Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Škoda Felicia 1.3 MPI a zkušenosti majitele
0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia 1.3 MPI a zkušenosti majitele

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 01:51,
Máš to člověče nějaký celý zmatený ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 12:19, Dotaz na redakci

Chtěl bych se zeptat redakce, jak je to s přidáváním článků sem na tento portál?
To tu nikdo nekontroluje, překlepy, pravopis a hlavně odbornou úroveň těchto článků?
To by se zde neobjevila věta např.: Jednobodový motor 1.3 z prvních Felicií je určitě horší než motor s tříbodovým vstřikováním (MPI)

Děkuji za odpověď
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 12:51, RE: Dotaz na redakci
pavel26 posted by:

Chtěl bych se zeptat redakce, jak je to s přidáváním článků sem na tento portál?
To tu nikdo nekontroluje, překlepy, pravopis a hlavně odbornou úroveň těchto článků?
To by se zde neobjevila věta např.: Jednobodový motor 1.3 z prvních Felicií je určitě horší než motor s tříbodovým vstřikováním (MPI)

Děkuji za odpověď
Já tedy nebudu mluvit za redakci, ale za sebe. Pokud bych měl článek upravovat, tak by z toho vlastně nakonec vyšel úplně jiný článek, a to nemá smysl. Zjistil jsem, že nakonec tyto články nejsou tak špatné, protože je vidět, že je třeba ještě značně rozšiřovat znalosti, a to i lidem, kteří mají pocit, že toho o autech hodně vědí a napíší o tom článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 13:07, RE: Dotaz na redakci
David V posted by:
Já tedy nebudu mluvit za redakci, ale za sebe. Pokud bych měl článek upravovat, tak by z toho vlastně nakonec vyšel úplně jiný článek, a to nemá smysl. Zjistil jsem, že nakonec tyto články nejsou tak špatné, protože je vidět, že je třeba ještě značně rozšiřovat znalosti, a to i lidem, kteří mají pocit, že toho o autech hodně vědí a napíší o tom článek.
zrovná v té větě moc chyb není ne? má tam být jednobodové vstřikování motoru 1.3 ..to je malý detail přeci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 13:21, RE: Dotaz na redakci
Vitek posted by:
zrovná v té větě moc chyb není ne? má tam být jednobodové vstřikování motoru 1.3 ..to je malý detail přeci.
a čtyřbodové vstřikování, ne? pokud myslel tedy MPI( a nemyslel tedy v Citigo ten litrový) ne HTP
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 14:15, Bezpečnost
Když nebudu řešit slabou úroveň technických znalostí pisatele, tak jednu věc musím zmínit. Jestli mu Felicie připadá festovnější než Fabie, tak by si měl uvědomit, že vnitřní plasty si sice může osahat, ale v případě kolize ho před zraněním nebo smrtí nechrání ty plasty, ale v tomto případě zastaralá, od výroby slabá a korozí ještě více oslabená konstrukce. Vzhledem k tomu dítěti bych uvažoval o návratu k něčemu pevnějšímu a nehledal zdůvodnění svého ne zrovna moudrého nákupu. Prostornějších a bezpečnějších aut s minimálními náklady na údržbu je více. Kdyby chtěl zůstat i Škody, tak Octavia první generace v nějaké jednodušší výbavě se moc kazit nebude a s bezpečností na tom bude lépe, zejména po faceliftu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 15:23, RE: Dotaz na redakci
pavel26 posted by:

Chtěl bych se zeptat redakce, jak je to s přidáváním článků sem na tento portál?
To tu nikdo nekontroluje, překlepy, pravopis a hlavně odbornou úroveň těchto článků?
To by se zde neobjevila věta např.: Jednobodový motor 1.3 z prvních Felicií je určitě horší než motor s tříbodovým vstřikováním (MPI)

