0
back
 

diskuze k tématu: škoda fábie při volnoběhu chcípne a při jízdě také

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.02.2015 15:11, škoda fábie při volnoběhu chcípne a při jízdě také

vozidlo: Škoda Fabia 1.4, 16V 55kW
rok výroby: 2004
palivo: benzin
výkon v kW: 55
kód motoru: BBY

popis závady: Zdravím
Auto při volnoběhu se po pár minutách začne klepat, dusit a chcípne.
Při jízdě se stane to samé. Motor se začne dusit a poté chcípne. Pokud se opět nastartuje vše je OK.

Bylo měněno:
Palivové čerpadlo, svíčky, všechny filtry, rozvody před 1 rokem

kód chyby určené na diagnostice: Diagnostka v servisu škoda žádnou chybu nehlásí

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Monday 23.02.2015 23:46, moj postup opravy
Neviem ako na skode,ale na citroene by bol postup takyto: natankovat kvalitne palivo plus cistiace aditiva,po zohriati motor poprehanat na vyssie otacky. Este predtym by som asi vycistil skrtiacu klapku a sanie. Ak by to nepomohlo, skusil by som cievky, ci nahodou neodchadzaju. Neviem,ci ma egr. Ak ano,skusit zaslepit. A ak nepomoze ani to, zmeral by som tlaky. Ak budu zle,modlit sa nech je to hlava ( tradicny test so vstreknutim oleja do valcov). ak je to hlava, da sa to prezit,ak su to kruzky,tak treba asi zhanat dalsi motor,alebo generalka. Pravdepodobne spolu s tym treba prehodnotit interval vymeny oleja a kupovat olej ktory je vhodny pre auto(ak ma najazdene menej,mohli byt toto priciny preco sa to stalo,preto je dobre po vymene motora im predist). Toto su ale skor technicke veci ktorych vyskusanie dokopy nic nestoji. Moze to byt ale aj problem v elektrike,ale to uz je ina pesnicka.
respond
deleted user
number of posts10
date of registration23.11.2024
Tuesday 24.02.2015 07:14, .
Pokud diagnostika nic nehlásí,vypadá to na mechanickou věc.Pokud to jindy běží normálně a následně jde výkon do kopru ,až to chcípne,tak bych určitě zkusil průchodnost katalyzátoru.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 24.02.2015 07:41, xxx
Něco podobného mi to dělalo také. Problém byl ucpaný EGR ventil
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Tuesday 24.02.2015 07:57, RE: xxx
Vítek posted by:
Něco podobného mi to dělalo také. Problém byl ucpaný EGR ventil


Taky se k tomu přikláním. Ještě ale může bát špatná lambda nebo celý kat. ŘJ pak vyhodnotí špatně údaje o poměru směsi a vzduchu a auto chcípe. Taková kur*ítka jako EGR prostě do auta nepatří. V praxi to stejně emise moc nesníží a to co se na nich ušetří se pak vrátí při jízdách do servisu a zkušebních jízdách.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Tuesday 24.02.2015 10:08, RE: xxx
Paul posted by:
Vítek posted by:
Něco podobného mi to dělalo také. Problém byl ucpaný EGR ventil
Taky se k tomu přikláním. Ještě ale může bát špatná lambda nebo celý kat. ŘJ pak vyhodnotí špatně údaje o poměru směsi a vzduchu a auto chcípe. Taková kur*ítka jako EGR prostě do auta nepatří. V praxi to stejně emise moc nesníží a to co se na nich ušetří se pak vrátí při jízdách do servisu a zkušebních jízdách.


Lambda i EGR by měla být hlášena na palubce diagnostikou motoru, v servisu by to načíst museli 100%. Ale možná má ŠAuto něco spešl.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 24.02.2015 11:46, RE: xxx
Pepe posted by:
Paul posted by:
Vítek posted by:
Něco podobného mi to dělalo také. Problém byl ucpaný EGR ventil
Taky se k tomu přikláním. Ještě ale může bát špatná lambda nebo celý kat. ŘJ pak vyhodnotí špatně údaje o poměru směsi a vzduchu a auto chcípe. Taková kur*ítka jako EGR prostě do auta nepatří. V praxi to stejně emise moc nesníží a to co se na nich ušetří se pak vrátí při jízdách do servisu a zkušebních jízdách.
Lambda i EGR by měla být hlášena na palubce diagnostikou motoru, v servisu by to načíst museli 100%. Ale možná má ŠAuto něco spešl.


U bmw jsem to řešil na 316i a bylo to prasklou hadicí sání, auto pak přisávalo za váhou vzduchu
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Tuesday 24.02.2015 16:54, RE: xxx
Pepe posted by:
Paul posted by:
Vítek posted by:
Něco podobného mi to dělalo také. Problém byl ucpaný EGR ventil
Taky se k tomu přikláním. Ještě ale může bát špatná lambda nebo celý kat. ŘJ pak vyhodnotí špatně údaje o poměru směsi a vzduchu a auto chcípe. Taková kur*ítka jako EGR prostě do auta nepatří. V praxi to stejně emise moc nesníží a to co se na nich ušetří se pak vrátí při jízdách do servisu a zkušebních jízdách.
Lambda i EGR by měla být hlášena na palubce diagnostikou motoru, v servisu by to načíst museli 100%. Ale možná má ŠAuto něco spešl.


Právě že to není úplně 100%, každý motor má jiné tolerance a někdy blbne aniž by se něco rozsvítilo nebo zapsalo do paměti. Zažil jsem to už několikrát u různých aut... Určitě bych vyzkoušel i ostatní rady zde uvedené např. o špatném palivu nebo prasklém sání. Kamarádovi na Opelu vypadl konektor váhy vzduchu a auto překvapivě neblblo pořád. Podrobná vizuální prohlídka kabelů, hadic apod. je určitě základ.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Tuesday 24.02.2015 22:39, RE: xxx
Paul posted by:
Pepe posted by:
Paul posted by:
Vítek posted by:
Něco podobného mi to dělalo také. Problém byl ucpaný EGR ventil
Taky se k tomu přikláním. Ještě ale může bát špatná lambda nebo celý kat. ŘJ pak vyhodnotí špatně údaje o poměru směsi a vzduchu a auto chcípe. Taková kur*ítka jako EGR prostě do auta nepatří. V praxi to stejně emise moc nesníží a to co se na nich ušetří se pak vrátí při jízdách do servisu a zkušebních jízdách.
Lambda i EGR by měla být hlášena na palubce diagnostikou motoru, v servisu by to načíst museli 100%. Ale možná má ŠAuto něco spešl.
Právě že to není úplně 100%, každý motor má jiné tolerance a někdy blbne aniž by se něco rozsvítilo nebo zapsalo do paměti. Zažil jsem to už několikrát u různých aut... Určitě bych vyzkoušel i ostatní rady zde uvedené např. o špatném palivu nebo prasklém sání. Kamarádovi na Opelu vypadl konektor váhy vzduchu a auto překvapivě neblblo pořád. Podrobná vizuální prohlídka kabelů, hadic apod. je určitě základ.


Zajímavý. Budu se bavit o EGR a lambdách. Zažil jsem, že když svítil check engine, tak auto jelo, nebo nejelo. Při obojím byla v paměti chyba. Za situace, kdy auto nejede, a kontrolka nesvítí (závada v paměti není), tak je tam k hownu. Resp. je to otázka nastavení, v tomto případě špatného. Proto bych pátrání zaměřil jinam, od nejlevnějších/nejjednodušších.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.