Zdravím a pozdravuji
jako je široká nabídka ojetin octavie (2001+) tak i řada názorů. Proto i já si pročítal různě staré příspěvky, ale v záplavě jsem se nedozvěděl jak si správně vybrat
Takže ve zkratce:
kvůli nevyhnutelnému servisu u aut starších 10 let se chci ujistit že skutečně nejméně provětrává peněženku motor bez turba (1.6 mpi) před dalšími motorizacemi jako benzín 1,8t, nebo nafťák 1.9 (66-81kw)
Dál bych rád aspoň nástřel kolik poctivých kilometrů je ještě únosných pro zmíněný motory (B1.6,D1.9)
Jaký ročník pořídit, opravdu začínat už v roce 2001??
Tour, jen očesaná verze s novější výrobou??
Opravdu se mechanismus stahovaní oken tak serou že je dost často nahradily švihadla??
Střešní okno zbyteční luxus, pozvánka pro zloděje, zadělání si na problémy s mechanismem zavíraní??
Rozpočet s po nákupní servisem ani nestropuji, ale zatím jsem se zastavil na 100k. S tím že při dobré službě počítám u benzínu s přestavbou na LPG (25k). Jízda do práce je tam 25km-25km zpět, což hraniční pro výhodnost Dieslu. Ergo za rok můžu přidat třeba jen 6000 km.
Hledám příjemné svezení, nemusí být ultra rychlí. Přepravní prostor v lepším průměru
Jinak samo že argumenty "tachometru nevěř" , "O1 při dobry servisu jezdí i 500k" jsou mi známi. "octavie drží cenu" - předraženost jistá. "diesel nekradenější auto ČR"
přemýšlel jsem i o O2, ale jen kvůli "lepší" výbavě, ale tam kde O1 končí, začínají O2 před generálkama :D aspoň to tak cítím. Popřípadě rozdíl v ceně servisu je víc než 33 procent?
takže díky za případný tipy a triky. odkazy na jiná témata vítaná