měl jsem jí, motor byl kupodivu úplně ok, auto šlo do světa v 362.000km kvůli DSG převodovce, ta zachránit nešla.....v autě se mi ale poměrně blbě sedělo, zachránily to až po cca prvních 100.000km RS sedačky. co si vzpomínám, tak vždy po 120.000km se dělaly rozvody, po 100.000km klíňák. auto akorád trpí na jednu technikálii, má auto poddimenzované brzdy - dávaly se tehdá ATE POWERDISC a ATE CERAMIC desky, pak už bylo brždění lepší, ale přesto taky to nebyla furt žádná hitparáda, dvakrát za sebou zabrzdí, potřetí už má trochu problem... výměna oleje Castrol EDGE po 10.000km+olejový filtr vždy s výměnou oleje...ve 220.000km se dávaly nový origo tlumiče, hlavně se do toho musí lít nafta od Benziny Verva, nic jinýho (v žádným případě netankovat Shell) a dochlazovat turbo..... jinak auto nijak extra nezlobilo, takže doporučuju
spotřeba s Vervou byla cca kolem pěti litrů dálka, osm město. v podniku jinak máme Octu 2.0tdi BKD s manuálem, co má teď už přes půl mega a funguje zatím též bez problémů a nevypadá, že by měla někdy brzy umřít. vše je o servisu, co se autu dopřeje....