citation:
reakce na: George 00, 30.08.2023 09:08 (Dobrý den,rád bych si koupil Š ...)
Před 3 týdny jsem koupi ojetou Octu 3 1,4 TSi 110 Kw ale před FL. Detaily o ní i jak jsem ji kupoval si můžeš přečíst v recenzi na mojeauto.cz. Po FL počítej s cenou 350 Tis a výš pokud chceš rozumný nájezd do 130 tis Km s ledkama. Doporučuji nakoupit přes Dasweltauto, škodaplus, nebo Piamarket od autorizovaných prodejců. Vyžadoval bych stejně jako já kompletní servisní historii v autorizáku, seznam pojistných událostí pokud byly, cebii a autotracer. To ti musí dát autorizovaný servis vždy. Podívat se zespodu jestli to není rezavé, jestli někde něco neteče. To je základ. Potom pečlivá zkušební jízda a odhalit pokud možno vše co se ti nelíbí. Reklamace jsou možné ale je to už o vytrvalosti a nenechat se odbýt. Pak nekoupit to první na co natrefíš, ale mít srovnání s vícero auty. Teď je převis nabídky, tak není třeba spěchat a podlehnout prvnímu prodejci, že má 5 dalších zájemců. Pokud máš jakékoliv pochybnosti jdi od toho. Za týden se objeví další lepší auto za lepší peníz. Teď k motoru. Absolutně nejlepší motor poměr cena výkon spolehlivost je benzín 1,4 TSi 110 Kw manuál. jezdí za 6L a příjemně se svezeš. 1,8 TSi 132 Kw jede super, ale o 1,5L vyšší spotřeba a servisně dražší. Po FL je pokud chceš automat nejlepší volbou 2,0TSi 140 Kw. Jezdíš za stejných 7,5 L, ale kutura pružnost motoru je někde jinde. To ale pod 400 Tis nekoupíš. Do Dieselů bych nešel, to je pro dálniční jezdce s nájezdem 30 tis Km a víc. Servis, opravy, kultura jízdy o level horší než benzín. Můj osobní názor, být mladám klukem jdu buď do Leona FR, nebo Golfa R line. Za podobné peníze se stejnou technikou dostaneš zajímavější a méně otřelé auto s lepšími jízdními vlastnosti a větším šmrncem.