0
back
 

diskuze k tématu: Auto do max 450tis

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
vigo.dl
number of posts14
date of registration18.11.2016
Tuesday 17.10.2017 16:47, Auto do max 450tis
Dobrý den, ahoj,
sháním vůz pro rodinu splňující následující parametry:
1) nájezd 15tis ročně, 1x týdně cesta po městě, poté víkendové delší trasy (nad 100km) + dovolená,
2) zavazadlový prostor min. 550l (čím více, tím lépe),
3) samozřejmě spolehlivost, odpovídající spotřeba paliva,
4) bezpečnost (nemyslím teď hvězdičky), ale pasivní při nárazu (máme aktuálně v blízkém okolí dost ošklivou havárii),
5) najeto max do 100tis km,
6) r. v. 2013 a novější,
7) cena ideálně do 400tis, je možné jít na 450tis Kč.

A k tomu mám dodatečnou otázku - vše výše uvedené splňuje předchozí generace S-Max či Mondea, jsou to ovšem více jak 10let staré modely, proto mám "obavu", že bezpečnost nebude na takové úrovni jako novější auta. Je můj úsudek správný?

Jinak v užším výběru mám - Octavia III; Zafira Tourer (předchozí model); nový model u Honda CR-V + Maxda MX-5 + Ford Mondeo.

Dále jsem seděl v Passatu, nevyhovuje mi interiér a taktéž jsem zavrhl předchozí model Superb a Hyundai i30 či i40 nebo Ceed.

Předem díky za Vaše názory.

Viktor
respond
gepardo
number of posts129
date of registration19.10.2014
Wednesday 18.10.2017 14:16, xxxxx xxxxxx
A to je problém, zadat dané údaje do vyhledavače ? A poté zůžit, co se mi líbí a co ne ! Nakonec se do každého auta posadit a nejlépe projet. A mimo toho, za ty peníze budeš mít NOVÝ Ford Focus combi.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 18.10.2017 15:01, RE: Auto do max 450tis
vigo.dl posted by:
Dobrý den, ahoj, sháním vůz pro rodinu splňující následující parametry:1) nájezd 15tis ročně, 1x týdně cesta po městě, poté víkendové delší trasy (nad 100km) + dovolená,2) zavazadlový prostor min. 550l (čím více, tím lépe),3) samozřejmě spolehlivost, odpovídající spotřeba paliva,4) bezpečnost (nemyslím teď hvězdičky), ale pasivní při nárazu (máme aktuálně v blízkém okolí dost ošklivou havárii),5) najeto max do 100tis km, 6) r. v. 2013 a novější, 7) cena ideálně do 400tis, je možné jít na 450tis Kč.A k tomu mám dodatečnou otázku - vše výše uvedené splňuje předchozí generace S-Max či Mondea, jsou to ovšem více jak 10let staré modely, proto mám "obavu", že bezpečnost nebude na takové úrovni jako novější auta. Je můj úsudek správný? Jinak v užším výběru mám - Octavia III; Zafira Tourer (předchozí model); nový model u Honda CR-V + Maxda MX-5 + Ford Mondeo. Dále jsem seděl v Passatu, nevyhovuje mi interiér a taktéž jsem zavrhl předchozí model Superb a Hyundai i30 či i40 nebo Ceed.Předem díky za Vaše názory.Viktor


Ahoj, máš krásný rozpočet, takže za mě kvůli kufru asi kombík a to nový v benzínu s 5 letou zárukou.
1. Ford Focus kombi Titanium 1.5 Ecoboost - za mě královské auto i motor, dobrá výbava
2. Novou Hyundai I30 kombi skladovku s parádním motorem 1.4 T-GDI, kufr 600l
3. Skladovku Opel Astra kombi 1.4 Turbo, výbava Smile
4. Skladovku Peugeot 308 kombi, opět s pěknou výbavou, 1.2 Puretech jede krásně, není tak slabý jak 1.0 TSI.. Nedejte na testy, mě s 180cm se řídilo auto výborně.
5. Renault Megane kombi 1.6 v parádní výbavě Intens - neřídil jsem, jen v autě seděl, za mě luxusní interiér, osvědčený motor
Octávie je předražená a smysluplný motor je 1.4 TSI, určitě nebrat 1.0 TSI, ten má problém s naloženým autem.

