0
back
 

diskuze k tématu: Kovové bouchání pod kapotou - Škoda Fabia r.v. 2014

category of topic classification: poradna, servisní náklady, technické dotazy, automobilky, česká vozidla
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 20.12.2015 13:07, Kovové bouchání pod kapotou - Škoda Fabia r.v. 2014
Od včerejška mi při rozjezdech "bouchá/praskání" pod kapotou, ale ne vždy. Nebo teď když jsem dojížděl k retarderu, vyhozená rychlost a jen jsem dobržďoval, tak se to zase ozvalo. Dělá to jen při rychlostech pod 50km/h a většinou když točím volantem, ale né vždy.

Škoda Fabia 1.4 r.v.2014, najeto 10 200.

Ráno se chystám do servisu, jelikož mi to hlásí i výměnu oleje po 2 letech. Tak jim to tam chci nechat i kvůli tomu bouchání. Problém je, že ne vždy se mi to podaří nasimulovat, abych to ukázal servisákovi.

respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Sunday 20.12.2015 14:12, .
olej by se měl měnit po kilometrech nebo po 1 roce; to jen tak na okraj
Ale jestli tomu dobře rozumim, auto máš v záruce, tak tady neni co řešit.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 20.12.2015 14:41, xx yy xx yy
Já se přepsal, auto je 2014. Ted na mě svítí na display že mám jít na olej Tak tomu budu věřit.
A ano auto je v záruce, ale to neznamená že tam chci jít úplně bez informací.
respond
HoNZA
number of posts248
date of registration28.04.2008
Sunday 20.12.2015 18:49, pružiny
Mohlo by to být zadřené horní uložení tlumiče, který pak nutí pružinu aby se otáčela v misce, což se projevuje praskáním při rejdování v malých rychlostech nebo při stání na místě. Pružina je pak namáhaná na rotaci, na což není stavěná. Při odlehčení kola se skokem přizpůsobí nové poloze, což je celkem šlupka. Pružina pak může i prasknout / ulomit jeden závit /. Jen mě zaráží, že je to u tak nového auta. Mě tohle kdysi dávno dělal passat variant 1.6 D po asi 400 000 km.
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Sunday 20.12.2015 23:04, Horní uložení
Taky se přikláním k zadřenému ložisku horního uložení.
Ale u v podstatě "nového" auta? Navíc toto je vada, která by snad neměla být nikdy ?
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 21.12.2015 08:47, xx xx xx
Uvidíme, právě jsem ho odevzdal do servisu. Servisák to taky slyšel a ozvou se mi odpoledne. Tak jsem zvědavý. Pak dám vědět.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 21.12.2015 11:21, vyřešeno
Tak nakonec to nebylo nic hrozného - bylo to kamení v levé přední brzdě
respond
HoNZA
number of posts248
date of registration28.04.2008
Monday 21.12.2015 11:32, kámen

klika
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 21.12.2015 11:40, RE: vyřešeno
Vítek posted by:
Tak nakonec to nebylo nic hrozného - bylo to kamení v levé přední brzdě


Kamení v brzdě??? Jako kde a jak velký kámen, aby to slyšitelně bouchalo? To by tak spíš odpovídalo povolenýmu třmenu, který byl špatně dotažený. Kmínek se do brzdy dostat může, ale jeho rozměr bude tak v řádu milimetrů, což by těžko bylo do kabiny slyšet.
respond
M.See
number of posts40
date of registration15.02.2014
Monday 21.12.2015 15:44, RE: vyřešeno
David V posted by:
Vítek posted by:
Tak nakonec to nebylo nic hrozného - bylo to kamení v levé přední brzdě
Kamení v brzdě??? Jako kde a jak velký kámen, aby to slyšitelně bouchalo? To by tak spíš odpovídalo povolenýmu třmenu, který byl špatně dotažený. Kmínek se do brzdy dostat může, ale jeho rozměr bude tak v řádu milimetrů, což by těžko bylo do kabiny slyšet.


Přesně tak.. Kamínek je v řádu milimentrů a vytváří zvuk, když se auto pohybuje. A analogicky taky drážku v kotouči. Toto vypadá na něco uvolněného, třmen, čep nebo spojovačka řízení, stabík, držák motoru, převodovky, tlumič samotný...
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 21.12.2015 20:14, xxxxx
No já vám napsal co mi bylo řečeno v autorizovaném servisu a co mám na faktuře.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.