Děkuji za odpověď
Jakkoliv se zdráhám lidi hodnotit podle vozového parku (a větší váhu má u mě např. zrovna znalost rodného jazyka), tak zde se odvážím soudit, že zde asi půjde o dobrou symbiózu. Davidovi V. si dovolím oponovat - což se zde moc nenosí - ale pisatel by měl napřed zvládnout učivo základní školy, než se bude pouštět do větších (technických) akcí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 15:27, RE: Bezpečnost
Koloss posted by:
Když nebudu řešit slabou úroveň technických znalostí pisatele, tak jednu věc musím zmínit. Jestli mu Felicie připadá festovnější než Fabie, tak by si měl uvědomit, že vnitřní plasty si sice může osahat, ale v případě kolize ho před zraněním nebo smrtí nechrání ty plasty, ale v tomto případě zastaralá, od výroby slabá a korozí ještě více oslabená konstrukce. Vzhledem k tomu dítěti bych uvažoval o návratu k něčemu pevnějšímu a nehledal zdůvodnění svého ne zrovna moudrého nákupu. Prostornějších a b...
Oproti Favoritu byla Felicie (hlavně po FL) o dost tužší, ale ve srovnání s Fabií pořád papír. Souhlasím s tím, že zrovna dítě (svoje) bych to tohohle nerad posazoval. A živitel rodiny by se také měl starat o svojí bezpečnost. Ale komu není rady, pomozme mu tam...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 15:29, RE: Dotaz na redakci
Vitek posted by:
zrovná v té větě moc chyb není ne? má tam být jednobodové vstřikování motoru 1.3 ..to je malý detail přeci.
"na jaře šlo na pravidelnou servisní prohlídku, měnili se běžné věci" snad stačí, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 15:39, RE: Bezpečnost
Pepe posted by:
Oproti Favoritu byla Felicie (hlavně po FL) o dost tužší, ale ve srovnání s Fabií pořád papír. Souhlasím s tím, že zrovna dítě (svoje) bych to tohohle nerad posazoval. A živitel rodiny by se také měl starat o svojí bezpečnost. Ale komu není rady, pomozme mu tam...
Souhlas, ale na druhou stranu je prostě dost lidí, co jsou rádi, že finančně dosáhnou aspoň na tu feldu a že mají vůbec v čem jezdit. A třeba o oktávce si můžou nechat jenom zdát...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 16:03, RE: Bezpečnost
A4 posted by:
Souhlas, ale na druhou stranu je prostě dost lidí, co jsou rádi, že finančně dosáhnou aspoň na tu feldu a že mají vůbec v čem jezdit. A třeba o oktávce si můžou nechat jenom zdát...
Kouknu sem a vidím, že felicie kralují v cenách od 10 do 30 tisíc, Nejlevnější Octavie začínají na 35 tisících. Těžko říct, jaké jsou možnosti recenzenta, ale v dnešní době to je rozdíl jako odpustit si plazmovou televizi nebo tak nějak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 16:16, RE: Bezpečnost
Koloss posted by:
Kouknu sem a vidím, že felicie kralují v cenách od 10 do 30 tisíc, Nejlevnější Octavie začínají na 35 tisících. Těžko říct, jaké jsou možnosti recenzenta, ale v dnešní době to je rozdíl jako odpustit si plazmovou televizi nebo tak nějak.
To jo, jenže takový octavie to budou ty nejvylítanější kousky, který se nejspíš bez pořádný počáteční investice těžko obejdou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 16:28, RE: Bezpečnost
A4 posted by:
To jo, jenže takový octavie to budou ty nejvylítanější kousky, který se nejspíš bez pořádný počáteční investice těžko obejdou...
Těžko říct, pořád budou mladší než běžná felicie. Navíc s těmi slabšími benzíny to nemusí mít nalítáno kdovíkolik kilometrů, na to se kupovaly spíš TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 18:09, RE: Bezpečnost
Koloss posted by:
Když nebudu řešit slabou úroveň technických znalostí pisatele, tak jednu věc musím zmínit. Jestli mu Felicie připadá festovnější než Fabie, tak by si měl uvědomit, že vnitřní plasty si sice může osahat, ale v případě kolize ho před zraněním nebo smrtí nechrání ty plasty, ale v tomto případě zastaralá, od výroby slabá a korozí ještě více oslabená konstrukce. Vzhledem k tomu dítěti bych uvažoval o návratu k něčemu pevnějšímu a nehledal zdůvodnění svého ne zrovna moudrého nákupu. Prostornějších a b...
Máte naprostou pravdu. Bezpečnost je určitě závažným problémem Felicie, který jde ruku v ruce s jejím technickým i morálním zastaráním. Na stranu druhou je nutno dodat, že šlo o geniálně jednoduché, servisně nenáročné auto. Tak levně se snad jiné auto v provozu držet nedá. Také jsem vždy oceňoval jak dobře se s ní jezdí na rozbitých venkovských silnicích. Bohužel pro tahle auta doba skončila (bohudík pro bezpečnost a kvalitu jízdy cestujících).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 19:52, RE: Bezpečnost
i posted by:
Máte naprostou pravdu. Bezpečnost je určitě závažným problémem Felicie, který jde ruku v ruce s jejím technickým i morálním zastaráním. Na stranu druhou je nutno dodat, že šlo o geniálně jednoduché, servisně nenáročné auto. Tak levně se snad jiné auto v provozu držet nedá. Také jsem vždy oceňoval jak dobře se s ní jezdí na rozbitých venkovských silnicích. Bohužel pro tahle auta doba skončila (bohudík pro bezpečnost a kvalitu jízdy cestujících).
