0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme auto pro začátečníky za 30-40 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 14:23, RE:
nicco posted by:
Coze? Za 300 uz snad jde koupit i nova Octavie Tour a vy jse nenasel slusnou ojetinu?
Já například věřím, že v Čechách se najdou i lidi kteří dají 300 tis i za citigo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 14:28, RE: K radám
Tomi posted by:
stejně jako ty nemůžeš myslet vážně auto do 40tis z Ameriky :) ale beru to jako nadsázku, viz diskuze z týdne...
Samozřejmě, že to byla nadsázka. Ale ne v případě kolegy volvisty, který na základě své zkušenosti a znalosti volv a amerik, nabízel autorovi dotazu obrovský hranatý vůz vhodný k pohřebničení nebo k driftování při honbě za zločinci v USA.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 14:35, RE: Problém bude hlavně to hledání
Rover623 posted by:
Pokud nebude mít tazatel opravdu štěstí, asi dopadne tak jak tady někdo psal (tedy pokud nevezme tu Fabii, ale tam není dost údajů co je to za auto a od jakého známého), bude objíždět bazary i soukromé prodejce a bude to lézt hodně do peněz. Soukromník vám k autu neřekne skoro nic, navíc nemá obvykle zvedák, takže kontrola spodku pokud vás nenechá zajet někam do dílny je nemožná (zvlášť v zimě nebo když hodně prší). Problém jsou potom i bazary, kolikrát jsem si prostě podle inzerce vybral auto (...
No a právě ty nevýhody neexistujících značek jsou pro motoristu začátečníka fatální. Jestli nemá v blízkosti (prostorové i sociální) fandu značky, který by mu zajišťoval přísun ND (v druhovýrobě se moc nevyskytujících) a servis, tak s takovým autem dlouho jezdit nebude. A navíc začátečník to auto spíš potluče a bude potřebovat karosářské díly).
Mezi známými mám několik odstrašujících případů, kdy si levně pořídili exotické auto, třeba tomu i rozuměli, ale kvůli lehčí bouračce nebo větší poruše o výhodu danou nízkou pořizovací cenou brzo přišli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 14:42, RE:
typek posted by:
Já například věřím, že v Čechách se najdou i lidi kteří dají 300 tis i za citigo
Tací se najdou spíš ve vyspělé cizině, kde je běžnější si třetí auto v rodině vybavit. V Čechách to budou patrioti, kteří se pro Citigo rozhodnou, protože je to škodovka a naobjednávají si do něj příplatkovou výbavu, protože to chtějí mít hezký, aniž to srovnají s konkurencí, která to má ve standardu nebo v nějakém stupni výbavy (jako asiati) levnější. Stejný případ jako kupci Fabie HTP, co si v konfigurátoru naklikají vše možné i nemožné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 14:44, 30-40 tis na auto
Jak radil David.V, buď příbuzný nebo loterie. Kupovat v tomhle finančním pásmu bez zkušeností s konkrétním modelem a bez servisáka je čirý optimismus a šance na výběr něčeho v čem dojedou alespoň z bazaru domů je skoro zanedbatelná. Zkusil bych známé a poté soukromou inzerci, ale rozhodně bych doporučil vybírat s někým, kdo má řidičák alespoň pár let a dokáže identifikovat fázi rozpadu a náklady na jeho oddálení, jinak bude lepší si částku 30-40 tis ponechat a vůz si půjčovat z půjčovny vozidel, nebo jezdit taxíkem. Je potřeba vzít v úvahu, že autobazar není charita a i na voze v této kategorii chce mít bazarista svůj "vejvar" (pod 20 tis vejvaru nepůjde na to vemte jed!). Ve jmenované kategorii se v bazarech vyskytují především vozidla, která už nikdo v "rodině" nechtěl a nebo náklady na jejich opravu v blízkém horizontu by přesáhly šmahem jejich tržní hodnotu. Myslet si cokoli jiného, nebo doufat, že do bazaru dal při výkupní ceně 10-20 tis. "voňafku", která nebude potřebovat žádný nutný servis je zoufalý pokus připustit tuhle smutnou pravdu. Osobně bych se zaměřil na felicie v kombíku, protože když už se to bude srát (bude), tak opravy jsou jednoduché a cenově skutečně lidové a dílen, kde se felicie opravuje má každý Čech v dosahu do jednoho kilometru asi deset. Sofistikovanější japonci jsou vhodným tipem hlavně pro fandy kteří dokáží vůz udržet v kondici a obdivovat se výkonům tehdejších benzínových jednotek nezadušených současným imisním diktatoriátem. Takové v bazaru nenajdete...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 14:54, RE: 30-40 tis na auto
typek posted by:
Jak radil David.V, buď příbuzný nebo loterie. Kupovat v tomhle finančním pásmu bez zkušeností s konkrétním modelem a bez servisáka je čirý optimismus a šance na výběr něčeho v čem dojedou alespoň z bazaru domů je skoro zanedbatelná. Zkusil bych známé a poté soukromou inzerci, ale rozhodně bych doporučil vybírat s někým, kdo má řidičák alespoň pár let a dokáže identifikovat fázi rozpadu a náklady na jeho oddálení, jinak bude lepší si částku 30-40 tis ponechat a vůz si půjčovat z půjčovny vozidel,...
