0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Forman 135 GLX Silver-line a zkušenosti majitele

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.07.2012 19:56, recenze
tato recenze je velice zajimava... projet formanem prudkou zatáčku na plný plyn, to chce celého chlapa.. jako naprosté negativum bych považoval naprosto tristní bezpečnost, chybějící prvky typu airbag atd.. no prostě- nejlepší by bylo, kdyby tyto střepy už dávno skončily ve šrotu... ovšem průměrný čech, místo aby obětoval 50 tsicí za fabii, nebo něco podobného, bude raději tyto vraky držet při životě.. však co, jezdí to, emise a stk udělá kamoš mechanik za 2000, tak co...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.07.2012 20:34, RE: recenze
panelak posted by:
tato recenze je velice zajimava... projet formanem prudkou zatáčku na plný plyn, to chce celého chlapa.. jako naprosté negativum bych považoval naprosto tristní bezpečnost, chybějící prvky typu airbag atd.. no prostě- nejlepší by bylo, kdyby tyto střepy už dávno skončily ve šrotu... ovšem průměrný čech, místo aby obětoval 50 tsicí za fabii, nebo něco podobného, bude raději tyto vraky držet při životě.. však co, jezdí to, emise a stk udělá kamoš mechanik za 2000, tak co...
Spousta lidi nema ani tech 50 tis na jine ojete auto, nehlede na to, ze udrzet formana v kondici vyjde rozhodne levneji nez treba takovy 306 ci jine auto. Bezpecnost je sice na odu mrazu, ale majitele techto aut, pokud to nejsou pubertaci tak bouraji velmi zridka a vetsinou do nich spise naboura bezohledny ridic nejakeho korabu, co si mysli, ze je kralem silnice. Myslim, ze na venkov na dojizdeni do prace a na nakup ze vsi do vsi to bohate staci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.07.2012 21:00, RE: recenze
panelak posted by:
tato recenze je velice zajimava... projet formanem prudkou zatáčku na plný plyn, to chce celého chlapa.. jako naprosté negativum bych považoval naprosto tristní bezpečnost, chybějící prvky typu airbag atd.. no prostě- nejlepší by bylo, kdyby tyto střepy už dávno skončily ve šrotu... ovšem průměrný čech, místo aby obětoval 50 tsicí za fabii, nebo něco podobného, bude raději tyto vraky držet při životě.. však co, jezdí to, emise a stk udělá kamoš mechanik za 2000, tak co...
a proč vám zrovna vadí, že to někdo drží při životě? To je snad primární účel u auta...aby jezdilo, nebo mám koupit opravdový vrak, který víc stojí než jezdí hlavně že má pytle a abs? Pokud je auto v dobrým stavu, tak projde na stk i emisích bez problémů. To snad není pravidlo, že když je auto starý, automaticky neprojde...ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.07.2012 23:00, RE: recenze
panelak posted by:
tato recenze je velice zajimava... projet formanem prudkou zatáčku na plný plyn, to chce celého chlapa.. jako naprosté negativum bych považoval naprosto tristní bezpečnost, chybějící prvky typu airbag atd.. no prostě- nejlepší by bylo, kdyby tyto střepy už dávno skončily ve šrotu... ovšem průměrný čech, místo aby obětoval 50 tsicí za fabii, nebo něco podobného, bude raději tyto vraky držet při životě.. však co, jezdí to, emise a stk udělá kamoš mechanik za 2000, tak co...
