0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je nejlepší 2.0 TDI pro Škodu Octavii III?

category of topic classification: česká vozidla
Tomas93
number of posts24
date of registration27.07.2017
Wednesday 28.08.2019 07:59, Mýtická nízká spotřeba
Tohle vždy tak pobaví, když chce někdo 2.0TDI kvůli nízké spotřebě.
Mám to ve služebáku a jestli je nízká spotřeba při běžné jízdě ten půl litr dolů proti TSI, tak se smát asi nepřestanu.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 28.08.2019 09:39, RE: Mýtická nízká spotřeba
citation:
reakce na: Tomas93, 28.08.2019 07:59 (Tohle vždy tak pobaví, když ch ...)

Ahoj, problém je, když bydlíš v horách, kde TSI začne papat klidně 8-9l, ale diesly si udrží 6-7l. To platí i pro dálniční letce, kde navíc jde o zůstatkovou hodnotu auta v dieslu - bude větší právě díky 2.0 TDI CR, pro kterou 200tis.km je půlka životního cyklu , pro TSI už je to počínající důchod, který ještě může být aktivní, ale ne moc
2.0 TDI umí jezdit za 5,6l, ale nesmí se furt závodit a čipovat Octávie není zase tak těžká a ten motor se povedl. Mám doma Rapid TSI, ale na dlouhé cesty případně časté cesty v kopcích pořád vede diesel
respond
vavrisimo
number of posts178
date of registration03.07.2013
Wednesday 28.08.2019 10:10, RE: RE: Mýtická nízká spotřeba
S tou spotřebou souhlas, resp. s jejím minimálním rozdílem, najezdil jsem toho hodně s oběma motory a bral bych vždy 1.4 TSi, zvlášť když se za daný rozpočet dá koupit perspektivní benzín i diesel. A nejde jen o spotřebu, ale celkový projev toho auta. TDi mi ale dává smysl pokud někdo do Octávky poptává automat. Jestli se nemýlím, tak všechny motory do 250Nm byly spojeny s problematickou 7°DSG, kdežto 2.0 TDi s 6°DSG a to je pádnější argument, než pár deci v palivu, když tak mě opravte.

Ještě bych měl poznámku k té spolehlivosti TDi. Opět, pokud se nemýlím, tak rozdíl mezi Euro 5 a Euro 6 TDi je hlavně ve vstřikování močoviny. A co vím, tak se z pohledu spolehlivosti doporučují starší motory bez AdBlue, protože prostě v sobě nemají další sondy, čidla, vstřikovače, vyhřívání atd., které mají určitou životnost a stojí peníze.
respond
Starej Jack
number of posts1
date of registration28.08.2019
Wednesday 28.08.2019 15:47, Octavia III TDI
Rád bych také přispěl svou troškou do mlýna. Mám Octavii 3 s 2.0 tdi euro 5 s manuálem a 4x4. Standardní verze (ne scout) Nemohu si na ni stěžovat, jezdím město a domů do kopců cca kolem 6 l, Itálie na lyže s rakví a plným obsazením 5,5. Oproti předohrabu pohodlnější (vzadu viceprvek), a na rozjezd hbitější (kratší rychlosti). Velmi trvanlivý podvozek a brzdy najeto 230000,kromě destiček a kotoučů vzadu nic. Nyní půjdou i přední kotouče a přední tlumiče. Na ty km za mě dost dobrý. Podotýkám, že je to každodenní pracant. Je pravda ,že adblue je starost navíc. Doporučuji zkrátit interval oleje na 15 tis. a i v manuální převodovce měnit olej (90-100000).U 4x4 samozřejmě také olej v haldex a v diferenciálech po 60 tis.
respond
Majkls
number of posts1
date of registration29.08.2019
Thursday 29.08.2019 20:25, Zemní plyn
Pokud vám jde především o úsporu, podívejte se i po těch na pohon CNG. Jsou dost spolehlivé, ale dosáhnout zajímavé úspory za palivo.
respond
Uzivateltipcars
number of posts7
date of registration03.11.2008
Thursday 05.11.2020 20:02, Jak jezdi?
Zdravím, bohužel tazatel vynechal informaci, na jak dlouhe trasy jezdi nejčastěji. Asi víte proč by to měl sdělit. Každopádně 2.0tdi 135kw mám a mohu jej na větší nájezdy jen doporučit. Nečekal jsem až takový zátah, ale je opravdu nekompromisní. Mrzí mě jenom občasné podtáčení motoru převodovkou dsg, která nechá motor při plynulé akceleraci drnčet těsně nad volnoběhem, ale jedná se cca o 1% z jízdy, takže se s tím dá žít, je to taková piha na kráse. Při svižnější jízdě je to již bez problémů, jenže já jsem kochálek
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.