Moudrá slova. Auta v ceně do 40tis. dá do bazaru jen zoufalec, kterému se to nepodařilo udat v rodině, mezi známými, případně na inzerát. A nikdo na takovéto vráně z vlastní kapsy nebude hradit před prodejem jinou údržbu než tu nejnutnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 15:04, RE:
Muroň posted by:
Tací se najdou spíš ve vyspělé cizině, kde je běžnější si třetí auto v rodině vybavit. V Čechách to budou patrioti, kteří se pro Citigo rozhodnou, protože je to škodovka a naobjednávají si do něj příplatkovou výbavu, protože to chtějí mít hezký, aniž to srovnají s konkurencí, která to má ve standardu nebo v nějakém stupni výbavy (jako asiati) levnější. Stejný případ jako kupci Fabie HTP, co si v konfigurátoru naklikají vše možné i nemožné.
nojo, další blbec co si koupil škodfku.. a přitom je natrhnu tolik božích aut, skoro za hubičku.. tak ta moje stála 260, je to combi ambiente magic, takže výbava slušná a motor je 1.4 63kW a je to divný, ale jsem s ní spokojen..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 15:07, RE:
nicco posted by:
Coze? Za 300 uz snad jde koupit i nova Octavie Tour a vy jse nenasel slusnou ojetinu?
jo jde... za 260, s 1.4 motorem a není to combi. ne, nenašel... ale chápu, že VY byste jistě našel, ale já ne.. stočený nafty- a vůbec naftu- jsem nechtěl a slušný benzín jsem nenašel.. a passat a oktávka kombi, mondeo jsou mi velikostí nanic, MPV nechci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 15:19, RE:
panelak posted by:
nojo, další blbec co si koupil škodfku.. a přitom je natrhnu tolik božích aut, skoro za hubičku.. tak ta moje stála 260, je to combi ambiente magic, takže výbava slušná a motor je 1.4 63kW a je to divný, ale jsem s ní spokojen..
Jsi nějak vztahovačný . Copak sis koupil Fabii HTP za 400tis.? Osobně bych před FCombi Magic 1,4 16V preferoval Ibizu ST Copa se stejným motorem za podobnou cenu, protože se mi líbí. V segmentu B jsou mezi kombíky v nabídce už jen Clio Grandtour, které by s 1,2 16V a obdobnou výbavou bylo o něco málo levnější a Peugeot 207SW, které by s jiným motorem než 1,4 8V a ve srovnatelné výbavě bylo o něco dražší. Takže to špatný kup v rámci malých kombi rozhodně není, ale jen díky nabídce magic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 15:39, RE:
panelak posted by:
jo jde... za 260, s 1.4 motorem a není to combi. ne, nenašel... ale chápu, že VY byste jistě našel, ale já ne.. stočený nafty- a vůbec naftu- jsem nechtěl a slušný benzín jsem nenašel.. a passat a oktávka kombi, mondeo jsou mi velikostí nanic, MPV nechci.
V tom případě je malé kombi za 260k ideální koupě, když nechete nic velkého nebo diesel. Co?