Já bich zakázal i ty Fábie, dyť maj jen třy hvjezdičky. Forman je úplně nejvíc nejhorší kamarád. Nedá se s ňym projet zatáčky pod plným plynem, což je to jeďyné co řidiči Formanů a Favoritů umí a vyžadujý, aby byly skutečnýmy chlapy. Mynulí týden sem byl na estéká a můj favoryt (mám dva, ale jeden je lepčejší, když má člověk favoryta jednoho, má polovyční náklady na údržbu a překvapivje i na pojistku, zajýmaví) prošel zcela běžnou kontrolou. Je to ďyvný prej je f pořádku a naprosto bez závad (aňy žádná, včetně úňyku kapalyn). Každopádně ten ajrbag jak řýkáš musí bejt moc prima vjěc prej to moc pomůže, když má člověk volšový hnáty a trefuje se do stromů a nebo bourá. Já si tam asi dám dýňy, letos jak chčí narostou gygantycký dýňě, tak syce bude prd vyďět ven, ale zase bude radost bourat, človjek neumře, bude jen do konce žyvota na vozejčku, což je prýma. Prostě ta Brusel má jen genyálňý nápady, kdyby človjek musel nad všým přemejšlet sám, tak by to dopadlo na prd, dyť bez emise se nedá dojet aňi na pro benzýn....Jak by to tady vipadalo, kdibi měly lyďy právo a chuť přemejšlet, hrůza domislet......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.07.2012 23:48, RE: recenze
panelak posted by:
tato recenze je velice zajimava... projet formanem prudkou zatáčku na plný plyn, to chce celého chlapa.. jako naprosté negativum bych považoval naprosto tristní bezpečnost, chybějící prvky typu airbag atd.. no prostě- nejlepší by bylo, kdyby tyto střepy už dávno skončily ve šrotu... ovšem průměrný čech, místo aby obětoval 50 tsicí za fabii, nebo něco podobného, bude raději tyto vraky držet při životě.. však co, jezdí to, emise a stk udělá kamoš mechanik za 2000, tak co...
V Čechách je krásně vidět když se lidi jako vy zmasírovaný reklamou na bezpečnost aut pustěj na silnici. Totální bezohlednost, mám bezpečný auto (údajně) tak mi každej musí jít z cesty a provozu si všímat nemusím, protože mám přece bezpečný auto. No jo, ale co když s tím svým polo-tankem nabourám náhodou někoho ve Favoritu a on umře, to mě čeká kriminál. Tak honem zakázat starý auta abych si dál mohl jezdit bezohledně a nemusel si dělat starosti jestli náhodou někoho nezabiju. Mimochodem, viděl jsem 3 roky staré Fabie rozpadající se na kusy a když jsem ty střepy viděl, raději bych boural ve Škodě 120, tam mám aspoň jistotu, že mi zrezavělej nosník neprojede břichem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.07.2012 00:18, RE: recenze
Rover623 posted by:
V Čechách je krásně vidět když se lidi jako vy zmasírovaný reklamou na bezpečnost aut pustěj na silnici. Totální bezohlednost, mám bezpečný auto (údajně) tak mi každej musí jít z cesty a provozu si všímat nemusím, protože mám přece bezpečný auto. No jo, ale co když s tím svým polo-tankem nabourám náhodou někoho ve Favoritu a on umře, to mě čeká kriminál. Tak honem zakázat starý auta abych si dál mohl jezdit bezohledně a nemusel si dělat starosti jestli náhodou někoho nezabiju. Mimochodem, viděl ...
Taky mě vždycky fascinuje, jak se ostatní starají, v čem kdo jezdí. Mně vždycky zajímalo nejvíce to, v čem jezdím já. Pokud by snad někomu vadilo moje 11 let staré auto, tak mu pošlu číslo účtu. A do zprávy pro příjemce prosím uvést, co si mám koupit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.07.2012 20:38, RE: recenze
David V posted by:
Taky mě vždycky fascinuje, jak se ostatní starají, v čem kdo jezdí. Mně vždycky zajímalo nejvíce to, v čem jezdím já. Pokud by snad někomu vadilo moje 11 let staré auto, tak mu pošlu číslo účtu. A do zprávy pro příjemce prosím uvést, co si mám koupit.
