0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme auto pro začátečníky za 30-40 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2012 13:51, rada
Jednoznačně bych doporučil Volvo 940 kombi s benzínovým motorem 2,3. Je to takový držák s nízkými provozními náklady, velkou spolehlivostí a hlavně je to bezpečné rodinné auto. Výhodou je výborný výhled z vozu a obrovský rejd. Pro méně majetné občany bych doporučil i Volvo 740, což je starší předchůdce. Osobně mám také Volvo 240, což je také držák. Opakuji, že jedině s benzinovým motorem, který najezdí při řádné údržbě bez problémů půl milionu kilometrů a více..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2012 14:08, rada
Rada je to pěkná - výběr z vámi uvedených modelů je obrovský = zde na tipcars u obou hlásí nenalezeno a jinde to není o mnoho jiné. To si potom člověk může vybírat i podle stavu daného vozu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2012 14:16, rada
Nemůžete hledat jen zde na Tipcarsu. Je potřeba se podívat i jinam - poptat se na Volvofóru, podívat se i na jiné inzertní portály - Yauto, Sauto, Bazoš, atd. Těchto aut není mnoho, jelikož si je většinou majitelé nechávají a nechtějí se jich zbavovat. Jsou to fakt velice spolehlivé držáky. Vím, o čem mluvím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2012 15:03, rada
S tou bezpecnosti Volva 940 bych to rozhodne neprecenoval, ba prave naopak !!! viz video http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2012 15:11, rada
Je to všude stejné. Těch aut je pár kousků, takže o nějakém výběru si můžete nechat jen zdát. Navíc pokud jsou to skutečně "držáky", většinou se prodávají ve stavu totálního rozpadu, když se již nevyplatí do nich investovat.
O jejich bezpečnosti mám také velké pochybnosti - jsou to sice velká, ale také konstrukčně i časově stará auta. Simulace kolize s renaultem modus se tu již několikrát rozebírala a ať už je to reálný nebo účelově sehraný test, mnoho důvěry ve mě to staré volvo nevzbudilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2012 16:59, rada
Stará Volva sice mohou být držáky, ale z dnešního pohledu jsou to auta, která postrádají zejména bezpečnost pro cestující. Nemůžete je srovnat ani s o třídu menším Focusem. Navíc jich je jako šafránu. Takže nenabízejte tady nováčkům blbosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2012 21:13, rada
Já byych doporucil fiata mareu 1.9 jtd jsou to veke drzaky nebo Ford mondeo s tim sem najel 350 OOO km porad jezdil skvele jen odesla vodnii pumpa a jsem uvaril motor ja myslim ze do cc50 000 kc se da poridit zpolehlive .. usporne auto ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2012 14:12, rada
Někteří lidé tu opravdu píšou blbosti.. Volvo 940 se vyrábělo až do roku 1997, což zase tak staré není. A co se týká bezpečnosti, tak nechápu, jak můžete vyplodit takovou blbost s tím Focusem. Nějaké účelově udělané testy mne nezajímají. Není nad vlastní zkušenosti (a také zkušenosti jiných lidí, co tyto auta mají) s bezpečností ve Volvu 740, což je ještě starší model než 940. Navíc jsou to auta opravdu spolehlivá a prostorná. Navíc na svoji velikost a hmotnost jsou i úsporná, takže můžu doporučit i z ekonomického hlediska.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2012 14:16, rada
Jinak kdo hledá, najde. Když nenajdete u nás, tak se podívejte třeba i na www.mobile.de nebo jsou lidé, kteří se zabývají dovozem z NSR nebo z Itálie. Já mám třeba Volvo 240 dovezené z Itálie a nyní již má 22 let a není na něm žádná koroze! Což je další velká výhoda vozidel Volvo. Silné plechy, které vydrží a nerezaví. A Volvo 940 je na tom ještě o třídu lépe než 240-tka! Mám už Volva hodně let a opravdu z vlastní zkušenosti můžu doporučit, jelikož vím, o čem mluvím. Není radno poslouchat rady lidí, kteří tyto vozy možná tak viděli na obrázku a nebo si četli nějaké hloupé recenze na internetu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2012 14:23, rada
Když se podívám na cenové rozpětí, za které chce pán koupit auto, tak se nebojím tvrdit, že to Volvo bude ze všech možných aut za tuto cenu rozhodně nejbezpečnější. Vždy je potřeba se řídit příslovím: Čím větší, tím lepší! A je to tak. Malé auto už nikdy více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2012 14:36, rada
Vážení, jestli jste dva a chcete kombi jen kvůli kolům, tak na to zapomeňte a kupte si raději kabriolet. Připlaťte si ještě 20k, protože za 70-80k máte zachovalý Chrysler Stratus Cabrio s 2,5 V6 od Mitsubishi s automatem, což je pro nevyježděné začátečníky nejlepší, neboť ostatní účastníci silničního provozu vás budou považovat za nevyzpytatelné výstředníky a budou vám ze silničního provozu uhýbat. Kola v klidu zapíchnete před zadní sedačku, kterou z důvodu zabránění poškození kůže překryjete dekou. A máte to! Co? No!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2012 17:46, rada
