0
back
 

diskuze k tématu: jaky motor do octavie III ? 1.4tsi 110kw vs 2.0tdi 110kw

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla
Zoula88
number of posts27
date of registration17.09.2014
Thursday 18.01.2018 18:50, jaky motor do octavie III ? 1.4tsi 110kw vs 2.0tdi 110kw
Dobry den, mam mensi dilema, nevím pro co se rozhodnout. Auto by melo rocni najezd cca 20tis, prevazne okresky. Jaka je zivotnost tsi motoru? porad si rikam ze objem nicim nenahradi, tahne me to k tdi, ty jsou za urciteho zachazeni,servisu spolehlivejsi a vydrzi 2x dele. Co by jste mi poradily? dekuji za kazdy nazor
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Friday 19.01.2018 11:55, xy
Poradila bych ti rozhodnout se podle délky jedné cesty, aby se zvládal regenerovat filtr částic. Rozdíl ve spotřebě bude kolem 700 Kč měsíčně.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Friday 19.01.2018 12:59, RE: jaky motor do octavie III ? 1.4tsi 110kw vs 2.0tdi 110kw
Zoula88 posted by:
Dobry den, mam mensi dilema, nevím pro co se rozhodnout. Auto by melo rocni najezd cca 20tis, prevazne okresky. Jaka je zivotnost tsi motoru? porad si rikam ze objem nicim nenahradi, tahne me to k tdi, ty jsou za urciteho zachazeni,servisu spolehlivejsi a vydrzi 2x dele. Co by jste mi poradily? dekuji za kazdy nazor


Ahoj, je to tak jak píše capslock, jestli jezdíš krátké trasy a jen občas delší, nebude se správně regenerovat FAP filtr. Diesel vydrží obecně větší nájezd než benzín a Škoda šla do sebe a výrazně FAP filtry slevnila tedy už to není 35000kč, ale tak polovina.
Obecně Octávii 2.0 TDI dobře prodáš i po 200tis.km, benzín TSI už ne.
Jen si projdi skladovky Golfu kombi, ten vůz je lépe odlučněn,má hodnotnější interiér, má kvalitnější některé díly a stojí stejně. Opravdu je to jíná písnička než Oct III.



respond
Zoula88
number of posts27
date of registration17.09.2014
Saturday 20.01.2018 08:41, Dilema :)
mám o2 2.0tdi, většinou renegerace dpf zapne když prijizdim do cíle, i když jedu dálku, před cílem to zapne, takze člověk musí naplánovat mensi zajížďku. Ale zas dpf se meni max 1 za životnost auta. Teď jsem zkoumal stav dpf v 230tis km a filtr na diagnostice ukazoval minimální zaneseni. Je to o lidech jak se k tomu chovají :) S tou hodnotou zustatkove ceny po x letech souhlasím. Za stejně peníze zvolit novější tsi s minimálním najezdem nebo o 2 roky starší tdi ve slusne výbavě ?
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Monday 22.01.2018 13:11, RE: jaky motor do octavie III ? 1.4tsi 110kw vs 2.0tdi 110kw
Dovolím si tvrdit, že většině lidí motor 1.4tsi bohatě stačí a spotřeba bude při běžném ježdění okolo 6L.
Bral bych 1.4tsi, na pořízení je levnější.

respond
i
number of posts36
date of registration09.05.2007
Wednesday 24.01.2018 08:23, oIII
Dobrý den,

při uvedeném ročním nájezdu bych doporučil 1,4 tsi, které je v této generaci již velmi spolehlivé a jízdně příjemné. Cena bude oproti 2,0 tdi nižší a argumenty typu vydrží 2x déle, či vydrží déle jsou u dnešních motorů již jen reliktem minulosti. Motor 1,4 tsi používá v OIII celkem dost taxikářů a viděl jsem jich několik s nájezdy přes 350 tkm. Životnosti bych se tedy, při dobré údržbě, ve vašem případě nebál. Moderní diesel se, dle mého názoru dnes vyplatí již jen kilometrovým rekordmanům. Pokud jezdíte i za hranice a vůz si plánujete nějakou dobu ponechat, nemá v současné Evropě nejlepší prognózu.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.