0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia RS v úpravě od BSR: nadopovaná výkonem

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.09.2011 09:42, reklama?!
sry, ale máte tohle zapotřebí? když už tak to prosím označte jako komerční prezentaci. druhý článek o jakési zázračné firmě BSR, a bez reálných technických údajů, pouze cosi co vám navykládají, to už je téměř na úrovni Ondrašíkovo AutoRevue kde ´´driftovali´´ s předokolkou.
proč jste nezměřili výkon na brzdě před ´´úpravou´´ a po ní? vždyť to měření není tak drahé. co kdybyste takhle otestovali pár aut, před a po, to byl hodně zajímavý článek.
a dvacet koní/10% mi u turbomotoru přijde jako zanedbatelný rozdíl ve vztahu ke ztrátě záruky na agregát.
navíc tyhle zázračné firmy většinou dokáží čipovat i auta, obvykle atmo benzíny, které namají přepisovatelnou jednotku a u nichž změna map je možná pouze výměnou jednotky-což je trochu jiný kafe. konkrétně Nissan 350Z. v Evropě svého času (2005) byla jediná firma která to reálně dokázala -DC Sports v Essenu, jenže ta cena za samotnou jednotku byla tak vysoká ve vztahu k získanému nárůstu, že se vyplatilo připlatit za kompresor, který také nabízeli s montáží za nějakých 8000 euro a na který měli jako jediní, stejně jako na upravenou jednotku, TUV homologaci-i s možným zápisem do TP.
ale každá česká čiptuningová firmička to nabízela za třetinu, obvykle se slovy ´´pane, my už jich dělali desítky´´. a obvykle to korunují slovy: ´´prvních pár tisíc kilometrů opatrně, ať si sednou data´´. komici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.09.2011 11:33, RE: reklama?!
tomaskrtek posted by:
sry, ale máte tohle zapotřebí? když už tak to prosím označte jako komerční prezentaci. druhý článek o jakési zázračné firmě BSR, a bez reálných technických údajů, pouze cosi co vám navykládají, to už je téměř na úrovni Ondrašíkovo AutoRevue kde ´´driftovali´´ s předokolkou.
proč jste nezměřili výkon na brzdě před ´´úpravou´´ a po ní? vždyť to měření není tak drahé. co kdybyste takhle otestovali pár aut, před a po, to byl hodně zajímavý článek.
a dvacet koní/10% mi u turbomotoru přijde jako za...
Krtku, nemám tě vůbec rád. Vesnice je mi vzdálená, ale tenhle příspěvěk má logiku. A té AutomotoRevue jsem se musel zasmát. Ta má úroveň běloruského pořadu Pionýři zpívají našemu panu prezidentu Lukašenkovi. Ta je dvacet let za průměrem těhle pořadů v Evropě. To je stejná sračka jako Radiožurnál. A není na ně metr! Možmá, kdyby vylezli krtci z děr a vzali vidle...tak se tu začnou točit TopGeary... kdo ví...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.09.2011 13:06, RE: reklama?!
tomaskrtek posted by:
sry, ale máte tohle zapotřebí? když už tak to prosím označte jako komerční prezentaci. druhý článek o jakési zázračné firmě BSR, a bez reálných technických údajů, pouze cosi co vám navykládají, to už je téměř na úrovni Ondrašíkovo AutoRevue kde ´´driftovali´´ s předokolkou.
proč jste nezměřili výkon na brzdě před ´´úpravou´´ a po ní? vždyť to měření není tak drahé. co kdybyste takhle otestovali pár aut, před a po, to byl hodně zajímavý článek.
a dvacet koní/10% mi u turbomotoru přijde jako za...
1. BSR není česká firmička, ale švédská firma, která továrně ladí i Koënigseggy.
2. asi tento motor nemá tak velké výkonové rezervy (z mého motoru údajně umí na Stage1 o 30% větší výkon, na Stage4 o 55% víc)
3. souhlas, že bez změření na brzdě ten článek pozbývá objektivity.