.
respond
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Wednesday 18.10.2017 15:04, RE: Auto do max 450tis
vigo.dl posted by:
Dobrý den, ahoj, sháním vůz pro rodinu splňující následující parametry:1) nájezd 15tis ročně, 1x týdně cesta po městě, poté víkendové delší trasy (nad 100km) + dovolená,2) zavazadlový prostor min. 550l (čím více, tím lépe),3) samozřejmě spolehlivost, odpovídající spotřeba paliva,4) bezpečnost (nemyslím teď hvězdičky), ale pasivní při nárazu (máme aktuálně v blízkém okolí dost ošklivou havárii),5) najeto max do 100tis km, 6) r. v. 2013 a novější, 7) cena ideálně do 400tis, je možné jít na 450tis Kč.A k tomu mám dodatečnou otázku - vše výše uvedené splňuje předchozí generace S-Max či Mondea, jsou to ovšem více jak 10let staré modely, proto mám "obavu", že bezpečnost nebude na takové úrovni jako novější auta. Je můj úsudek správný? Jinak v užším výběru mám - Octavia III; Zafira Tourer (předchozí model); nový model u Honda CR-V + Maxda MX-5 + Ford Mondeo. Dále jsem seděl v Passatu, nevyhovuje mi interiér a taktéž jsem zavrhl předchozí model Superb a Hyundai i30 či i40 nebo Ceed.Předem díky za Vaše názory.Viktor


Michat octavii, zafiru, mondeo, I30 a CR-V..jsou to dost neporovnatelna auta. Je pravda, ze za cenu 400 Tis můžete mit nového focuse (me osobne se nelibi), ale zato třeba dvoulete mondeo by mohlo byt velmi dobrou volbou. Dále urcite bych mrknul na Peugeot 5008, myslím to MPV co se přestalo vyrábět loni. Eventuelně C4 picasso nebo Sharan ma velky kufr a dobro bezpečnost. Takze mazda 6.
respond
vigo.dl
number of posts14
date of registration18.11.2016
Wednesday 18.10.2017 16:57, Auto do max 450
To jsem samozřejmě udělal - čtu recenze už několik měsíců a to jak nových aut při zahájení prodeje, tak se snažím nalézt i recenze daných ojetin. Můžu si zjistit údaje, ale už je dost těžké zjistit třeba info o reálné bezpečnosti. Je "problém" 10 let starý model S-Max z pohledu bezpečnosti? Netuším, ve Škodě je dle dostupných info mezi OII a OIII dost velký posun kupředu. Mám připlatit 70tis za Mondeo oproti OIII?

Jinak nevidím problém v rozličnosti aut - SUV jsou bezpečnější z podstaty, za to mají menší kufr, předpokládám i dražší provoz. Se vším ale budu jezdit po cestách, takže vyloženě SUV nepotřebuji.

Díky
respond
vigo.dl
number of posts14
date of registration18.11.2016
Wednesday 18.10.2017 17:09, Oprava užšího výběru
Jinak samozřejmě jsem měl na mysli v užším výběru Mazdu CX-5, nikoli MX-5
respond
azerty
number of posts63
date of registration23.06.2016
Wednesday 18.10.2017 17:49, bezpecnost
OIII: 1279 kg, Mondeo: 1522 kg, tech 300 kg navic se na bezpecnosti urcite projevi
respond
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Thursday 19.10.2017 07:54, RE: Auto do max 450
vigo.dl posted by:
To jsem samozřejmě udělal - čtu recenze už několik měsíců a to jak nových aut při zahájení prodeje, tak se snažím nalézt i recenze daných ojetin. Můžu si zjistit údaje, ale už je dost těžké zjistit třeba info o reálné bezpečnosti. Je "problém" 10 let starý model S-Max z pohledu bezpečnosti? Netuším, ve Škodě je dle dostupných info mezi OII a OIII dost velký posun kupředu. Mám připlatit 70tis za Mondeo oproti OIII?Jinak nevidím problém v rozličnosti aut - SUV jsou bezpečnější z podstaty, za to mají menší kufr, předpokládám i dražší provoz. Se vším ale budu jezdit po cestách, takže vyloženě SUV nepotřebuji. Díky


