0
back

diskuze k tématu: Koupě vhodného vozu na práci - do 250 tis. Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, diskuze o tipcars
Roman R
number of posts4
date of registration27.09.2018
Thursday 27.09.2018 23:52, Koupě vhodného vozu na práci - do 250 tis. Kč
Dobrý den, prosím vás o radu ohledně koupě auta pro mou práci . Jsem technik kabelové televize a internetu , denně najezdím cca 80 km po PRAZE a to tak že mám přejezdy cca po 5 až 8 km mezi sebou k zákazníkovi ,takže furt startuju a zhasínám motor , pořád odemikám a zamikám auto ,samé rozjezdy a brzdění protože na každém kroku semafory a tímhle stylem sebe navštívím 10 zákazníků takže auto dostává neuvěřitelně zabrat . Tak jednou za měsíc jedeme s paní a prckem na nějaký výlet nebo welness na delší vzdálenost po dálnici . Rád jezdím svižně abych nezdržoval provoz ? koukám se po autě cca do 250 tisíc korun s malým nájezdem a spotřebou do 8 litrů . Nyní mám VW polo které má najeto 180 tisíc a začíná vše postupně odcházet a nebaví mě už do něj dávat 40 až 50 tisíc ročně když auto má hodnotu 30 tisíc ?. Přečetl jsem asi milion recenzí a zjistil jsem že vlastně nemůžu koupit vůbec nic protože každé auto má samozřejmě nějakou vadu motoru atd. Nepreferuju naftu ani benzín ,jen chci trošku spolehlivé auto které vydrží alespoň 5 let aby to dávalo nějakej smysl , nepreferuju žádnou značku chci opravdu jen aby to splnilo účel . Koukám se po Oktavce , Berlingu ,Astře, Rapidu něco v této velikosti ani ne prťavé a nic velkého že vseho nejlépe vychází podle mého úsudku vychází podle recenzí Honda ,ale na tu jsou údajně drahé díly a špatně se shánejí ,takže mě osobně oslovila Škoda Octavia jak velikosti tak celkem i vzhledem a samozřejmě dostupností náhradních dílů akorát pořád nevím jaký motor s mojí prací . Ale Oktávku nepreferuji jen že mě logicky vyšla asi nejlíp děkuji předem za vaši odpověď a pomoc při mém problému ještě jednou díky moc Roman.R
respond