0
back
 

diskuze k tématu: Octavia II - poškození tapecírungu od lokte

category of topic classification: poradna, ostatní, automobilky, česká vozidla
Jimm22
number of posts10
date of registration10.02.2017
Monday 20.03.2017 14:50, Octavia II - poškození tapecírungu od lokte
Mám trochu nezvyklý dotaz, ale jak časté je poškození tapecírungu na dveřích u řidíče od opřeného lokte? Auto má najeto kolem 150tis km, tak se ptám, jestli je to reálné u 3-4 letého auta.
Fotografie je ilustrační, já si to nevyfotil a na webu to místo samo vyfocené nebude :)
zde jink, fotka, nevím jak se tu vkládá foto
http://www.opravaplastu.cz/pictures/foto/343/343-2.jpg
respond
spongebob
number of posts11
date of registration20.03.2017
Monday 20.03.2017 17:12, tapecírung
Myslím, že je to běžné. Mám octavii 2013 najeto asi 240tis a tapecírung je zkrabatělý jestě víc než na obrázku, ale není popraskaný. Začalo se to objevovat cca ve 100tis.
respond
Jimm22
number of posts10
date of registration10.02.2017
Monday 20.03.2017 18:21, Octavie 2 z bazaru
Muzu vas poprosit o par info k autu. Ojetina ma mamenej remen, filtry, desticky a snad i kotouce. Jaka investice me urcite ceka do 250tis? Filtr jeste slouzi? Cena je 230, vybava bussines. Diky
respond
spongebob
number of posts11
date of registration20.03.2017
Tuesday 21.03.2017 05:29, zkušenost
Tak kde bych začal. Je to 2013, combi, 1.6 tdi, manuál, ambiente.
Auto využívám jako služební a dostal jsem ho jako nové a aktuálně mám 240tis. kilometrů.
Na servis jezdím do aut. servisu dle rozpisu. Tedy po 30tis. , ale kdyby bylo moje tak jezdím určitě kratší interval. Co se týče závad, tak tak se občas musím smát, když si přečtu zde na diskusích, že vstřiky do 10tis. KO, turbo do 150, filtr do 150, atd.
Jediné co mě ze závad potkalo bylo ve 200tis. pravé přední ložisko. Jenomže to jsem si odrovnal, protože jsem kdysi jel z Pičína do Hostomic z kopce teakovou pilu, že se mi dole bíle čoudilo z brzd a od té doby to začalo hučet. Takže jsem ho asi nějak vypálil ( no hold služební no). Kotouče a destičky nepočítám a jednu tyčku stabilizátoru. Jinak asi 3x se mi stalo, že se za jízdy rozblikalo žhavení. Nevím co to mělo být, ale auto jelo normálně v nouzáku nebylo a po opětovném nastartování bylo vče zas OK.
Nyní při těch 240 již pocituji, že když jedu popojíždky po městě, tak se vibrací při rozjezdu ozívá asi spojka nebo dvouhmota.
A to je asi tak všechno. Co se týče spotřeby tak jsem měl za celý rok 2016 ujel asi 65tis za průměr 4,75/100.
Ještě dodám, že stejné měl i kolega v práci a najel asi 470tis. Když jsem se s ním bavil, tak o filtru vstřikách, spojce, turbu vůbec nevěděl.

Kdyby tě ještě něco zajímalo, tak napiš.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.