0
back
 

diskuze k tématu: octavia r.v.2012-2013 najeto 400tis km

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 07.12.2014 12:37, octavia r.v.2012-2013 najeto 400tis km
Dobrý den,potřeboval bych poradit s nákupem ojeté Škody octavia 1.6tdi r.v. 2012-2013 všechny tyto vozy co firma dává do prodeje mají najeto 400 tis km za cenu cca 150 tis kč dle výbavy.Tyto auta jezdily především po německých dálnicích.Má takovéto auto cenu ještě pořizovat a kolik ještě vydrží motor a jiné součásti vozu?Nebo pořídit vůz starší s méně kilometry,ale s tim si dnes člověk nemůže být zcela jistý k situaci na trhu s ojetými auty.Můj roční nájezd je 15tis km.A nebo mi poradíte jiný vůz za takovou to cenu?
Děkuji za odpovědˇ Martin.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Sunday 07.12.2014 12:56, 400tkm
Podle mě to není problém, tyto auta bývají servisované a v dobrém stavu, je to jen číslo na budíku, auto s 200tkm může být v horším stavu. já bych do toho klidně šel, ale musíte počítat s tím, že to auto je neprodejné když si bude chtít koupit třeba za 4 roky jiné, tak tohle bude mít cenu skoro 0.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Sunday 07.12.2014 14:53, magie
zkuste si přelepit tachometr na chvíli malou samolepkou..a pak k auto přistupte s technikem a km na tacho neřešte a uvidíte co vám řekne...
respond
toskey
number of posts19
date of registration28.05.2010
Sunday 07.12.2014 17:09, těžko říct
Já nevím, já bych asi firmu stáhnul tak pod 100, jako kdyby to bylo alespoň nějak v našlapaný výbavě ale to zrovna 1,6 tdi nebude. Nevím jak ve vaší firmě jezdíte,ale my to v Deutschlandu drtíme s nohou na podlaze, takže ty motory musí být celkem utahaný. Nějaký chlazení turba na benzínkách taky moc nikdo nedodržuje. A 400 tkm na životnost nového comonrailovýho motoru taky dost, řekl bych vstřikovače před smrtí, ale kdo ví. Já osobně se firemním ojetým autům jako koupi vyhejbám, když to není přímo po někom koho znám a měl to jako pro sebe osbní,tedy že se na tom nestřídalo 30 lidí. S každým kým jsem jel tak s těma firemníma jezdí jako hovado, ptž jsme tam mladý lidi a z cizího krev neteče...
respond
sympatico
number of posts54
date of registration04.03.2014
Sunday 07.12.2014 20:58, V pohodě...
Pokud se k těmto autům dostanou klasický " dovozci " , stočí tacho na 100-150tkm...a nikdo nebude dlouze váhat nad stavem tachometru u auta starého dva roky.

Přesně tyhle auta kupovaná hromadně na aukcích jsou páteří výdělků těchto šmejdů. Málokdo kalkuluje s tím, že dvouleté auto má najeto víc jak 200tkm...proto ho v klidu koupí s tím, že víc najet stejně nešlo a konejší se falešnou jistotou že nekoupil stočené auto.

A na takových vozech šmejdi s přehledem vydělají sto tisíc na jednom autě...je něco divného na tom, že spousta atraktivních naftových kombíků ve stáří 3-5 let nabízená na českých serverech se dají na mobile.de sehnat o x tisíc eur dráž se stejným nájezdem...

Chci říct jednu věc, neznat pravý nájezd, asi by to auto člověk koupil. Musím ovšem souhlasit s příspěvky výše, do budoucna auto špatně prodejné a zcela jistě jezdilo často na hranicích možností...jak už to bývá, když člověk co to řídí neřeší náklady a spotřebu, ptž každý dva roky má nový vůz...za 150kk bych do toho nešel, za sto už by se dalo uvažovat...

Ovšem na druhou stranu, takový nájezd bude mít většina naftových kombíků co čekají na první registraci v ČR a v jejich "rodném listě " svítí rok 06,07,08 a země původu DE nebo Dánsko nebo cokoliv z Beneluxu. Že sedmiletý Passat nebo Mondeo nebo V70 mají obvykle na tachu 190-230tkm a dovoz a stáčení se stává momentálně nejlukrativnějším beztrestným byznysem je alarmující...a spousta lidí kupuje přesně tyhle auta s takovým nájezdem...jen o tom neví.

Stačí se jen podívat na carsontheweb.com- a dvouleté Passaty s nájezdem okolo 200tkm co brzy budou v ČR s krásnými 95tkm a cenou o 150kk větší...proto se dá v klidu tvrdit, že jezdí mraky aut co mají na tachu 400 a víc...

