts3
date of registration28.06.2010
Sunday 17.02.2013 11:14, 1.2 TSI motor na Ho*no
Máte motor v prde**. Jsou to rozvody, motor pak přestane startovat uplně. Omlatte škodovce a celému koncernu ten motor o palici. Měl jste si koupit 1.4 16V, nejlepší a nejspolehlivější motor do Fobie.
respond
ondrej190
number of posts6
date of registration17.02.2013
Sunday 17.02.2013 13:11, RE: 1.2 TSI motor na Ho*no
Kama posted by:
Máte motor v prde**. Jsou to rozvody, motor pak přestane startovat uplně. Omlatte škodovce a celému koncernu ten motor o palici. Měl jste si koupit 1.4 16V, nejlepší a nejspolehlivější motor do Fobie.


Souhlasím,pravděpodobně rozvody,ale nevěšte hlavu,nechte to odtáhnout do autorizáku a jestli máte vyplněnou serv.knížku(3 měs po záruce asi jo),Škodovka uplatňuje tzv.kulanci-v tichosti chybu uzná a opraví to velmi levně.
Podpálil se nám ventil na htp 40kW a přestože byly 2 r po záruce,ale jezdilo se do autorizáku,stála oprava vč.zapůjčení náhr.auta 5000 místo 20 tisíc.(Dali např celou novou hlavu).
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 19.03.2013 23:15, Re:
Dobrý den. Pravděpodobně jste jedním z řady majitelů, kterým vypověděl službu rozvodový řetěz. Problémy s ním jsou u tohoto motoru známe, často to bohužel končí totální destrukcí agregátu. Pokud máte vůz ještě v záruce, měl by Vám dealer opravu či výměnu motoru provést bezplatně. Pokud je vůz již po záruce, měla by Vám automobilka nabídnout alespoň kulanci.
respond
jebal
number of posts4
date of registration18.03.2013
Sunday 24.03.2013 08:24, .....
Jen blazen skočí do motorů tsi , fsi a podobně.....přeskakuje tam rozvodák....tak jak u peugeotu a citroenu. vti ... tyto motory jsou jen problem za problemem......nepomlouvam , bohužel je to tak .
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.