0
back
 

diskuze k tématu: Nová Škoda Fabia Combi - první oficiální fotografie

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 00:06, Proč ne.
Moc hezká, ještě lepší jak hatchback.
Ostatně jak současný Fabie Combi.............
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 00:09, příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 00:56, umělecké foto
Se mi líbí jak to na té fotce vypadá monumentálně, obrovsky a vznešeně. Až to přibzučí v reálu tak šupho, takový Velorex potažený alobalem Každopádně vzhledově o něco lepší než hatch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 07:00, příspěvek byl vymazán
anonym posted by:
příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 07:48, Nepraktická móda
jsou prodloužené "nárazníky" které dělají dojem větší délky, ale jakoukoliv funkci nárazníků neplní. Lakované v barvě vozu jsou velmi zranitelné. Nutné jsou široké gumové pásy na najexponovanějších hranách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 07:55, Jirka
Auto z profilu vypadá moc hezky. Horší je to s předkem, který mi přijde jak pomsta jinak pěknýmu autu. Kvůli předku bych si to auto nekoupil. Dále nechápu, proč auto zůstalo tak úzké, při pohledu zezadu vypadá vyšší než širší. Hlavně když na to obujou nějaký 175ky gumy. Nehledě na to, že z toho vyplývá i malý prostor v příčném směru interiéru.
Včera jsem četl test Fabie ve Světě motorů, který na škodovky z neznámých :)) důvodů nedá dopustit a psali že jedinej motor kterej stojí za úvahu je 1,4 TDI 59 kw, bohužel stojí v základu 380 tis a to je fakt mega pálka. A bez výbavy, takže pokud člověk chce mít v autě aspoň ten základ co nabízí ostatní automobilky od základu je potřeba sáhnout po výbavě třeba Sport 430 tis !!! Za 330tis nabízí např. Hyundai Accent v plný palbě a nafťákem, který na svůj objem má bezkonkurenční výkon 81 kw !! Dále v časopise psali, že HTP max do města, (pro mě teda ani na stání před barákem :)) ), 1,4 a 1,6 zůstali trochu za očekávaným papírově udávaným výkonem. Obrázek si udělejte samy.. Myslím že v dnešní době si tohle auto koupí jen blázen, který vůbec nemá ponětí o trhu a nebo je zarytej škodovák, kterej si myslí že nic lepšího neexistuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 08:03, stažené tvrzení
Asi tady o jazyk moc nejde, ale autor myslel asi něco jiného než napsal.
Stáhnout si můžu leda trenýrky, tvrzení se k něčemu VZTAHUJE.
Jinak nový kombík už nepřipomíná ovečku jako ten stávající.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 08:10, Místo vzadu
Škoda že to nemá víc místa na zadních sedadlech. Doufal jsem, že se to oproti staré fabii víc zlepší. Takhle zase vyhrává ceed ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 08:10, RE: Místo vzadu
Riccardo posted by:
Škoda že to nemá víc místa na zadních sedadlech. Doufal jsem, že se to oproti staré fabii víc zlepší. Takhle zase vyhrává ceed ...
Teda přesněji řečeno u mně vyhrává ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 09:47,
Krátká fabie se mi líbí víc. Fabii bych si koupil jedině jako druhé auto do rodiny, nepřijde mi zrovna jako rodinný vůz...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 10:01, Kam s ní?
Tak jsem si myslel, že fabia patří mezi malé vozy (spolu s 207 atd), nižší střední je ten ceed a (navzdory všem přáním) octavia... Nebo ne? Jinak je to o dost lepší počin než hatch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 10:50, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Krátká fabie se mi líbí víc. Fabii bych si koupil jedině jako druhé auto do rodiny, nepřijde mi zrovna jako rodinný vůz...
100%. Velmi slušný nákupák nebo přibližovadlo do 30km. Na to je ideální.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 12:47, RE: Kam s ní?
Pepe posted by:
Tak jsem si myslel, že fabia patří mezi malé vozy (spolu s 207 atd), nižší střední je ten ceed a (navzdory všem přáním) octavia... Nebo ne? Jinak je to o dost lepší počin než hatch.
Velikostí mezi malé auta, cenou do nižší střední třídy :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 12:48, Jan Wagner
Opět je hezčí kombík, než hatchback... jinak, pánové a dámy, nechápu, na základě čeho se snažíte z fábií dělat něco, co nejsou a nadávat za určitý aspekty projektantům a designerům škody. Fabia je prostě malý vůz a jako takový je projektován, proto naprostý idiocie, jako sériové osazování 3.0 V6, místem vzadu na nohy pro gorily a kufrem jak pro avii jsou prostě v této třídě nesmyslem. Já to beru tak, že na to, že ještě před 14 lety jim z pásu sjížděly favority, je současná produkce škodovky sakra viditelným zlepšením... i když samozřejmě, svý mouchy, jako jakákoliv jiná automobilka, prostě má.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 13:20, RE: Kam s ní?
anonym posted by:
Velikostí mezi malé auta, cenou do nižší střední třídy :))
Aha. Teď už to chápu. Dík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 13:21, RE: Místo vzadu
Riccardo posted by:
Teda přesněji řečeno u mně vyhrává ...
Proč srovnáváte malé auto s nižší střední třídou, kam patří Ceed spolu s Octavií?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 13:33, RE: Jirka
anonym posted by:
Auto z profilu vypadá moc hezky. Horší je to s předkem, který mi přijde jak pomsta jinak pěknýmu autu. Kvůli předku bych si to auto nekoupil. Dále nechápu, proč auto zůstalo tak úzké, při pohledu zezadu vypadá vyšší než širší. Hlavně když na to obujou nějaký 175ky gumy. Nehledě na to, že z toho vyplývá i malý prostor v příčném směru interiéru.
Včera jsem četl test Fabie ve Světě motorů, který na škodovky z neznámých :)) důvodů nedá dopustit a psali že jedinej motor kterej stojí za úvahu je 1,4 T...
A další , co si pánové v Boleslavi neuvědomují, je to, že jakmile si jednou koupím něco jiného než Škodovku je málo pravděpodobné se k ní znovu vracet. Já od nich utekl, když po mě před pár lety chtěli za Fobii která trochu to auto připomínala ( aspoň) výbavou 380 000,- . No a při těch předraženejch paskvilech co teď dělají mám naprostou jistotu , že Škoda simply never.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 14:11, RE: Místo vzadu
anonym posted by:
Proč srovnáváte malé auto s nižší střední třídou, kam patří Ceed spolu s Octavií?
Asi srovnává ceny, o třídy mu až tak nejde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 15:14, RE: Jirka
anonym posted by:
A další , co si pánové v Boleslavi neuvědomují, je to, že jakmile si jednou koupím něco jiného než Škodovku je málo pravděpodobné se k ní znovu vracet. Já od nich utekl, když po mě před pár lety chtěli za Fobii která trochu to auto připomínala ( aspoň) výbavou 380 000,- . No a při těch předraženejch paskvilech co teď dělají mám naprostou jistotu , že Škoda simply never.
Pokud jsou škodovky předražená nekvalitní auta,proč se prodávají,tak dobře v zahraničí?Tamnější motoristé zajisté měli možnost odzkoušet i jiné značky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2007 15:48, RE: Místo vzadu
anonym posted by:
Proč srovnáváte malé auto s nižší střední třídou, kam patří Ceed spolu s Octavií?
Proč?? Protože Fabia je dražší než některá auta nižší střední třídy..
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.