4. chtělo by to dotaz na české zastoupené BSR, jestli umí tuto úpravu zapsat do TP. Podle zákona je to totiž nutné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.09.2011 19:58, RE: reklama?!
gablenz posted by:
Krtku, nemám tě vůbec rád. Vesnice je mi vzdálená, ale tenhle příspěvěk má logiku. A té AutomotoRevue jsem se musel zasmát. Ta má úroveň běloruského pořadu Pionýři zpívají našemu panu prezidentu Lukašenkovi. Ta je dvacet let za průměrem těhle pořadů v Evropě. To je stejná sračka jako Radiožurnál. A není na ně metr! Možmá, kdyby vylezli krtci z děr a vzali vidle...tak se tu začnou točit TopGeary... kdo ví...
hele, gáblíku, já nevím kde jsi na tu vesnici přišel. jsem křtěnej Vltavou, nějakej pátek (30let) jsem v Práglu žil, pravda, teď jsem už pár let na Moravě ale Prostějov není vesnice. fakt ne. ono je těžký nazývat vesnicí něco co má přes 50 tisíc obyvatel.
a pro úplnost, psal jsem o AutoRevue.cz, nikoli AutoMotoRevue, i když to asi vyjde nastejno. jen že to druhý neznám, ale asi bohudík.
hezkou neděli a pořádnej gáblík
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 09:30, RE: reklama?!
tomaskrtek posted by:
hele, gáblíku, já nevím kde jsi na tu vesnici přišel. jsem křtěnej Vltavou, nějakej pátek (30let) jsem v Práglu žil, pravda, teď jsem už pár let na Moravě ale Prostějov není vesnice. fakt ne. ono je těžký nazývat vesnicí něco co má přes 50 tisíc obyvatel.
a pro úplnost, psal jsem o AutoRevue.cz, nikoli AutoMotoRevue, i když to asi vyjde nastejno. jen že to druhý neznám, ale asi bohudík.
hezkou neděli a pořádnej gáblík
Pražák, který utekl do díry jménem Prostějov? Aha... to vysvětluje mnohé... Jinak já mám z Prostějova psa...Erdelteriéra... A dokonce vím, že tam je palírna... chodíš tam často degustovat? Tak už rozumím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 09:53, RE: reklama?!
gablenz posted by:
Pražák, který utekl do díry jménem Prostějov? Aha... to vysvětluje mnohé... Jinak já mám z Prostějova psa...Erdelteriéra... A dokonce vím, že tam je palírna... chodíš tam často degustovat? Tak už rozumím...
Kámoš má taky prdelteriéra, bere ho na výlety. To jsou tak blbý psi, to neni možný, a to už má třetího.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 14:52, Charakteristika
Ta chatakteristika je odkud? Takhle obyčejně nevypadá charakteristika přeplňovaného motoru, tohle spíše odpovídá atmosférickému pohonu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 14:55, RE: Charakteristika
David V posted by:
Ta chatakteristika je odkud? Takhle obyčejně nevypadá charakteristika přeplňovaného motoru, tohle spíše odpovídá atmosférickému pohonu.
Třeba ten původní motor vypadá reálněji. Graf vypadá, jako odměřený na brzdě, z čehož se dá usoudit konstatntí Mk v rozmezí 2500 - 4500 rpm. U laděného motoru bych čekal něco jako ekvidistantní posun k vyšším hodnotám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.09.2011 16:48, RE: Charakteristika
David V posted by:
Třeba ten původní motor vypadá reálněji. Graf vypadá, jako odměřený na brzdě, z čehož se dá usoudit konstatntí Mk v rozmezí 2500 - 4500 rpm. U laděného motoru bych čekal něco jako ekvidistantní posun k vyšším hodnotám.