A z toho pohledu je ten nájezd vlastně celkem ještě v "normě". Český člověk asi špatně skousne takhle obrovská čísla na tachu...jenže každý kdo koupil dovezené auto , s tímhle musí kalkulovat. Dovozci nejsou charita. Nedováží krásná auta s malým nájezdem aby udělali lidem dobře. Naopak, vozí plečky se statisícovými nájezdy, tady dávají aditiva do převodovek, pečlivě auta luxují a čistí, i pneumatiky stříkají sprejem, ohánějí se papíry a protokoly...je to dokonalé divadlo s obrovskými výdělky. Tady si člověk koupí auto se čtyřma kilama najetýma a ještě je spokojený :)
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Monday 08.12.2014 07:11, RE: těžko říct
toskey posted by:
Já nevím, já bych asi firmu stáhnul tak pod 100, jako kdyby to bylo alespoň nějak v našlapaný výbavě ale to zrovna 1,6 tdi nebude. Nevím jak ve vaší firmě jezdíte,ale my to v Deutschlandu drtíme s nohou na podlaze, takže ty motory musí být celkem utahaný. Nějaký chlazení turba na benzínkách taky moc nikdo nedodržuje. A 400 tkm na životnost nového comonrailovýho motoru taky dost, řekl bych vstřikovače před smrtí, ale kdo ví. Já osobně se firemním ojetým autům jako koupi vyhejbám, když to není přímo po někom koho znám a měl to jako pro sebe osbní,tedy že se na tom nestřídalo 30 lidí. S každým kým jsem jel tak s těma firemníma jezdí jako hovado, ptž jsme tam mladý lidi a z cizího krev neteče...


Asi tak, hodnotu na tom autě bude mít nejspíš jen zachovalá kastle (pokud to nebyl zrovna otloukánek) a možná nerozvrzaný podvozek, protože jsem snad ještě nezažil auto dotažené z Německa, které by mělo na podvozku něco měněné, ale jinak za ty prachy nebrat. Připlatím si 50 000 a můžu mít pěknou oktávku po 1. majiteli, třeba ještě s 1.9 TDI bez DPF, která je na 15 000 ročně daleko lepší než 1.6 TDI. Tyhle auta bych řešil opravdu jen za cenu pod 100 000 kč a to by ještě musely být bez výrazných investic na pohonné soustavě.
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Tuesday 09.12.2014 12:45, RE: těžko říct
Tak při 400tis je v podstatě motor za životností, se kterou výrobce počítal. Samozřejmě že auto může i při takovém nájezdu jezdit dál další desetitisíce km, ale bez investic to zřejmě nebude, jen na motoru se toho může pokazit dost a třeba jeden vstřikovač je za 7300, čerpadlo 24tis, atd. V listopadu byla ve světě motorů rozborka OII s 500tis km a mechanický základ motoru a převodovky byly v pořádku, ale vstřikovače to měli za sebou, komplet hlava válců také, podvozek už byl také zralý na GO, interiér až na řidičovo sedadlo a některé ovladače v pořádku, což ale u obchodáka který jezdí většinou sám je pochopitelné.
Víc jak 100tis bych nedal, riziko velkých investic je značné.

respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Tuesday 09.12.2014 23:14, RE: těžko říct
ctverak posted by:
Tak při 400tis je v podstatě motor za životností, se kterou výrobce počítal. Samozřejmě že auto může i při takovém nájezdu jezdit dál další desetitisíce km, ale bez investic to zřejmě nebude, jen na motoru se toho může pokazit dost a třeba jeden vstřikovač je za 7300, čerpadlo 24tis, atd. V listopadu byla ve světě motorů rozborka OII s 500tis km a mechanický základ motoru a převodovky byly v pořádku, ale vstřikovače to měli za sebou, komplet hlava válců také, podvozek už byl také zralý na GO, interiér až na řidičovo sedadlo a některé ovladače v pořádku, což ale u obchodáka který jezdí většinou sám je pochopitelné. Víc jak 100tis bych nedal, riziko velkých investic je značné.


trošku budu offtopic,ale pokud si kupuji jeté auto s pořizovačkou kolem 700 ,tak musím prostě počítat,že servis tam bude furt za plné ceny jak originál,takže vstřiky i když budou na výměnu,tak prostě s tím počítat musím :) a těch 40 na to si nachystat...
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 12.12.2014 22:13, RE:
Dobrý den. Pro Váš roční nájezd je vhodnější spíše benzínový motor. Koupě ojetého dieselu je většinou více riziková, než v případě automobilu s benzínovým motorem. Stav vozu, který má najeto 400 tis. km, velmi závisí na kvalitě údržby a stylu zacházení předchozího majitele. Při takovémto nájezd lze předpokládat výměnu turbodmychadla, spojky, komponent systému Common-Rail a jiných poměrně drahých součástí. Z mého pohledu jde o velké riziko.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.