Až si budu za pár let pořizovat nové nebo ojeté auto a dospěji k tomu, že vzhledem k nájezdu, režimu provozování a velikosti rodiny bude malé kombi (nebo kombi nižší střední či MPV s čumákem z osobáku) v benzínu dostačovat, tak si taky koupím nové. Vzhledem k příjmové a rodinné situaci bych více než 300k za auto nedal a když bude na trhu něco, co mé nároky splní, tak koupím nové. Teď bych asi volil mezi Ibizou ST (láska a dobrá zkušenost s Martorellem, současné auto je ze stejné fabriky), Roomsterem (patřím k menšině, které se líbí) a Hundéé i30/Ceedem v kombajnu (mně jsou korejcí sympatičtí a oba mají prodejny a servisy u mě za barákem).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 20:16, Mondeo vrele doporucuji
Koupil jsem cca pred 2 lety od kamarada Mondeo 1995 (starsi model pred FL) s udajne nejhorsim motorem 1.8 TD. Dal jsem za nej 20 tis, krome opravy prepinani ventialtoru (foukal jen na okno a jinam to neslo prepnout - byla to podtlakova hadicka co to ovlada, takze oprava asi 10 kc ) tak sjem byl s autem spokojen. 1x jsem menil uhliky v alternatoru cena asi 40 kc. Auto jsem koupil s 270 tis km, mozna i original km, a prodaval jsem dale s 320 km, kratce po prodeji se uvolnil v turbu sroubek, co znicil puvodni original turbo. Jinak jsem byl spokojeny. Mel jsem kombika, obrovsky prostor, super polomer otaceno, opravdu pohodlny podvozek, motor TD sice pod 2 tis otacek nejel, ale kdyz se drzel nad toutou hranici tak krasne zabiral. Zralo to stale 8 litru, at se jezdilo pomalu nebo se to honilo, nechapu to, ale spotreba se temer nehnula. Nejmene jsem mel 7.5 a nejvice 8.5. Za cca 40 tis sezenete opravdu krasne opecovane Mondeo po faceliftu (kulate) s benzinovym motorem. Akorat to nechce hledat moc po bazarech ale spise soukromych inzeratech typu bazos.cz atd....Mondeo muzu opravdu vrele doporucit. Za ty penize nabizi dost casto i klimu. Ja osobne bych volil opet mondeo, opradu me za tu cenu velmi nadchlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.02.2012 21:36, RE: Mondeo vrele doporucuji
mufik.martin posted by:
Koupil jsem cca pred 2 lety od kamarada Mondeo 1995 (starsi model pred FL) s udajne nejhorsim motorem 1.8 TD. Dal jsem za nej 20 tis, krome opravy prepinani ventialtoru (foukal jen na okno a jinam to neslo prepnout - byla to podtlakova hadicka co to ovlada, takze oprava asi 10 kc ) tak sjem byl s autem spokojen. 1x jsem menil uhliky v alternatoru cena asi 40 kc. Auto jsem koupil s 270 tis km, mozna i original km, a prodaval jsem dale s 320 km, kratce po prodeji se uvolnil v turbu sroubek, co zni...
Já prodával obdobnou Vectru. Motor 1.8 benzín, klima, šíbr, ABS, 2 držkapytle (to se mi tady v nějaké recenzi líbilo), r.v.1995 a cena 25 tisíc, ale jak to tak bývá, slušný auto, byť starý, končívá v rodině. Do bazoše by nešla, tam by z níudělali bůhví co. Poptal bych se v okolí, zda někdo nechce startovací auto. V podstatě bylo potřeba jen vyměnit olej. Za 2 roky odešel immo a nový majitel si vyměnil i spínačku, která už mě zlobila a ve vedru se zasekávala. Pak odešel termostat a ignorování této 500 Kč investice motor neustál a jednoho krásného dne se přehřál. A to se ke mně dostaly informace, že se s ní jezdívalo po dálnici 170, tolik jsem s ní já za 6 předchozích let nejel. Tady je vidět ten přístup. Věřil jsem údaji v TP, že zvládne 183, stejně tak jako teď věřím, že Mondeo dá těch asi 225 a nehodlám to ověřovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 05.02.2012 08:35, RE: Mondeo vrele doporucuji
David V posted by:
Já prodával obdobnou Vectru. Motor 1.8 benzín, klima, šíbr, ABS, 2 držkapytle (to se mi tady v nějaké recenzi líbilo), r.v.1995 a cena 25 tisíc, ale jak to tak bývá, slušný auto, byť starý, končívá v rodině. Do bazoše by nešla, tam by z níudělali bůhví co. Poptal bych se v okolí, zda někdo nechce startovací auto. V podstatě bylo potřeba jen vyměnit olej. Za 2 roky odešel immo a nový majitel si vyměnil i spínačku, která už mě zlobila a ve vedru se zasekávala. Pak odešel termostat a ignorování té...
