0
back
 

diskuze k tématu: Uživatel Fabie - který diesel je lepší?

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 07:28, Který kadla, kadla traktopohon je lepší?
Žádný!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 08:29, RE: Který kadla, kadla traktopohon je lepší?
anonym posted by:
Žádný!!!!
Nejlepší diesel je ten, který se mi vyhýbá velkým obloukem, abych nemusel čuchat jeho děsnej smrad. Výrobci naftových motorů by se měli zamyslet nad tím, co jejich produkty vypouštěj do ovzduší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 09:13, erika
tys jel s fabií sdi po dálnici trvale 150 ?! wow
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 09:21, RE: Který kadla, kadla traktopohon je lepší?
anonym posted by:
Nejlepší diesel je ten, který se mi vyhýbá velkým obloukem, abych nemusel čuchat jeho děsnej smrad. Výrobci naftových motorů by se měli zamyslet nad tím, co jejich produkty vypouštěj do ovzduší.
A tenhle tvůj příspěvek jsi vymyslel halvou nebo něčím jiným?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 09:22, RE: Který kadla, kadla traktopohon je lepší?
A4 posted by:
A tenhle tvůj příspěvek jsi vymyslel halvou nebo něčím jiným?
Sorry, myslel jsem samozřejmě "hlavou".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 09:26, TDI je TDI
mě osobně připadá výkon motoru 1.9 SDI 47KW, hrozně malý, vždyť i 1.2 12V HTP má 47KW, mám 1.9 TDI a je to paráda. S 1.4 TDI jsem bohužel neměl možnost se projet, ale přemýšlím zrovna o výměně vozu a taky by to měl být vůz z koncernu VW, no a samozřejmě uvažuji o 1.4 TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 09:36, RE: TDI je TDI
anonym posted by:
mě osobně připadá výkon motoru 1.9 SDI 47KW, hrozně malý, vždyť i 1.2 12V HTP má 47KW, mám 1.9 TDI a je to paráda. S 1.4 TDI jsem bohužel neměl možnost se projet, ale přemýšlím zrovna o výměně vozu a taky by to měl být vůz z koncernu VW, no a samozřejmě uvažuji o 1.4 TDI.
Nechápu tyhle "piloty" traktorových minikrabic!.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 10:12, Který diesel je lepší
Měl jsem možnost jet s 1.9 Sdi 47 kW a 1,4 tdi 59 kW. výkonově je samozřejmě znát převaha 1,4 tdi, ale jinak je to splašenej šicí stroj, subjektivně i docela hlučný. Takže pokud nespěcháte, tak je v 1,9 sdi mnohem příjemnější a klidnější svezení. Samozřejmě pokud si koupíte 1,9 tdi 74 kW tak to je zase úplně jiný kafe, ale za víc peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 10:25, dobrá příležitost pro pubertální benzínofily
se blýsknout nějakou tou originální zesměšňující hláškou, racionální argumenty se nedají očekávat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 11:04, RE: TDI je TDI
anonym posted by:
mě osobně připadá výkon motoru 1.9 SDI 47KW, hrozně malý, vždyť i 1.2 12V HTP má 47KW, mám 1.9 TDI a je to paráda. S 1.4 TDI jsem bohužel neměl možnost se projet, ale přemýšlím zrovna o výměně vozu a taky by to měl být vůz z koncernu VW, no a samozřejmě uvažuji o 1.4 TDI.
Ale výkon přece není to nejdůležitější. Ten maximální výkon (to je to co se udává) bývá u benzinových motorů až v hodně vysokých otáčkách. Naproti tomu diesel má těch 47 kW už třeba od 2000 ot/min. V takových otáčkách může mít benzíňák klidně i jen 20 kW. Takže se s takovým dieselem dá jezdit svižněji - dynamičtěji než s benzínovým. To je třeba si uvědomit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 11:26, RE: erika
anonym posted by:
tys jel s fabií sdi po dálnici trvale 150 ?! wow
Po dálnici s fabií 1.9 SDI jet 150 trvale opravdu jde! Nezrychluje neijak dramaticky ale tu rychlost pak drží kopec nekopec... Jinak s autorem souhlasím ve firmě máme všechny naftové fábie kromě 1.4 tdi 59 kW a to SDI je uživatelsky nejsnažší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 11:56, RE: Který kadla, kadla traktopohon je lepší?
A4 posted by:
Sorry, myslel jsem samozřejmě "hlavou".
To je v pořádku, něčím jiným než hlavou to jde samozřejmě blbě. Jinak nemyslel jsem to nějak osobně, přesto si někdy přivoň k tý trubce, co ti vede z motoru u tvý audiny, předpokládám, že je v TDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 11:57, RE: TDI je TDI
anonym posted by:
Ale výkon přece není to nejdůležitější. Ten maximální výkon (to je to co se udává) bývá u benzinových motorů až v hodně vysokých otáčkách. Naproti tomu diesel má těch 47 kW už třeba od 2000 ot/min. V takových otáčkách může mít benzíňák klidně i jen 20 kW. Takže se s takovým dieselem dá jezdit svižněji - dynamičtěji než s benzínovým. To je třeba si uvědomit.