S temi kategoriemi jsem to myslel spise tak, ze většinou lidi tusi co chteji, ze chteji třeba SUV, nebo prave chteji kombika a tak :) Vezmu maly priklad od sebe, ja mam Citroen C5 a máma Peugeot 5008. 5008 vznikla někdy teprve v roce 2010 a moje C5 má vznik cca o 2 roky, takže teoreticky by 5008 mělo být modernější (bezpečnější), ale osobně bych raději boural v C5, která má neskutečně dlouho kapotu a motor vpředu před palubkou než v 5008, který má méně než poloviční délku a motor je strčený z části už pod palubní desku....Věřím tomu, že 10 let starý S-MAX bude mít horší bezpečnost než Mondeo, které vzniklo třeba před 4 lety. Nejde o rok výroby, ale o rok vzniku daného modelu. Dneska je problém ten, že všechny auta mají 5 hvězdiček. Dávají se hvězdičky za samolepky s upozorněním a různé blbosti, ale člověka zajímá hlavně jak auto zvládne reálný střet. Asistenti jsou super věc, ale když bourá někdo do vás to už holt někam nabouráte vy tak je hlavní aktivní bezpečnost a tam bych to viděl, že čím větší auto a čím modernější model (neplést s rokem výroby) tím lepší. Takže raději bych boural v Mondeu, než třeba Focusu. A zase raději ve Focusu než ve Fiestě atd....MPV mají dost často krátkou kapotu a motoru strčený pod palubku, takže rozhodně menší deformační zóna. Naopak SUV mají kapotou stejně dlouho jako osobák. Jinak otázka, zdali připlatit 70 tis za monde....? Mam rad koncern, ale nez Octavii to bych raději volil mondeo. Ale kdybyste porovnaval s Focusem tak to ja osobne bych zase bral radeji Octavii. Mondeo je o minimalne kategori vyssi model, prostorem, kvalitou, pohodlim....a cena Mondea byla vždycky prizniva.
respond
vigo.dl
number of posts14
date of registration18.11.2016
Thursday 19.10.2017 08:00, auto do 450tis
Tak to mi mluvíte z duše, proto jsem se ptal na reálnou bezpečnost, hvězdičky jsou v této době nevypovídající. A také proto primárně neřeším rok výroby auta, ale rok uvedení konkrétního modelu (viz má otázka na předchozí model S-Max). Díky i za váš názor ohledně motorů, toto jsem netušil a tím pádem škrtám všechny MPV.

V Mondeu budu mít jízdu příští týden, to samé o OIII.
respond
ctverak
number of posts255
date of registration01.08.2007
Thursday 19.10.2017 08:12, RE: Auto do max 450
vigo.dl posted by:
To jsem samozřejmě udělal - čtu recenze už několik měsíců a to jak nových aut při zahájení prodeje, tak se snažím nalézt i recenze daných ojetin. Můžu si zjistit údaje, ale už je dost těžké zjistit třeba info o reálné bezpečnosti. Je "problém" 10 let starý model S-Max z pohledu bezpečnosti? Netuším, ve Škodě je dle dostupných info mezi OII a OIII dost velký posun kupředu. Mám připlatit 70tis za Mondeo oproti OIII?Jinak nevidím problém v rozličnosti aut - SUV jsou bezpečnější z podstaty, za to mají menší kufr, předpokládám i dražší provoz. Se vším ale budu jezdit po cestách, takže vyloženě SUV nepotřebuji. Díky


