Zdravím, pravděpodobně nejspolehlivější by měli být verze motoru AGR tj 66kW v první verzi Octavie před faceliftem. Ale Octavie není jen motor, tohle jsou už hodně staré kousky a jak tu zaznělo dědí se mezi rodinou, v bazaru Vám za ní nic moc nedají tak se nevyplatí je prodávat. Jednu mám rv. 1999 4x4 nejeto poctivých 450tis a motor šlape jak za mlada, původní turbo, výfuk, nerezne, stále táhne slušně (pocitově jede lépe než 1.6TDI CR V OII, hluk a kultivovanost je ale samozřejmě úplně jinde) ale odchází další věci. Naposledy měněny skla světel, už byly slepé, topení mlžilo, před tím odelšy budíky, měnila se celá kaplička + běžné věci na motoru a podvozku, brzdové soustavě, rozvodech, po roce olej atd. Auto trvanlivé, ale chce svojí údržbu a ne každému se chce pravidelně do tak starého auta investovat, podle toho bazarovky často vypadají....Ale pokud se Vám podaří sehnat kousek v dobrém stavu (km nájezd bych neřešel, motor vydrží stovky tisíc když se o něj trochu staráte, udělejte si ročně min 30tis x roky a vyjde Vám +- kolik má najeto
Po Faceliftované verze také nejsou špatné, ale motor je už choulostivější hlavně na dochlazování, jen se vyhnětě 96kW variantě s 6kvaltem, šílený turboefekt a odcházeli vstřiky. Ale zase 200 pro ní nebyla žádná velká rychlost :)