Max výkon ve 2000 otáčkách? To tak možná kamiony nebo autobusy. Osobní dieselová auta dosahují max výkon,tak někde kolem 4000 ot. Při těch 2000 mají max točivý moment,což samozřejmě taky neni vůbec od věci. To jen na upřesnění.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 11:58, RE: dobrá příležitost pro pubertální benzínofily
anonym posted by:
se blýsknout nějakou tou originální zesměšňující hláškou, racionální argumenty se nedají očekávat.
No jen podle přípustných škodlivin je naftě více tolerováno.
EURO 2 i EURO 4 má HC+NOx pro naftu o 40% vyšší koncentrace v porovnání s benzínem a to nemluvě o karcinogenních sazích. Naftový motor není ekologičtější, jen proces jeho využití je účinnější, proto nižší spotřeba a nižší podíl CO. Ostatně když se spaluje méně kvalitní palivo, logicky musejí vznikat horší exhalace.
Tak k motorům. 1.4 TDI má v autě skorošvagr a kromě zvukového projevu, kdy mě po hodině a půl pobolívala hlava mu nemůžu nic vytknout. Je docela silný na svůj obsah (porovnává se točivý moment a ne výkon). SDI jsme měli služební, nejel jsem s ním, ale kolega v práci je trochu závodník a udržel (teda na rovině) rychlost 180 km/h. S TDI mám zkušenost jen v O II. Vadí mi náchylnost na zdechání při rozjezdu a těžké dávkování výkonu v případě pouze jemného zrychlení. Nějak mi to nešlo. Pomalu sešlapuju a nic a najednou auto jak když skočí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 12:02, RE: dobrá příležitost pro pubertální benzínofily
anonym posted by:
se blýsknout nějakou tou originální zesměšňující hláškou, racionální argumenty se nedají očekávat.
moje řeč
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 12:05, RE: Který kadla, kadla traktopohon je lepší?
anonym posted by:
To je v pořádku, něčím jiným než hlavou to jde samozřejmě blbě. Jinak nemyslel jsem to nějak osobně, přesto si někdy přivoň k tý trubce, co ti vede z motoru u tvý audiny, předpokládám, že je v TDi.
Nebral jsem to osobně. Já jen reagoval na tvůj příspěvek o tom, že nejlepší diesel je ten, kterej se ti vyhne vylkým obloukem. To jde v dnešní době dost těžko, ne? Když je to všude samý TDI, HDI, JTD, DCI atd. atd.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 12:06, RE: dobrá příležitost pro pubertální benzínofily
anonym posted by:
se blýsknout nějakou tou originální zesměšňující hláškou, racionální argumenty se nedají očekávat.
Dehtofilové by stejně žádné racionální argumenty poslouchat nechtěli, hlavně když budou moct jezdit za 3,5l/100km. Na vesnicích také žijí lidé, co pálej v kamnech petky a lignit jen proto aby nemuseli platit za dražší plyn. A ostatní ať se třeba udusej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 12:09, RE: Který kadla, kadla traktopohon je lepší?
A4 posted by:
Nebral jsem to osobně. Já jen reagoval na tvůj příspěvek o tom, že nejlepší diesel je ten, kterej se ti vyhne vylkým obloukem. To jde v dnešní době dost těžko, ne? Když je to všude samý TDI, HDI, JTD, DCI atd. atd.....
bohužel...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 12:29, RE: TDI je TDI
anonym posted by:
Nechápu tyhle "piloty" traktorových minikrabic!.....
Znalec promluvil...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 12:42, RE: dobrá příležitost pro pubertální benzínofily
David V posted by:
No jen podle přípustných škodlivin je naftě více tolerováno.
EURO 2 i EURO 4 má HC+NOx pro naftu o 40% vyšší koncentrace v porovnání s benzínem a to nemluvě o karcinogenních sazích. Naftový motor není ekologičtější, jen proces jeho využití je účinnější, proto nižší spotřeba a nižší podíl CO. Ostatně když se spaluje méně kvalitní palivo, logicky musejí vznikat horší exhalace.
Tak k motorům. 1.4 TDI má v autě skorošvagr a kromě zvukového projevu, kdy mě po hodině a půl pobolívala hlava mu nemůžu ...
Ono to vetsinou zdecha kdyz se nekdo snazi skoro na volnobeh (je to diesel, tocak ma nizko, tak co bych slapal na plyn... :o)
Myslim, ze spousta expertu blekota o traktorovem zvuku ale v zivote v tom aute nejeli, slyseli to tak maximalne zvenci a to co posloucha nekdo stojici je asi kazdemu ridici ukradene.
BTW, nedavno jsem videl (a hlavne slysel) napr. Citroena C4 Picasso v dieselu po nastartovani, pral bych vam to slyset, kam se hrabe TDI kulturou projevu. Ja cekal ze mu ten motor kazdou chvili vypadne z auta jaky to byl rachot, jako by nekdo nechal lezet sadu hrncu na motoru.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.