Sunday 07.12.2014 20:58,
V pohodě...
Pokud se k těmto autům dostanou klasický " dovozci " , stočí tacho na 100-150tkm...a nikdo nebude dlouze váhat nad stavem tachometru u auta starého dva roky.
Přesně tyhle auta kupovaná hromadně na aukcích jsou páteří výdělků těchto šmejdů. Málokdo kalkuluje s tím, že dvouleté auto má najeto víc jak 200tkm...proto ho v klidu koupí s tím, že víc najet stejně nešlo a konejší se falešnou jistotou že nekoupil stočené auto.
A na takových vozech šmejdi s přehledem vydělají sto tisíc na jednom autě...je něco divného na tom, že spousta atraktivních naftových kombíků ve stáří 3-5 let nabízená na českých serverech se dají na mobile.de sehnat o x tisíc eur dráž se stejným nájezdem...
Chci říct jednu věc, neznat pravý nájezd, asi by to auto člověk koupil. Musím ovšem souhlasit s příspěvky výše, do budoucna auto špatně prodejné a zcela jistě jezdilo často na hranicích možností...jak už to bývá, když člověk co to řídí neřeší náklady a spotřebu, ptž každý dva roky má nový vůz...za 150kk bych do toho nešel, za sto už by se dalo uvažovat...
Ovšem na druhou stranu, takový nájezd bude mít většina naftových kombíků co čekají na první registraci v ČR a v jejich "rodném listě " svítí rok 06,07,08 a země původu DE nebo Dánsko nebo cokoliv z Beneluxu. Že sedmiletý Passat nebo Mondeo nebo V70 mají obvykle na tachu 190-230tkm a dovoz a stáčení se stává momentálně nejlukrativnějším beztrestným byznysem je alarmující...a spousta lidí kupuje přesně tyhle auta s takovým nájezdem...jen o tom neví.
Stačí se jen podívat na carsontheweb.com- a dvouleté Passaty s nájezdem okolo 200tkm co brzy budou v ČR s krásnými 95tkm a cenou o 150kk větší...proto se dá v klidu tvrdit, že jezdí mraky aut co mají na tachu 400 a víc...
A z toho pohledu je ten nájezd vlastně celkem ještě v "normě". Český člověk asi špatně skousne takhle obrovská čísla na tachu...jenže každý kdo koupil dovezené auto , s tímhle musí kalkulovat. Dovozci nejsou charita. Nedováží krásná auta s malým nájezdem aby udělali lidem dobře. Naopak, vozí plečky se statisícovými nájezdy, tady dávají aditiva do převodovek, pečlivě auta luxují a čistí, i pneumatiky stříkají sprejem, ohánějí se papíry a protokoly...je to dokonalé divadlo s obrovskými výdělky. Tady si člověk koupí auto se čtyřma kilama najetýma a ještě je spokojený :)
respond