Jasně, jednoduchost je levné servisovat. Ale myslím si, že ani O1 s letitým 1.6 55 kW nebude na servis tragédie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 20:07, Bezpečnost
Je docela úsměvné poslouchat tady řeči o bezpečnosti, když je to celé pitomost. Nová auta jsou stavěna na míru testům které podstupují (je to stejný podfuk na zákazníka jako normovaná spotřeba podle metodiky EU. Podle téhle metodiky jezdí Ampera za 1,7l na 100). Stará auta na tohle prostě postavená nejsou, v době jejich vývoje nic takového nebylo. Netvrdím, že se bezpečnost aut nezvýšila, ale o tolik, buďme soudní, to je prostě hloupost. Povšimněte si, že většina testů které se pokoušejí tvářit nezávisle, testují v bleděmodrém to samé co NCAP, jen místo nárazu auta do deformovatelné bariéry, používají tenkou cihlovou zeď nebo jiné auto. To nejhorší co jsem zažil byl náraz do betonového sloupu (na místě spolujezdce) v poměrně pravěkém Opelu Senator (1988) asi v 80km/h a z auta jsme normálně vystoupili (kolega co řídil i já). Kamaráda co měl Octavii 2 museli po podobném karambolu vystříhat hasiči. Staré auto může být potencionálně nebezpečnější díky korozi pevnostních částí karoserie, ale na druhou stranu, majitelé Fabie 2 a Pola, zkuste se někdy podívat jak po 2 letech vypadají nosníky na spodku auta. Ty které mají pohlcovat kinetickou energii při nárazu, myslím, že budete nemile překvapeni. Viděl jsem nabouranou 3 roky starou Fabii 2. generace a bylo to skoro stejné jako bourat s Trabantem. Zkorodované nosníky nepohltily vůbec nic a navíc měly motor nasměrovat pod auto, jenže místo toho se ohnuly a motor šel rovně rovnou do kabiny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 21:13, RE: Bezpečnost
Rover623 posted by:
Je docela úsměvné poslouchat tady řeči o bezpečnosti, když je to celé pitomost. Nová auta jsou stavěna na míru testům které podstupují (je to stejný podfuk na zákazníka jako normovaná spotřeba podle metodiky EU. Podle téhle metodiky jezdí Ampera za 1,7l na 100). Stará auta na tohle prostě postavená nejsou, v době jejich vývoje nic takového nebylo. Netvrdím, že se bezpečnost aut nezvýšila, ale o tolik, buďme soudní, to je prostě hloupost. Povšimněte si, že většina testů které se pokoušejí tvářit ...
Tady šlo o ty kyselé hrozny ohledně Fabie ve srovnání s Felicií. Asi tak jsem to vnímal já...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 22:00, RE: Bezpečnost
Koloss posted by:
Jasně, jednoduchost je levné servisovat. Ale myslím si, že ani O1 s letitým 1.6 55 kW nebude na servis tragédie.
To asi ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 23:18, RE: Bezpečnost
Rover623 posted by:
Je docela úsměvné poslouchat tady řeči o bezpečnosti, když je to celé pitomost. Nová auta jsou stavěna na míru testům které podstupují (je to stejný podfuk na zákazníka jako normovaná spotřeba podle metodiky EU. Podle téhle metodiky jezdí Ampera za 1,7l na 100). Stará auta na tohle prostě postavená nejsou, v době jejich vývoje nic takového nebylo. Netvrdím, že se bezpečnost aut nezvýšila, ale o tolik, buďme soudní, to je prostě hloupost. Povšimněte si, že většina testů které se pokoušejí tvářit ...
EURO normám spotřeby moc nevěřím a uvědomuju si, že jsou evidentně špatně v porovnání s reálným měřením dle dotankování. Ale EuroNCAPu docela věřím, i když objektivní důvod k tomu nemám. Nicméně je evidentní, že vyladit auto na 5* není snadné. Škodovce se to dosud u Fabie a Octavie nepodařilo (ani za 15 let vývoje Octavie). Proto se nejspíš aspoň uchylují k PR článkům typu:<br>
http://auto.idnes.cz/k-nabouranym-skodovkam-budou-jezdit-tovarni-experti-pcw-/automoto.aspx?c=A080116_131952_automoto_fdv
<br>
Ono to zřejmě ve finále vyjde mnohem levněji než udělat auto natolik bezpečné, aby aspoň obstálo v EuroNCAPu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.09.2012 23:33, RE: Dotaz na redakci
Pepe posted by:
Jakkoliv se zdráhám lidi hodnotit podle vozového parku (a větší váhu má u mě např. zrovna znalost rodného jazyka), tak zde se odvážím soudit, že zde asi půjde o dobrou symbiózu. Davidovi V. si dovolím oponovat - což se zde moc nenosí - ale pisatel by měl napřed zvládnout učivo základní školy, než se bude pouštět do větších (technických) akcí.
Pepe, mně přeci lze oponovat, uznávám pádné argumenty i pohled z jiného úhlu. Jenže jen oprava chyb a stylizací vět je nesmysl, pokud text obsahuje i faktické chyby, které lze opravit rovněž. A to by pak vznikl jiný článek.
Je pravda, že se dotazy do poradny snažím před zveřejněním polidštit, protože tam v tom smysl vidím.
A za třetí se pohybuji mezi techniky, jejiž pravopis je též otřesný, a to jsou třeba ve svém oboru špičkoví pracovníci. Takže se vyloženě podle pravopisu zdráhám člověka soudit. Tak určo v článku seknu nějakou chybu.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.