Zdravím, také jsem řešil koupi auta pro rodiče, kteří občas potřebují auto. Původně jsem vybíral z Fabií kombi. Nic slušného od 2002 nešlo pod 60 000,-. Náhodou jsem na parkovišti potkal inzerát na mondeu MK II. Kombi Benzín 1,8, rok 1997, po rozvodech, nový výfuk, funkční klima, se sadou letních gum a tažným za 25 tis Kč. Nefunkční ofuk okna, hlučnější čerpadlo posilovače. Na couračky sice celkem velká spotřeba ale do 70 000,- co by stála Fabie jsou v pohodě i s možnými opravami. Při dané spotřebě ujednou klidně 20 000 km do ceny Fabie, což je podle intenzity jejich ježdění cca 5 let. Občas je možné po haluzi něco koupit, je to ale o náhodě a štěstí. Výhodné věci bych nehledal v bazarech, vyplatí se spíš regionální nebo lokální inzerce a známí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.02.2012 15:26, RE: Mondeo vrele doporucuji
David V posted by:
Já prodával obdobnou Vectru. Motor 1.8 benzín, klima, šíbr, ABS, 2 držkapytle (to se mi tady v nějaké recenzi líbilo), r.v.1995 a cena 25 tisíc, ale jak to tak bývá, slušný auto, byť starý, končívá v rodině. Do bazoše by nešla, tam by z níudělali bůhví co. Poptal bych se v okolí, zda někdo nechce startovací auto. V podstatě bylo potřeba jen vyměnit olej. Za 2 roky odešel immo a nový majitel si vyměnil i spínačku, která už mě zlobila a ve vedru se zasekávala. Pak odešel termostat a ignorování té...
Vectru B r.97 1,8 mám. Ta vaše bude asi Ačková . Moje jede 200 tacho, jasně, že normálně s ní takto nejezdím, ale zvládá to pořád. Taky se jí budu zbavovat, asi za rok. Je sice v pohodě, ale má svoje mouchy. Když za ni dostanu 40, budu rád.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 10:18, RE: 30-40 tis na auto
Muroň posted by:
Moudrá slova. Auta v ceně do 40tis. dá do bazaru jen zoufalec, kterému se to nepodařilo udat v rodině, mezi známými, případně na inzerát. A nikdo na takovéto vráně z vlastní kapsy nebude hradit před prodejem jinou údržbu než tu nejnutnější.
Dovolím si nesouhlasit. Vždyť i já, když dávám auto do bazaru jsem měl to auto proto, aby mi jezdilo každý den!!!! A když chci, aby mi každé ráno nastartovalo a dovezlo mě do práce, děti do školy a zpět. A k tomu mě povozilo po evropě na výletech a dovolených, tak mu musím dát péči...Proto já jsem se nikdy za svoje auto/motorku v bazaru nestyděl a vytáčeli mě lidé, co chtěli slevu aniž by auto viděli !!!
Jinak bych do seznamu zahrnul i citroena ZX, který byl odolný korozi, a byly i modely s mototem z Xsary, který nebyl tolik hlučný, jako 1,4i. Měl pohodlné sedačky, lehké ovládání a velký kufr + hagusy v základu......třeba zkontrolovat zadní nápravu, repase vyjde na několik tisíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.02.2012 09:04, A co Volvo 740 nebo 940?
