0
back
 

diskuze k tématu: Octavia nebo Citroen C5 v naftě do 50 tis.Kč.Poradte?

category of topic classification: poradna, automobilky, česká vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.06.2015 09:29, Octavia nebo Citroen C5 v naftě do 50 tis.Kč.Poradte?
Mám 50 tis.Kč a chci koupit vozidlo v naftě nemohu se rozhodnout mezi auty jedničková Škoda Octavia TDI nebo Citroen C5 také v diselu.Zajímá mně spolehlivost,poruchovost jaký naftový motor pro a proti abych se mohl rozhodnout pro auto pro českého pracujícího.Děkuji.
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Tuesday 23.06.2015 14:35, RE: Octavia nebo Citroen C5 v naftě do 50 tis.Kč.Poradte?
nepřihlášený uživatel posted by:
Mám 50 tis.Kč a chci koupit vozidlo v naftě nemohu se rozhodnout mezi auty jedničková Škoda Octavia TDI nebo Citroen C5 také v diselu.Zajímá mně spolehlivost,poruchovost jaký naftový motor pro a proti abych se mohl rozhodnout pro auto pro českého pracujícího.Děkuji.


To jako fakt? Zrovna o tomhle toho není dost popsáno a proplkáno na všech možných místech? Asi ne..
respond
vlado1974
number of posts9
date of registration27.03.2015
Tuesday 23.06.2015 15:36, RE: Octavia nebo Citroen C5 v naftě do 50 tis.Kč.Poradte?
nepřihlášený uživatel posted by:
Mám 50 tis.Kč a chci koupit vozidlo v naftě nemohu se rozhodnout mezi auty jedničková Škoda Octavia TDI nebo Citroen C5 také v diselu.Zajímá mně spolehlivost,poruchovost jaký naftový motor pro a proti abych se mohl rozhodnout pro auto pro českého pracujícího.Děkuji.


Neříkám že se nedají sehnat ale je to hledání v kupce sena. Zachovalý nafták v této cenové relaci se prodává v rodině anebo vůbec.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Tuesday 23.06.2015 18:06, k
to je uplně jedno. V té cenové relaci budou oba šroty
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Tuesday 23.06.2015 18:39, k
oktavie je samozřejmě menší a jednoduší
respond
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Tuesday 23.06.2015 19:46, octavii
Pokud máš holý zadek, tedy jen těch 50tisíc, tak jedině octavii. C5 je někde jinde se servisními náklady. Pokud máš trochu rozumu, tak jdi do octavie v benzínu.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 23.06.2015 20:27, a proč by ne
pokud bude nájezd max 100km ročně, tak bych bral C5, je komfortnější, OCT je ale větší jistota
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 24.06.2015 09:30, RE:
Proč by se nedaly tyto auta za ty prachy sehnat? Dají, ale je nutné počítat s dalšími 50ti na servis.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 24.06.2015 10:58, RE: Octavia nebo Citroen C5 v naftě do 50 tis.Kč.Poradte?
nepřihlášený uživatel posted by:
Mám 50 tis.Kč a chci koupit vozidlo v naftě nemohu se rozhodnout mezi auty jedničková Škoda Octavia TDI nebo Citroen C5 také v diselu.Zajímá mně spolehlivost,poruchovost jaký naftový motor pro a proti abych se mohl rozhodnout pro auto pro českého pracujícího.Děkuji.


Záleží kolik máte odloženo na servis - ale za ty peníze to bude těžko něco rentabilního, dobrá oktávka se v bazaru nebo v inzerci snad ani neobjeví, to už spíš C5, ale rvát do něj peníze na dojíždění do práce nemá smysl.

Uvedu to na příkladu - známý nedávno ženě koupil pěknou jedničkovou fabii, po prvním majiteli s kompletní historií a ještě příslušenstvím za 50 000 kč a stejně do ní musel dát dalších 12 000, aby to auto uvedl do dobrého technického stavu a ženě někde nekleklo a vůbec aspoň dalších 5 let spolehlivě sloužilo. Podotýkám, že se řešily jen nutné investice do kapalin a motorového spotřebáku, brzdy a podvozkové díly. Neřešily se odřeniny na náraznících a blbosti, u kterých nehrozí koroze plechů.

Oktávka TDI z přelomu století s reálným nájezdem 300 000+ zdaleka nebude v tak dobrém stavu jako o 5 let mladší benzínová fabie po soukromníkovi - prvním majiteli a pravých 100 000km.

