0
back
 

diskuze k tématu: Diagnosticke chyby,auto neštartuje,š. octavia

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.07.2015 07:46, Diagnosticke chyby,auto neštartuje,š. octavia

vozidlo: Škoda Octavia SLX 1.8 20v
rok výroby: 1997
palivo: LPG + benzin
výkon v kW: 92
kód motoru: AGN

popis závady: Zdravím vlastním Octaviu 1.8 20v má najazdených 260 000 km, jedného dna my začalo robiť problemi, motor sa triasol a vlace isli nepravidelne. v jednom servise my spravili diagnostiku a povedali že treba vyčistiť škrtiacu klapku, stalo sa. A ešte ktomu boli vymené váha vzduchu, snímač otáčok klukového hriadela, zapalovacie sviečky a zapalovacie káble a hadica odvetrania horného veka. Avšak problemi nezmizli. Už to došlo do takého štádia že na aute padali otačky,zhasol motor a išlo iba na dve valce až pokím uplne sa nezastavil. Už sa nedá naštartovať. Štarter sa točí ale motor nenaskoči. Po tomto všetkom som zavolal iného technika z iného servisu, ktory spravil diagnostiku motora. Diagnostika vyhodila tieto chyby:
00515 0203 2113 Hallův snímač -
- přerušení/zkrat na plus/zkrat na kostru/
/žádný signál/nesmyslný signál
01120 0460 Přestavení vačkového hřídele 1 -
- mechanická závada
16514 4082 Sonda 1 - řADA* válců 1 - elektrická závada v obvodu
17733 4545 Regulace klepání 1.válce -
- dosažena regulační mez
Regulace klepání 2.válce -
- dosažena regulační mez
Regulace klepání 3.válce -
- dosažena regulační mez
Regulace klepání 4.válce -
- dosažena regulační mez
18010 465A Sv.30 - příliš nízké napětí
Ja by som potreboval poradiť čo znamenaju tieto chyby, ako ich odstrániť, čo to sposobilo a prečo, a čo všetko treba vymeniť. Velmi pekne dakujem za vašu odpoved.


kód chyby určené na diagnostice: 00515 0203 2113 Hallův snímač -
- přerušení/zkrat na plus/zkrat na kostru/
/žádný signál/nesmyslný signál
01120 0460 Přestavení vačkového hřídele 1 -
- mechanická závada
16514 4082 Sonda 1 - řADA* válců 1 - elektrická závada v obvodu
17733 4545 Regulace klepání 1.válce -
- dosažena regulační mez
Regulace klepání 2.válce -
- dosažena regulační mez
Regulace klepání 3.válce -
- dosažena regulační mez
Regulace klepání 4.válce -
- dosažena regulační mez
18010 465A Sv.30 - příliš nízké napětí


typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Aké su kroky pre odstránenie jednotlivích chýb a čo ich spôsobilo?
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 08.07.2015 11:03, elektrika
Nepravidelný chod a třepání motoru bych tipoval na problém se zapalováním. Tedy - svíčky, kabely, cívky až po řídící jednotku. Myslím si, že váha vzduchu, čištění škrtící klapky a snímač polohy klikovky nebo odvětrání víka hlavy byly zbytečnosti. Druhá možnost - může být probléme s dodávkou paliva -vstřikovače, palivové čerpadlo atd.
respond
pepeechose
number of posts2
date of registration06.02.2009
Wednesday 08.07.2015 17:28, rozvody
Může být rozvoďák skočený o zub..
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 08.07.2015 17:48, RE: rozvody
pepeechose posted by:
Může být rozvoďák skočený o zub..


Tam by ale nástup problémů nebyl postupný, ale skokový.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 08.07.2015 23:21, re:
Dobrý den. Ve Vašem případě se pravděpodobně jedná o kombinaci několika závad, na vině může být vadné zapalování včetně řídící jednotky, s možností poruchy palivového čerpadla. Vzhledem k projevům závady doporučuji nechat prověřit nastavení rozvodů.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Thursday 09.07.2015 12:44, píše halův snímač, tak zkusím vyměnit třeba klakson a dofoukat kola...
Nejhorší je, že i když řídící jednotka přesně napíše v čem je problém, tak lidi nejsou ochotní nebo možná schopní tomu uvěřit a prostě jet chybu po chybě. Ne. Radši koumat a vymýšlet kokotiny.
Postup: Vezmu první chybu v pořadí (00515 0203 2113) Tedy chyba halového snímače a vyřeším ji. Potom resetuju paměť závad a pokračuju dál. Ale v tomhle případě je příčinou asi jen ta v pořadí první chyba. Když už nemám osciloskop (investice asi 2 litry), tak proměřím sondu aspoň multimetrem a to samo vedení k sondě. Néééé, radši se zkusím zeptat šamana zda nepomůže třeba zaříkávání.
Naše společnost debilní...
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 09.07.2015 13:15, RE: píše halův snímač, tak zkusím vyměnit třeba klakson a dofoukat kola...
free78 posted by:
Nejhorší je, že i když řídící jednotka přesně napíše v čem je problém, tak lidi nejsou ochotní nebo možná schopní tomu uvěřit a prostě jet chybu po chybě. Ne. Radši koumat a vymýšlet kokotiny.Postup: Vezmu první chybu v pořadí (00515 0203 2113) Tedy chyba halového snímače a vyřeším ji. Potom resetuju paměť závad a pokračuju dál. Ale v tomhle případě je příčinou asi jen ta v pořadí první chyba. Když už nemám osciloskop (investice asi 2 litry), tak proměřím sondu aspoň multimetrem a to samo vedení k sondě. Néééé, radši se zkusím zeptat šamana zda nepomůže třeba zaříkávání.Naše společnost debilní...


Mně se taky cukal motor, napřed trochu, v nízkých otáčkách, pak hodně a v jakémkoli zatížení. Jediné chyba, co byla v paměti, byla špatná směs. No bodejť, když byl vadný kabel k jedné svíčce a ve výsledku šlo do výfuku nespálené palivo.

Chci říct - i když postup vypadá rozumně, tak můžu povyměňovat hromadu věcí, ale bude to řešení následků a příčina bude pořád nevyřešená.

Třepání motoru je téměř vždy způsobeno tím, že v některém válci nedojde k zapálení směsi. Když s sebou motor třepe, tak můžou naskákat do registru závady, které s problémem nesouvisí, třeba jen proto, že se třepou konektory kabelů, se kterýma nikdo pět, deset let nehýbal.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.