0
back

diskuze k tématu: Octavia II 1.6 vs Focus II 1.6 vs ???

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
Hyksos
number of posts1
date of registration17.11.2016
Thursday 17.11.2016 10:50, Octavia II 1.6 vs Focus II 1.6 vs ???
Dobrý den,

prolezl jsem snad všechny internetové diskuse týkající se tohoto tématu, ale nikde jsem striktní odpověď nenašel a proto se obracím na Vás s dotazem. Jaké auto vybrat? Jsem student, který se bude po většinu času pohybovat ve městě. Roční nájezd předpokládám okolo 8-10 tisíc. Nejsem žádný závodník a hlavním parametrem pro mě je u auta nízká investice do servisu. Limit na koupi mám 100 000,- a rok výroby od cca 2005.

Z těchto parametrů mi vypadli 2 kandidáti, Octavia II liftback s motorem 1.6 a nebo Focus II hatchback také s 1.6 16v.

Naftě se chci vyhnout z důvodu drahých oprav filtrů pevných částic, turba, dvouhmoťáku atd...

Jaký vůz byste mi Vy doporučili, případně navrhli alternativu?

Děkuji Gruber
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Thursday 17.11.2016 14:06, k
No tak momentálně jste ve fázi kdy si to prostě musíte rozhodnout sám ,Já bych asi vybral fokuse předpokládám že by stačil hatchback .octávie je předražená a není to takoví zázrak a taky to bude otom co seženeto v co nejlepším stavu
respond
Jencek
number of posts91
date of registration09.01.2016
Thursday 17.11.2016 15:45,
Volil bych Focus 1.6 pojede daleko lip a ma dobry podvozek ktery te bude v zatackach bavit zatimco octavka s 1.6 nepojede a bude ziznivejsi spolehlivost je zhruba stejna a servisne to je stejne octavka je zase lepe odhlučněna ale za 100000 bude Focus v lepsim stavu a novejsi rocnik nez ta octavka ktera prakticky na tehle cene startuje a bude to vylitany pelech ze zakladni vybavou
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Friday 18.11.2016 05:12, Volil bych jinou cestu