Někdy se podaří i do 50 tisíc koupit pěkné a docela udržované auto... Vždyť teď jsem viděl krásné Volvo 940 kombi 2,3i benzín - sice za 45.000,- Kč, ale velice udržovanou po doktorovi z NSR a pravidelně servisovanou.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.02.2012 09:06, RE: K radám
Muroň posted by:
Samozřejmě, že to byla nadsázka. Ale ne v případě kolegy volvisty, který na základě své zkušenosti a znalosti volv a amerik, nabízel autorovi dotazu obrovský hranatý vůz vhodný k pohřebničení nebo k driftování při honbě za zločinci v USA.
Tak tu ameriku opravdu nekoupí do 40 tisíc. Ale Volvo 940 v kombíku už za podobné peníze může sehnat a v docela dobrém stavu...

http://autobazar.hyperinzerce.cz/volvo/inzerat/5184472-volvo-940-nabidka/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.02.2012 09:32, RE: A co Volvo 740 nebo 940?
ewing1 posted by:
Někdy se podaří i do 50 tisíc koupit pěkné a docela udržované auto... Vždyť teď jsem viděl krásné Volvo 940 kombi 2,3i benzín - sice za 45.000,- Kč, ale velice udržovanou po doktorovi z NSR a pravidelně servisovanou.

Já koupil před 4 lety v bazaru referenčních aut ve Ford Auto IN Pardubice, Mondeo r.v 1996 v motorizace 2L benzín (Zetec) na tachometru měl 120tk a pán který ho prodával mě s ledovým klidem řekl, že v 80tk odešel tachometr takže se měnil.

Tím pádem auto mělo +/- 200tk a jelikož bylo se serviskou tak jezdí do dneška a krom koroze spodních lemů a výměny předních pružin (jedna praskla tak musely jít obě) jsem na autě nic nedělal. Uvažuju zda vůbec dělat na jaře ty spodní prahy, nejsou sežraný, ale jenom orezlý a nenechám s tím auto už "dožít".

Po té dávce kilometrů (s obdivem je auto vydrželo na Českých silnicích) v autě sice kde co vrže a drnčí, ale na druhou stranu tyhle Mondea jsou tím pověstná, ale je to dělník a pořád jezdí. Narovinu se kazí méně než moje kombi rv 2003 kterej neměl tak jasnou minulost (nebyla serviska).

Což potvrzuje článek, raději klidně starší auto, ale se zárukou servisovaných dílů (serviska)
než novější bez historie. Klidně bych si to starý Mondeo koupil znova, pokud by k němu byla opět serviska jako u tohohle, jelikož jsem byl jedním z mála, který opravdu narazil na letité auto již v podstatě na sklonku svého života které bylo v bezvadném stavu a stále jezdí bez investic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.02.2012 09:34, RE: A co Volvo 740 nebo 940?
Jakub82 posted by:
Já koupil před 4 lety v bazaru referenčních aut ve Ford Auto IN Pardubice, Mondeo r.v 1996 v motorizace 2L benzín (Zetec) na tachometru měl 120tk a pán který ho prodával mě s ledovým klidem řekl, že v 80tk odešel tachometr takže se měnil.

Tím pádem auto mělo +/- 200tk a jelikož bylo se serviskou tak jezdí do dneška a krom koroze spodních lemů a výměny předních pružin (jedna praskla tak musely jít obě) jsem na autě nic nedělal. Uvažuju zda vůbec dělat na jaře ty spodní prahy, nejsou sežraný, al...
zapoměl jsem uvést to podstatné, to auto stálo 50! tisíc (to už jsem dneska nalil do svého Duratecu 1.8 2003 kombi) za 2 roky ježdění v náhradních dílech. Popravdě ten starej pekáč na mě i teď dělá dojem auta na které se mohu spolehnout víc než na svoje rádoby již za tu dobu "vyservisované Mondeo".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.02.2012 19:23, RE: hodnocení recenze
panelak posted by:
akorát budete muset kolem 200t km nájezdu udělat těsnění pod hlavou, jedná se o převrtanou 1.3 z feldy, která na to trpěla taky a pochybuju, že u 1.4 to bude lepší, v horším případě vám bude miznout voda, jak už tu kdosi popisoval......
Tak já bych řekl že v případě 1,4 jde o starý volkwagen, vyniká spotřebou kolem 8,0 l a mizerným průběhem výkonu i krouťáku....ale je spolehlivý
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.