Třeba v rodině máme taky takovou oktávku, ovšem pravidelně servisovanou, která slouží jako spolehlivý dělník a pracovní auto a nikoho by ani nenapadlo se ji zbavovat, protože by ji nemělo co nahradit a investované peníze by nikdo nezaplatil - tím vás chci směřovat spíš k té Fábii s nějakou 1,4 a pokud potřebujete velký kufr tak ve verzi kombi, za ty peníze 100x lepší volba (jen u 1,4 16V bacha na nevyměněné rozvody...) - u OHV je sice řetěz, ale za ty roky často vytahaný - nepřeskočí ani nepraskne, ale auto pak zbytečně žere a je hlučné - výměna řetězu navíc zde stojí pár korun
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Wednesday 24.06.2015 12:32, Xantia
Ak chcete pohodlny citroen za 50t, isiel by som urcite radsej do Xantie. Je pohodlnejsia ako c5 a servisne je urcite na tom lepsie. Uz len preto, lebo gule perovania sa tam daju dofukovat. Auto je lahsie a preto nepotrebuje tolko vykonu (1.8i v xantii ide pocitovo ako 2.0i v C5). Vzal by som asi niektoru s poslednych 1.9TD alebo aj 2.1TD, ti uz maju vyssiu vybavu. 2.0HDI tiez nemusi byt zla volba, nema este totiz ziadny filter pevnych castic a verzia 66KW nema ani turbo s naklapacimi lopatkami a dvojhmotu, takze jedina drahsia vec su tu vstrekovace, ktore sa uz daju repasovat. Po C5 za 50t, ak nemate dalsich 50t by som ani nepozeral (uz len jej specialne rozmery pneumatik by ste asi pocitili)
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Wednesday 24.06.2015 17:56, t
tak nějak to je klidně koupit za 50 000 ale mít nachystaných dalších 50 000 kč na opravu
respond
ZX6R
number of posts14
date of registration18.01.2011
Wednesday 24.06.2015 21:41, re 50 000
Kam na ty ceny typu hned do toho nasypat 50 chodíte ? Já jsem před pár měsíci koupil C5 benzín a všechno je na to levnější nebo stejně drahý jak na octu . Přední kotouče a desky TRW 1770 kč , kuláky , tahla stab. a spodní čepy kolem 250-280 za kus od Febi apod . Jenom trošku hledat a né to dát do autorizáku a nechat je at blbnou . Za 50 investici za uvedení do provozu by to muselo byt bez motoru a převodovky .
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Thursday 25.06.2015 15:44, 50t
Rec je ale o 12+ rocnom dieseli, ktory ma za sebou uz pomaly cestu na mesiac a spat, a bude si uz vyzadovat investicie. Nevravim ze ma hned na zaciatku vsetko pomenit, ale je dobre mat tie peniaze po ruke ak sa nieco drahsie pokazi. Benzin v C5 je kapitola sama o sebe. Tam len treba vozit pri asi 200t km nahradnu zapalovaciu listu a obcas precistit skrtiacu klapku. Tam to asi konci, aj ked pozor na katalyzatory, tie na C5 su sakra drahe.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Thursday 25.06.2015 16:02, RE
Já neříkám, že je špatné kupovat auto za 50. Ale já bych ´ho musel dát do takového stavu,abych si tím autem byl jistý, že mne nikde nenechá. Já když kupuju auto, tak dělám automaticky rozvody, brzdy, oleje a podvozek a pokud je něco navíc, tak i s tím se počítá. Já mám rád když věci fungují. Ono možná když člověk dá takové auto dohromady a počítá s tou investicí do servisu, tak to přežije tady ty nové jezdící iPhony, nabité elektronikou a kktinama.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Thursday 25.06.2015 22:25, k
pak tu mame třeba spojku ruzne uniky oleje at už motoroveho či převodoveho samotnou převodovku baterii pneumatiky .samozřejmě nemusí dělat skoro nic pokud to jezdí - co na tom že to děla loužičky nebo to kouří blbě brzdí mlatí podvozek .zaleží na najezdu
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 25.06.2015 23:48, RE:
Dobrý den. Vzhledem k Vašemu rozpočtu na koupi vozu bych se dieselovým motorům vyhnul. Pokud na něm ale trváte, jednotka 1.9 TDI ve Škodě Octavia dokáže být při správném zacházení velmi spolehlivá.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 26.06.2015 09:18, RE:
Karel - TipCars.com posted by:
Dobrý den. Vzhledem k Vašemu rozpočtu na koupi vozu bych se dieselovým motorům vyhnul. Pokud na něm ale trváte, jednotka 1.9 TDI ve Škodě Octavia dokáže být při správném zacházení velmi spolehlivá.


To sice ano, ale taková nebude na prodej a nebo bude těsně před koncem. Protože ten kdo ji má, tak ji nedá z ruky - mám a nedám . Dokud to bude jezdit tak z domu nepujde. Protože takové auto se už nedělá a nemá náhradu - Jednoduché a při pravidelném servisu bezproblémové, to je pravda.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.