DD přesně tak. Btw má 16 let starou Lancii Kappu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.07.2012 20:42, ježiši
Kdypak asi majitel vkládal recenzi na web? Před 10 lety? Já už jsem žádného provoyuschopného Favorita bez děr v lemech a podlahách neviděl ani nepamatuji. Před nějakými dvěma roky se tyhle auta hodně kradly do šrotu. Já teď nekritizuji tento vůz který již v době uvedení na trh byl vlastně staré koncepce, ale koroze, to byla hrozná zhouba favoritů. Utíkající předek v zatáčkách značil po 8 letech bortící se nosníky motoru a přední nápravy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.07.2012 22:59, RE: ježiši
mallik posted by:
Kdypak asi majitel vkládal recenzi na web? Před 10 lety? Já už jsem žádného provoyuschopného Favorita bez děr v lemech a podlahách neviděl ani nepamatuji. Před nějakými dvěma roky se tyhle auta hodně kradly do šrotu. Já teď nekritizuji tento vůz který již v době uvedení na trh byl vlastně staré koncepce, ale koroze, to byla hrozná zhouba favoritů. Utíkající předek v zatáčkách značil po 8 letech bortící se nosníky motoru a přední nápravy...
Já naopak v Brně v současné době vídám jen Fáva ve vynikajícím stavu. Možná to bude tím, že pod drobnohled většího výskytu švestek už to mnoho "shniláčů" vzdalo. Je pravda, že když je Fávo OK je pro jízdu ve městě zcela ideální (průběh točivého momentu a seřazení převodovky). Je to potencionálně slušný základ pro youngtimera a tak Fávo ve slušném stavu začíná být zajímavý povoz pro lidi, kteří ocení primitivní techniku snoubenou v účel za málo love. V očích metrosexuálů a geeků to bude vždy vozidlo ze "socíku" ale o to víc jich zbude pro nás, kteří purismu techniky podlehnou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.07.2012 22:27, RE: ježiši
typek posted by:
Já naopak v Brně v současné době vídám jen Fáva ve vynikajícím stavu. Možná to bude tím, že pod drobnohled většího výskytu švestek už to mnoho "shniláčů" vzdalo. Je pravda, že když je Fávo OK je pro jízdu ve městě zcela ideální (průběh točivého momentu a seřazení převodovky). Je to potencionálně slušný základ pro youngtimera a tak Fávo ve slušném stavu začíná být zajímavý povoz pro lidi, kteří ocení primitivní techniku snoubenou v účel za málo love. V očích metrosexuálů a geeků to bude vždy vozi...
Jedno velmi slušný bílý Fávo (zní to skoro jak Báwo) stojí u nás před barákem, když už mluvíme o Brně. Zaujalo mě, že si k němu majitel přikoupil šedý Mondeo předchozí generace (lidově značené III). A vídám jej používat obě auta, což mi přijde zajímavé. Přesedat z Mondea do Fáva musí být dost poznat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.07.2012 00:54, RE: ježiši
David V posted by:
Jedno velmi slušný bílý Fávo (zní to skoro jak Báwo) stojí u nás před barákem, když už mluvíme o Brně. Zaujalo mě, že si k němu majitel přikoupil šedý Mondeo předchozí generace (lidově značené III). A vídám jej používat obě auta, což mi přijde zajímavé. Přesedat z Mondea do Fáva musí být dost poznat.
Vůbec se mu nedivím, není to vůbec stresující sedlat zánovní a "veterána". Sám mám možnost dle potřeby vlézt před barákem do Orlanda, Astry H, nebo Favorita a skutečně na mnoho pojížděk (tak 1:1) beru Favorita. Zdá se mi to přirozené a vůbec s tím nemám problém ale je pravda, že za všechny auta dám po technické stránce ruku do ohně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.07.2012 18:45, RE: recenze
peeta4 posted by:
a proč vám zrovna vadí, že to někdo drží při životě? To je snad primární účel u auta...aby jezdilo, nebo mám koupit opravdový vrak, který víc stojí než jezdí hlavně že má pytle a abs? Pokud je auto v dobrým stavu, tak projde na stk i emisích bez problémů. To snad není pravidlo, že když je auto starý, automaticky neprojde...ne?
já fakt ted nemám šéďo na fabku, tak mám po segre formana, je mi 40 a fakt jezdím 80-100, vic ani tuk, protože se chci v klidu přemístit z bodu A do B, auto mám v perfektním cajku a co mi víc stačí ke štěstí? odveze mi po sklopení sedaček naprosto vše, co potřebuju.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.