0
back
 

diskuze k tématu: 4 kola 4 zabírají.

category of topic classification: automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
VWfanda
number of posts1
date of registration12.05.2016
Tuesday 31.05.2016 18:54, 4 kola 4 zabírají.
Mám takový názor, že když má auto 4 kola, tak všechny čtyři mají zabírat. Nemusím mít SUV, stačí limuzína, kombík nebo podle vkusu, ale takové 4 Motion v Octavii nebo Passatu udělá neocenitelnou službu zejména v zimně na silnici či na dálnici. Zejména pokud předjíždíte z pruhu do pruhu a v prostředku je shrnutá břečka. V tu chvíli velebím 4x4.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 31.05.2016 19:28, Ty vole. Lol :)))))))
Prosím buď tu s námi co nejdéle. Tady už není skoro žádná legrace:)
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 31.05.2016 19:37, Bbbbbbbbb nnnnnnnnn hhhhh
To je nejaka provokace z podhuri jesenik ne?
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Wednesday 01.06.2016 06:06, RE: Bbbbbbbbb nnnnnnnnn hhhhh
Valnoha posted by:
To je nejaka provokace z podhuri jesenik ne?


V Jeseníkách tohle už dávno lid vědí, ti to nepotřebují mlít na webu
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Wednesday 01.06.2016 09:40, 4x5
No neviem, ale netaha na 4 motion nahodou aj rezerva v kufri? (ak nemas lepiacu sadu)
Predsalen ten krutiaci moment odspodu robi divy :D
respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Wednesday 01.06.2016 14:48, VWvanda
Jj 4x4 pomahaj pri prejezdu pres brecku no na dalnici :D asi maj vetsi vzorek nebo co ze to dokaze vice odvadet vodu resp. brecku..to zas je hlava
respond
zeneva
number of posts75
date of registration24.08.2009
Wednesday 01.06.2016 15:29, Jedine Subaru
Pokud ctyrkolku, tak jedine Subaru, ostatni nejsou permanentni 4 kolky. Svezl jsem se s Foresterem na suchu v serpentinach a auto drzi uplne jinak nez predokolka. Jasne Subaru neni pro lidi, ktery chteji design a vonavky, cenovka taky vyssi, ale je to jeden z adeptu na budouci auto
respond
MolldaFB
number of posts9
date of registration04.04.2012
Wednesday 01.06.2016 23:12, Jedině Subaru?
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 02.06.2016 09:42, RE: Jedině Subaru?
MolldaFB posted by:
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen


Samozřejmě, existuje mnoho stálých pohonů všech kol, naopak Subaru se stálým pohonem všech kol znamená ve většině případů nutnost manuální převodovky.

respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Thursday 02.06.2016 12:53, RE: Jedině Subaru?
Reno posted by:
MolldaFB posted by:
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen
Samozřejmě, existuje mnoho stálých pohonů všech kol, naopak Subaru se stálým pohonem všech kol znamená ve většině případů nutnost manuální převodovky.


Bohužel už i Subaru v Levorgu nabízí pro Evropu jen automat. Všichni naříkají, že už nejsou zábavná auta a zároveň kupují automaty. Auto v automatu a s elektrickou parkovačkou bych já nechtěl ani "zadarmo". Vyzkoušel jsem před lety a fakt nemusím, např. v koloně mě bolela pravá noha od neustálení stání na brzdě. Automat má smysl snad je pro invalidu s chromou levačkou.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 02.06.2016 13:10, Dovolim si nesouhlasit...
ja teda nevim jak ostatnim,ale zrovna do kolony se mi automat zda neocenitelnym... mimojine... Ale take jsem si driv vlastnit auto s automatem neumel predstavit... Clovek mini,cas meni...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 02.06.2016 16:29, RE: Dovolim si nesouhlasit...
Jura posted by:
ja teda nevim jak ostatnim,ale zrovna do kolony se mi automat zda neocenitelnym... mimojine... Ale take jsem si driv vlastnit auto s automatem neumel predstavit... Clovek mini,cas meni...



prý stát v koloně znamená mít nohu furt na brzdě až bolí:)
ne, ve skutečnosti ji tam máš jen lehce opřenou, zatímco při poskakování jedna dvě trápíš spojku i nohu, jestli existuje místo, kde má automat svoje opodstatnění, je to posouvání se v kolonách:)
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Thursday 02.06.2016 20:27, RE: Jedině Subaru?
gravestone posted by:
Reno posted by:
MolldaFB posted by:
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen
Samozřejmě, existuje mnoho stálých pohonů všech kol, naopak Subaru se stálým pohonem všech kol znamená ve většině případů nutnost manuální převodovky.
Bohužel už i Subaru v Levorgu nabízí pro Evropu jen automat. Všichni naříkají, že už nejsou zábavná auta a zároveň kupují automaty. Auto v automatu a s elektrickou parkovačkou bych já nechtěl ani "zadarmo". Vyzkoušel jsem před lety a fakt nemusím, např. v koloně mě bolela pravá noha od neustálení stání na brzdě. Automat má smysl snad je pro invalidu s chromou levačkou.


Ono není automat jako automat. Já jsem se zamiloval do automatu v elektromobilu BMW i3. Chová se to jako pouťové autíčko a je to naprosto dokonalé. Ještě mít možnost operativně vypnout nebo omezit rekuperaci tlačítkem, aby nebylo nutné držet neustále akcelerační pedál a bylo možné plachtit a bylo by to dokonalé.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 02.06.2016 20:59, RE: Jedině Subaru?
brin posted by:
gravestone posted by:
Reno posted by:
MolldaFB posted by:
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen
Samozřejmě, existuje mnoho stálých pohonů všech kol, naopak Subaru se stálým pohonem všech kol znamená ve většině případů nutnost manuální převodovky.
Bohužel už i Subaru v Levorgu nabízí pro Evropu jen automat. Všichni naříkají, že už nejsou zábavná auta a zároveň kupují automaty. Auto v automatu a s elektrickou parkovačkou bych já nechtěl ani "zadarmo". Vyzkoušel jsem před lety a fakt nemusím, např. v koloně mě bolela pravá noha od neustálení stání na brzdě. Automat má smysl snad je pro invalidu s chromou levačkou.
Ono není automat jako automat. Já jsem se zamiloval do automatu v elektromobilu BMW i3. Chová se to jako pouťové autíčko a je to naprosto dokonalé. Ještě mít možnost operativně vypnout nebo omezit rekuperaci tlačítkem, aby nebylo nutné držet neustále akcelerační pedál a bylo možné plachtit a bylo by to dokonalé.


Brine, to si děláš pr.del?:) Automat je automatická převodovka. Kolik má elektromobil převodů? Konkrétně i3 jeden?

respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.