0
back
 

diskuze k tématu: Koupit starší Octavii III s motorem 1,6 TDI?

category of topic classification: česká vozidla
Tycoon
number of posts62
date of registration05.11.2011
Friday 24.07.2020 16:38, Zvážil bych i TSI
Do Oktávky klidně taky ten 1.2 TSI 81 kW. Výkonově to stačí, je to spolehlivé, kultivované a spotřeba je velmi nízká, ani při rychlé jízdě to moc nežere. Je ale nutno používat aditiva do benzínu nebo aditivovaný benzín. Ideál je 1.4 TSI 103/110 kW, ale ten je na trhu ojetin velmi drahý.
1.6 TDI má výhodu ve velmi široké nabídce ojetin a taky si ze všech motorů drží nejnižší cenu, takže za stejné peníze budete mít o rok mladší auto než s 1.2 TSI a o tři roky mladší než s 1.4 TSI.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Saturday 25.07.2020 14:41, Může být, ale musí si na sebe vydělat
Za mě v Octávii III motor 1.6 TDI nedělá ostudu, kde zejména spotřeba klidného řidiče je famózní. Octávie III má podprůmrné sedadla(Style výbava ma lepší) a suchopárný interiér. Nemusí to vadit Vyhnul bych se jen kusům s longoil intervalem, měnit olej co 30 000km umí přežít jen traktor

Jinak za mě mám raději Renault Megane IV v dieslu, už pro daleko kultivovanější chod, rovněž bych zvážil 1.6 TDI v Golfu VII, kde interiér je o třídu jinde, nepočítaje odhlučnění

U všech díeslů je dobré si odkládat peníze na vstřiky, egr ventil a nějaké ty drobnosti. Otázkou je pak, jestli nevzít za mě snad nejlepší malý turbobenzín 1.4 TSI EA211
respond
rbiciste
number of posts83
date of registration30.09.2011
Wednesday 29.07.2020 11:40, Za mne rozhodné ne
Měl jsem možnost jezdit s různými variantami tohoto modelu a motorizace v rámci firemního fleetu.
Tato motorizace je většinou spojená s levnější výbavou a naprosto otřesnými sedadly. Třešničkou na dortu jsou například reproduktory pouze v předu. Ergonomie je velmi špatná. Kombinace desítek funkcí na pouze dvou páčkách pod volantem je neodpustitelná. Ne, není to o zvyku na jednotlivé výrobce.
O rázech v interiéru při přejezdu nerovností už toho bylo napsáno dost. Ano, je to pravda.
Motor nemá pozvolné dávkování kroutícího momentu, který je velmi nízký vzhledem k motorům stejného objemu ostatních značek. Je to vyřešeno velmi krátkou dráhou plynového pedálu. Jízda po městě je s ním opravdové utrpení, protože buď auto nejede nebo vyrazí vpřed. Korunu již tak špatnému motoru nasazuje 5 stupňová převodovka s dlouhými převodovými stupni.
Pořiďte si auto, které budete mít rád. Odpustíte mu i vady. :)
Sám jsem auto vyhodnotil jako nevhodné do provozu a nebezpečné.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.