Humorná rada na Stratos Cabrio je určitě údernější, než výlevy Volvisty. To si mohou koupit tak jedině ze Španělska a ještě mohou poslat eura předem místnímu kupci na účet... Dále - servisů volv je v každé dědině mraky, že? Navíc jistě všichni toužíme po dvacet let starém autě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.02.2012 08:59, rada
Pouze jsem tady poskytl radu. Od toho to tady je. A nekritizoval jsem rady ostatních. Tak nechápu, co se tady serete do rad jiných lidí. Kolikrát je 15-20 let staré auto daleko lepší než ty nové, co se dělají teď. Ta kvalita zpracování je dnes o mnoho horší. A design starých Volv je oproti těm novým nádherný, což mi dá jistě většina lidí za pravdu. Ne jak ty vajica, co dělají dnes. Každopádně zde můžete poradit, ale nemusíte tady urážet jiné lidi a jejich názory. Poskytl jsem rady a na základě vlastních zkušeností. Zajímalo by mne, jaké máte zkušenosti s Volvem 940 Vy, že zde o něm tak píšete?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.02.2012 09:13, rada
Vůbec není potřeba jezdit se starším Volvem do autorizovaného servisu Volvo. Stačí znát šikovného automechanika - na Volvofóru určitě poradí - je jich hodně po republice, co Volva znají jak svoje boty a kolikrát lépe než automechanici, co dělají v autorizovaném servisu. (Do jednoho nejmenovaného jsem volal a chtěl jsem se zeptat na nějaké údaje o Volvu S90. Bylo mi řečeno, že takové neexistuje a nikdy se nevyrábělo. Takže i takový pracovníci servisu se u Volva najdou...). Výhoda u starších Volv je např. v tom, že si můžete vyblikat kódy přímo na autě a nemusíte platit ve Volvu za diagnostiku! Seznam chybových kódů stáhnete bez problémů na internetu. Ale většinou toto řešit nebudete muset. Ty auta jsou opravdu spolehlivá. Jinak já už jsem poradil hodně členům naší rodiny a díky mě má Volvo už hodně lidí: já - 343, 740, 240 + S90, otec - 740, 940, máti - 360, 740, sestřenice - 740, strýc - 940, strýc - 940, + kamarádi, atd. Jinak ještě nedám dopustit na starší americká auta. Sám mám ještě Chevrolet Suburban 5,7 4x4... Ale ty se nedají pořídit za 30-40 tisíc, takže zde ani nedoporučuji řidiči začátečníkovi nějaké shánět. Navíc jich opravdu není u nás moc. Pokud by bylo víc peněz, tak bych doporučil třeba Ford Crown Victoria nebo Mercury Grand Marquis, což jsou taky náramně spolehlivá auta, na rámu a hlavně s nízkou spotřebou (asi stejná jako u Volva S90), jelikož mají úsporný osmiválec 4,6 litru. A novější modely umí spalovat i E85. Do budoucna silně uvažuju o Grand Marquisovi nebo možná ještě o třídu vyšším Lincolnu Town Car - to už je opravdový luxus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.02.2012 10:37, rada
Volvo je jistě bezva auto, ale tazatel chce starší auto za 30 - 40 tisíc a rozmýšlí se, jestli má připlatit a koupit auto za 55 tisíc.Jistě ho jako začátečníka bude zajímat i cena povinného ručení. A co by ho mělo zajímat určitě, to jsou i servisní náklady a shánění servismanů, kteří mu dají případného exota dohromady. Zavěrem: pane Hnilička přeji Vám i celé Vaší rodině tisíce šťastných kilometrů za volantem volva a ostatních, u nás málo vídaných značek. Tazateli pak přeji, aby zvitězil zdravý rozum a dobře koupil normální auto !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.02.2012 10:44, rada
Jak jsem již psal, se servisem problém není a náhr. díly jsou dostupné a nejsou drahé. Co se týká povinného ručení, tak na Volvo 240 2,3i platím 1840,- Kč ročně u ČSOB a na Volvo S90 3,0i platím asi 2.200,- Kč ročně rovněž u ČSOB.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.02.2012 10:46, rada
A myslím si, že se dá v dnešní době pořídit Volvo 940 kombi i za cenu kolem 40.000,-. Ceny jsou nízké hlavně kvůli tomu, že pro se lidé právě obávají vysokých pojistek u "vyšších" obsahů. Jinak u toho Chevroleta Suburban 5,7i platím ročně to samé co u Volva S90. Taky mám pojistku u ČSOB. Na jeden bonus se dá pojistit více aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.02.2012 10:50, rada
Pane Hnilička, s koncernovými trojčaty na rámu je to dobrý nápad! Osobně bych si vybral právě ten Lincoln Town Car, ale vzhledem k tomu, že autor dotazu je začátečník a nepotřebuje se tolik odlišit od davu, bude mu stačit Crown Victoria, kterou od taxikáře z NY koupí za pár babek. Pokud trvá na kombi, přesměroval bych jej ke GM, kde bych doporučil nádrerný Oldsmobile Custom Cruiser 2. generace s legendární Rocket V8.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.02.2012 12:45, rada
Pánové, vy jste vtipálci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.02.2012 12:57, rada
Mě se, Davide, bohužel zdá, že pan Hnilička nevtipkuje. Ale třeba jsem jen nechápavý....
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.