0
back
 

diskuze k tématu: Nafta do 180 000 Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla
Petr P
number of posts10
date of registration31.01.2017
Tuesday 31.01.2017 14:48, Nafta do 180 000 Kč
Ahoj, sháním auto do 180 000 Kč, pracovní dny jezdím cca 100 km. Raději bych kombika, nevím zda za pár let třeba nepřijde potomek. Hodně lidí mi doporučovalo Octavii 1.9 TDI, a že se vyplatí více 'jedničková'. Já jsem uvažoval spíše nad dvojkovou případně jsem našel i dovezeného rapida 1.6 TDI (120 tisíc km) za podobnou cenu. Můžete mi prosím poradit, zda jít opravdu do té octavie?

Viděl jsem i VW Passat 2.0TDI, r.v. 05/2007 (270 tisíc km) za 99 tisíc korun, ale to už je asi na odpis že?

Na fóru se hodně mluví i o Monedeu, ale tomu jsem nějak nepřišel vzhledově na chuť.

Můžete prosím poradit co by jste volili vy?

respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 31.01.2017 15:43, diesel
koncernový diesel jedničková octavia

nejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)
téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALH

dvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor


2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPF

doporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
respond
Petr P
number of posts10
date of registration31.01.2017
Tuesday 31.01.2017 16:44, RE: diesel
Humusus posted by:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují


Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?

respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 31.01.2017 16:47, RE: diesel
určitě, pokud je těch 200 tis. zaručených, tak je ten motor teprve zajetý... a ještě lépe pokud víte, že se olej měnil po 15 tis. km a ne v long life intervalech po 30 tis., ale to bychom u ojetiny chtěli asi moc pokud to není od kamaráda

hlavně nechte hned po koupi udělat rozvody, na řeči že byly dělány bych se nespoléhal, předejdete větším škodám
respond
Petr P
number of posts10
date of registration31.01.2017
Tuesday 31.01.2017 17:02, RE: diesel
Dobře děkuji. Díval jsem se, že se dají sehnat za 150 tisíc, takže aspoň něco málo můžu ušetřit.


respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 31.01.2017 17:42, RE: diesel
známý teď zrovna kupoval hezkou octavii II - 1.9tdi-pd, doložená historie, najeto asi 260tis. za 130tis. kč

hezké jedničkové jsou již dražší než dvojkové
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Tuesday 31.01.2017 18:28, RE: diesel
Humusus posted by:
určitě, pokud je těch 200 tis. zaručených, tak je ten motor teprve zajetý...


to opravdu?

respond
Petr P
number of posts10
date of registration31.01.2017
Tuesday 31.01.2017 18:38, RE: diesel
Humusus posted by:
známý teď zrovna kupoval hezkou octavii II - 1.9tdi-pd, doložená historie, najeto asi 260tis. za 130tis. kčhezké jedničkové jsou již dražší než dvojkové


Já se koukal na ročník 2011 a najeto kolem 200. Nepsal jsem tu nejlevnější cenu co jsem našel, ale průměr toho na co jsem se díval.

Jinak to co popisuješ, tak jsem nic podobného nenašel, takže měl známý asi štěstí.
respond
PatM
number of posts199
date of registration07.08.2016
Tuesday 31.01.2017 20:57, RE: diesel
Petr P posted by:
Humusus posted by:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?


Pokud ještě existuje O1, která má najeto méně jak 200 000 tak určitě není na prodej
Díval bych se po něčem co není místní modla...
respond
Petr P
number of posts10
date of registration31.01.2017
Wednesday 01.02.2017 13:00, RE: diesel
PatM posted by:
Petr P posted by:
Humusus posted by:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?
Pokud ještě existuje O1, která má najeto méně jak 200 000 tak určitě není na prodej Díval bych se po něčem co není místní modla...


A to například? Hádám že již několikrát zmíněné Monedeo

respond
Petr P
number of posts10
date of registration31.01.2017
Wednesday 01.02.2017 13:40, RE: diesel
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 01.02.2017 14:14, RE: diesel
Petr P posted by:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.


Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.
respond
Petr P
number of posts10
date of registration31.01.2017
Wednesday 01.02.2017 14:23, RE: diesel
Pepe posted by:
Petr P posted by:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.


Díky za tip! Dá se uvažovat i nad ročníky 2011 s tachometrem na 180 tisíc km? Aby to chvíli vydrželo a mohlo najet dalších 100 tisíc.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 01.02.2017 21:33, RE: diesel
Petr P posted by:
Pepe posted by:
Petr P posted by:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.
Díky za tip! Dá se uvažovat i nad ročníky 2011 s tachometrem na 180 tisíc km? Aby to chvíli vydrželo a mohlo najet dalších 100 tisíc.


Motor, pokud bude v pořádku už při koupi, nebude mu chybět olej, voda + pravidelný (15-20 tkm) servis, bude to poslední, co odejde. Na starém 2,2 HDi mám najeto skoro 400 tkm, kupoval jsem ho při 140.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.