Samozřejmě, že 10let v konstrukci auta co se týká bezpečnosti je znát, ale zase za těch 10 let jsou ty nové auta jaksi "vylevněné" což je znát třeba na OIII, které co se týká bezpečnosti tak posun kupředu tam určitě je ale zase interiér OII je mnohem kvalitnější a i hodnotněji vypadá.
Za mě pro rodinu stačí auto nižší střední třídy, mondeo, passat, insignia atd jsou o trochu větší a pohodlnější ale zase dražší na servis a pojištění (HAV).

respond
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Thursday 19.10.2017 09:42, RE: Auto do max 450
ctverak posted by:
vigo.dl posted by:
To jsem samozřejmě udělal - čtu recenze už několik měsíců a to jak nových aut při zahájení prodeje, tak se snažím nalézt i recenze daných ojetin. Můžu si zjistit údaje, ale už je dost těžké zjistit třeba info o reálné bezpečnosti. Je "problém" 10 let starý model S-Max z pohledu bezpečnosti? Netuším, ve Škodě je dle dostupných info mezi OII a OIII dost velký posun kupředu. Mám připlatit 70tis za Mondeo oproti OIII?Jinak nevidím problém v rozličnosti aut - SUV jsou bezpečnější z podstaty, za to mají menší kufr, předpokládám i dražší provoz. Se vším ale budu jezdit po cestách, takže vyloženě SUV nepotřebuji. Díky
Samozřejmě, že 10let v konstrukci auta co se týká bezpečnosti je znát, ale zase za těch 10 let jsou ty nové auta jaksi "vylevněné" což je znát třeba na OIII, které co se týká bezpečnosti tak posun kupředu tam určitě je ale zase interiér OII je mnohem kvalitnější a i hodnotněji vypadá. Za mě pro rodinu stačí auto nižší střední třídy, mondeo, passat, insignia atd jsou o trochu větší a pohodlnější ale zase dražší na servis a pojištění (HAV).


Hodne rodinam staci nižší stredni, teoreticky by stacilo i me, jsme dva dospeli a dva velci psi, ale to pohodli a velikost je k nezaplaceni. Tim nerikam, ze bych se neposkladal třeba do Focuse. Ozvlaste s prihlednutim k faktur, ze C5 je zvenku obrovska, ale uvnitř diky tlustmy dverim a vsemu není auto nadprumerne prostorne uvnitř. Ale to je holt dan za pohodli a bezpečnost. Ale nemyslim si, ze vyssi stredni měli vyrazne drazsi naklady na provozoz. Havarijni pojistneni je hlavni o cene vozu a bonusech majitele. Rozdil mezi stejne drahym focuesm mondeem nebude bud zadny a nebo v radu stokorun. Totaz si myslim o servisu, pokud budou mit auta podobne motory i vybavu tak nevidim důvod, proc by mělo byt jedno servisne narocnejsi. Rozvody, olej budou identicke, brzdy budou mozna o chlup drazsi, ale to se opet bavime jen o stovkách korun podle me. Coz v nákladech na auto je absolutne zanedbatelne. Nejvetsi castku tratite na ztrate hodnoty, pojistce, palivu. A ze pak 16ctky pneu na focuse jsou levnejsi o 500kč/ks oproti 17ctkam na mondeo uz je minimalni zvyseni nakladu. To spsi clovek oceni kazdodenni vyssi pohodli, vyssi bezpečnost a moznost nacpat do auta vice kramu o vikendu, nez to, ze jednou za 40tis km da dva tisice navíc za gumy, nebo o tisícovku navic za kotouče ve srovnani s mensim autem. Stejne vždycky zalezi na stesti jaky clovek vybere kus, obzvláště když uz není v zaruce. takze jedna zavada navíc u Focusu, muze ihned zvýšit servisni naklady proti mondeu a naopak. Nejdrazsi jsou věci kolem motoru ty motory jsou v podstate stejne ve focusu i mondeu. Stejne tak automat atd je stejny.