Myslím, že celý článek řeší kravinu, ten motor je totiž o dvě generace před zbytkem auta. Je to jak diskuze instalace ABS koňskému spřežení....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 08:35, RE: Charakteristika
typek posted by:
Myslím, že celý článek řeší kravinu, ten motor je totiž o dvě generace před zbytkem auta. Je to jak diskuze instalace ABS koňskému spřežení....
hezký přirovnání, ale není zase tak daleko od pravdy. před pár lety jsem převzal nábytkářskou firmu, mj. i opravy, autočalounění a tak. dělali jsme i kočár za koně pro nějakého biskupa či co. střechu a polstrování vnitřku. a ono to mělo kotoučové brzdy! kočár z roku 1890! majitel mě poučil, že to je nezbytná podmínka pro provozování, jinak by s tím prý nesměl na ulici. vypadalo to jak pěst na oko, tak jsme na to udělali aspoň dřevěný kastlíky, ale i tak, humus hnus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 11:23, RE: Charakteristika
tomaskrtek posted by:
hezký přirovnání, ale není zase tak daleko od pravdy. před pár lety jsem převzal nábytkářskou firmu, mj. i opravy, autočalounění a tak. dělali jsme i kočár za koně pro nějakého biskupa či co. střechu a polstrování vnitřku. a ono to mělo kotoučové brzdy! kočár z roku 1890! majitel mě poučil, že to je nezbytná podmínka pro provozování, jinak by s tím prý nesměl na ulici. vypadalo to jak pěst na oko, tak jsme na to udělali aspoň dřevěný kastlíky, ale i tak, humus hnus.
Kočár s kotoučovýma brzdama, já se picnu, super ). Nějaký brembo ne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 12:48, RE: Charakteristika
ivan2 posted by:
Kočár s kotoučovýma brzdama, já se picnu, super ). Nějaký brembo ne
asi zrovna Bremba to nebyly ale byly to nějaký zadní kotouče s brzdičema snad prý ze starý omegy, s ruční brzdou a bovdenama, vše mechanický, ale prý se používají i hydrauliky. holt předpis je předpis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 13:55, RE: Charakteristika
tomaskrtek posted by:
asi zrovna Bremba to nebyly ale byly to nějaký zadní kotouče s brzdičema snad prý ze starý omegy, s ruční brzdou a bovdenama, vše mechanický, ale prý se používají i hydrauliky. holt předpis je předpis.
se divím že by nestačily bubnový
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 14:28, RE: reklama?!
Dolly posted by:
Kámoš má taky prdelteriéra, bere ho na výlety. To jsou tak blbý psi, to neni možný, a to už má třetího.
Napsat o někom, že je blbej a ještě s pravopisnou chybou, to chce opravdu silné sebevědomí Nic ve zlém, ale blbí psi neexistují, jedině jejich páníci, ale psi určitě ne e.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 14:44, RE: Charakteristika
ivan2 posted by:
se divím že by nestačily bubnový
obávám se že bubnový by tam nešlo dát, ono to totiž nebylo v kole ale na ose.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.09.2011 15:30, RE: reklama?!
Joska posted by:
Napsat o někom, že je blbej a ještě s pravopisnou chybou, to chce opravdu silné sebevědomí Nic ve zlém, ale blbí psi neexistují, jedině jejich páníci, ale psi určitě ne e.
A Rotvajler miluje děti, Bígl je pitomej, Boxer nespolečenskej a Malamut miluje teplo. O psech nic nevíš. Každý plemeno má svou většinovou charakteristiku a inteligence k tomu patří. Blbí psi existují jako třeba ten Erdelteriér, ale je tak společenskej že ho musíš milovat. Na druhý straně je třeba Bígl, to je tak inteligentní pes, že bez neustálých podnětů si z Tebe udělá trhací kalendář a dost lidí žije spíš vedle něj. Jakého máš psíka? Ti řeknu jaký jseš člověk hahaha.

P.S. Za Y se omlouvám, po přečtení jsem dostal husinu a zbaběle to svedu na zbytkový alkohol či přepracovanost či pitominózu.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.