citation:
reakce na: Fatty, 12.12.2019 18:39 (Ahoj,mohl by mi někdo dát pár ...)
Ahoj, na tak velký nájezd jsou dělané spíše dvoulitry. Fordí 2.0 TDCi a koncernový 2.0 TDI jsou oba skvělé motory, kdy TDI bych bral v Golfu, protože má o třídu lepší sedačky než Octávie a také je lépe odhlučněný. Jsou to věci, které začnou vadit přávě na delších cestách.
Taková jistota s dobrou spotřebou je za mě Toyota Auris 1.4 D-4D, jenže netuším jak si vede na dálnici, je třeba to vyzkoušet. Výkon bude samozřejmě tak akorát na použití
Ohledně automatů, nejlepší jsou japonci, Toyota a Honda mají velmi odolné automaty, které se neleknou ani 350tis.km bez repase.
Bohužel DSG a Powershift, což jsou dvouspojky, si musí na sebe vydělat. Počítej tak 300tis.km při velmi dobré úržbě. Pak repas.
Jinak obecně ještě kvalitněji jsou udělané Audi, kdy A3 a A4 jsou sehnatelené s 2.0 TDI ve tvé cenové relaci. Jen netuším jak je to s cenou FAP filtru, kdyby se náhodou kolem 300tis.km odporoučel. Pro Golf a Octávii jsou akce do 15000kč, ale u Audi nevím..
Jako alternativu vidím bez posmívání Peugeot 508 2.0 HDI, kdy motor je skvělý, spolehlivý. Může překvapit např. prasklá pružina, ale jinak jde o příjemný vůz! Skvělé je, že ve Tvé cenové relaci jsou i ročníky 2016+ s malým nájezdem. Automat je myslím japonský Aisin a nejsou na něj stížnosti zatím. FAP filtr je třeba zjístit, ale pořád jsou levnější než od japonců a korejců
A co bych možná vzal já, mít 400tis.kč?
Asi tu všechny překvapím, ale vzal bych nový Renautl Megane 1.5 DCi skladovku ve výbavě Limited Plus. Auto jsem řídil a je velmi velmi pohodlné, dobře odhlučněné a Decinky jsou už vychytané od průšvihů. Motor není závodní, ale odmění kultivovaností, spotřebou a celkvě i nenáročným provozem.