respond
vigo.dl
number of posts14
date of registration18.11.2016
Friday 20.10.2017 13:13, auto do 450tis
provozní náklady úplně neřeším, pokud budou o pár tisíc vyšší u bezpečnějšího auta, volba je jasná. Proto jsem do původního výběru zahrnul i SUV, jelikož jsou vyšší, měly by mít lepší pasivní bezpečnost. Ale je to jen má domněnka, moc informací se v této oblasti na netu najít nedá (všichni se ohánějí hvězdičkami, ale to je v praxi o ničem).
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Friday 20.10.2017 14:35, RE: auto do 450tis
vigo.dl posted by:
provozní náklady úplně neřeším, pokud budou o pár tisíc vyšší u bezpečnějšího auta, volba je jasná. Proto jsem do původního výběru zahrnul i SUV, jelikož jsou vyšší, měly by mít lepší pasivní bezpečnost. Ale je to jen má domněnka, moc informací se v této oblasti na netu najít nedá (všichni se ohánějí hvězdičkami, ale to je v praxi o ničem).


Ahoj, hvězdičky nic neříkají, musíš rozkliknout tu mapu těla, jak bylo při testu poškozené, tenhle údaj už ma velmi vysokou vypovídací hodnotu.
Takové Mondeo a Focus patří ve svém segmentu na špici. Samozřejmě většina dražších aut je na tom dobře...
respond
martinw
number of posts28
date of registration12.07.2016
Sunday 22.10.2017 13:28, re: pasivni bezpecnost
Pokud Vam jde o pasivni bezpecnost a mluvime o vozech max 5 let starych tak se divejte i na hmotnosti vozu. Osobne bych sel do SUV vozu ktere existuji uz delsi dobu (nekolikata generace) a maji dobre hodnoceni u americke IIHS a evropske NCAP. Typicke rodinne vozitko je Honda CR-V, RAV4, Kia Sportage nebo Hyundai Tucson.

Nejake informace muzete ziskat i zde kde tazatel a jeho rodina prezili vaznejsi nehodu :

https://www.tipcars.com/forum/skutecne-bezpecne-auto-co-vybrat-136173.html

respond
vigo.dl
number of posts14
date of registration18.11.2016
Monday 30.10.2017 19:13, Superb vs. Octavia
Tak jsem skončil vzhledem k dostupnosti vozů u 2 favoritů - Superb II po faceliftu nebo Octavia III. Superb teda pravděpodobně 2.0 TDi, Octavia 1.4 TSI (110Kw).

Jak jsem uvedl výše, chceme maximalizovat kufr a bezpečnost - kufr hraje pro S, bezpečnost pro O (vzhledem k nové technologii karoserie). K čemu se přikláníte? A jsou nějací bubáci, na které si mám dát echt pozor? Předem díky za názory
respond
martinw
number of posts28
date of registration12.07.2016
Tuesday 31.10.2017 08:57, re:
Bezpecnost ma lepsi Superb ma vice vysokopevnostnich vyztuzi. Podivejte se na listy pro zachranare u skodovky (volne dostupne na webu skodovky) uvidite ze Superb ma vice tech 'oranzovych' vyztuzi nez Octavia. Technologie karoserie muze byt lepsi ale mate nejake konkretni poznatky o tech vylepsenich ? Bral bych Supa take kvuli nepatrne vetsim rozmerum a hmotnosti oproti octavii.
respond
vigo.dl
number of posts14
date of registration18.11.2016
Tuesday 31.10.2017 09:45, auto do max 450
to jsem právě řešil včera celou noc a karty porovnal, i jsem našel nějakou bakalářku na téma bezpečnosti Škodovek. Sup má tu nejlepší výztuž hodnocenou jako >500 (nebo 550), takže těžko říct, v jaké konkrétní hodnotě se pohybují. Mezi OII a OIII byl docela skok v používaných materiálech, samozřejmě k lepšímu.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.