0
back
 

diskuze k tématu: Koupit Škodu Fabia nebo raději Hondu Civic?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 06:31, Třída
Především je třeba říci, že Fobia je v kategorii malých aut, zatímco Civic je nižší střední třída, stejně jako Ochcávka. Být vám, šel bych jednoznačně do Civica, akorát bych asi určitě volil motor 1,6 - 81kW, spotřeba bude téměř stejné, ale dynamika bude mnohem lepší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 06:39, RE: Třída
anonym posted by:
Především je třeba říci, že Fobia je v kategorii malých aut, zatímco Civic je nižší střední třída, stejně jako Ochcávka. Být vám, šel bych jednoznačně do Civica, akorát bych asi určitě volil motor 1,6 - 81kW, spotřeba bude téměř stejné, ale dynamika bude mnohem lepší.
Z dotazu bych to chápal tak, že si tazatel vybral dvě auta, konkrétní kusy, a rozhoduje se mezi nimi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 08:16, RE: Třída
anonym posted by:
Především je třeba říci, že Fobia je v kategorii malých aut, zatímco Civic je nižší střední třída, stejně jako Ochcávka. Být vám, šel bych jednoznačně do Civica, akorát bych asi určitě volil motor 1,6 - 81kW, spotřeba bude téměř stejné, ale dynamika bude mnohem lepší.
Co to je za módu komolit jména Fabia a Oktavia? To chcete být IN nebo jste jenom dement, který si nedokáže zapamatovat dvě jména? Asi tak trochu od obojího, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 08:24, Jasný
I když zrovna tento Civic není moje krevní skupina,pořád je to rozumnější volba než Fábie. A Civic sedan je stejně velký jako Octávie,takže Honda je větší !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 08:37, RE: Třída
anonym posted by:
Především je třeba říci, že Fobia je v kategorii malých aut, zatímco Civic je nižší střední třída, stejně jako Ochcávka. Být vám, šel bych jednoznačně do Civica, akorát bych asi určitě volil motor 1,6 - 81kW, spotřeba bude téměř stejné, ale dynamika bude mnohem lepší.
To jsou zase rady. Kdosi (a autor článku koneckonců taky) přehlédl, že tazatel jezdí 90% po městě. Rozdíl ve výkonu při shodném objemu prakticky nepozná (Honda ho dosahuje ve vyšších otáčkách), větší objem celkem ve městě nemá význam - mnohem důležitější je odstupňování převodovky s ohledem na město. 4 lidé se vejdou a po městě to stačí. Navíc rozdíl ve velikosti hraje ve městě ve prospěch MENŠÍHO auta. Každý ušetřený centimetr se při parkování hodí. Fábia je o 32cm kratší a 5 cm užší. Takže jsou i jiné argumenty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 08:49, RE: Třída
anonym posted by:
Především je třeba říci, že Fobia je v kategorii malých aut, zatímco Civic je nižší střední třída, stejně jako Ochcávka. Být vám, šel bych jednoznačně do Civica, akorát bych asi určitě volil motor 1,6 - 81kW, spotřeba bude téměř stejné, ale dynamika bude mnohem lepší.
Navíc si autor sám pod sebou řeže větev, když mluví o delší převodovce a slabých plechách u Civicu. To je pro město další jasná nevýhoda, ťukance a odřeniny jsou při těsném parkování hodně běžné. Nezaškodilo by reagovat na konkrétní dotaz a ne tady jen omílat obecné kecy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:00, RE: Třída
anonym posted by:
Především je třeba říci, že Fobia je v kategorii malých aut, zatímco Civic je nižší střední třída, stejně jako Ochcávka. Být vám, šel bych jednoznačně do Civica, akorát bych asi určitě volil motor 1,6 - 81kW, spotřeba bude téměř stejné, ale dynamika bude mnohem lepší.
"Být vám, šel bych jednoznačně do Civica" - hmm, a ještě jsi zapoměl dopsat, že "Být vám, tak nejezdím tolik po městě"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:04, RE: Třída
anonym posted by:
"Být vám, šel bych jednoznačně do Civica" - hmm, a ještě jsi zapoměl dopsat, že "Být vám, tak nejezdím tolik po městě"
Byt tazatelem tak jdu do BMW E46 :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:05, Jasná volba
Pokud se k volbě postavíte s rozumem,tak snad kromě rozšířenějšího servisního zázemí,nemá Fabi,proti Civicu co nabídnout...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:06, RE: Třída
anonym posted by:
Navíc si autor sám pod sebou řeže větev, když mluví o delší převodovce a slabých plechách u Civicu. To je pro město další jasná nevýhoda, ťukance a odřeniny jsou při těsném parkování hodně běžné. Nezaškodilo by reagovat na konkrétní dotaz a ne tady jen omílat obecné kecy.
slabé plechy... no nevím... právě tenhle Civic jsem měl jako svoje první auto, 2 roky, převážně Praha, takže si to moje řidičské umění a manévry dovedete představit... :) Možná jsem nadprůměrně šikovný, ale odnesl to pouze blatník pár škrábanci a promáčklina ve dveřích od něčí těžký boty...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:12, RE: Jasný
Marcus posted by:
I když zrovna tento Civic není moje krevní skupina,pořád je to rozumnější volba než Fábie. A Civic sedan je stejně velký jako Octávie,takže Honda je větší !!!
Tenhle Civic jsem měl a Fabii tchyně. Když jsem z toho svýho přesedl do tchýninýho, bylo to jako z ušáku na krabici od banánů... :/ Je to prostě úplně jiná liga, možná i sport.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:34, RE: Třída
anonym posted by:
To jsou zase rady. Kdosi (a autor článku koneckonců taky) přehlédl, že tazatel jezdí 90% po městě. Rozdíl ve výkonu při shodném objemu prakticky nepozná (Honda ho dosahuje ve vyšších otáčkách), větší objem celkem ve městě nemá význam - mnohem důležitější je odstupňování převodovky s ohledem na město. 4 lidé se vejdou a po městě to stačí. Navíc rozdíl ve velikosti hraje ve městě ve prospěch MENŠÍHO auta. Každý ušetřený centimetr se při parkování hodí. Fábia je o 32cm kratší a 5 cm užší. Takže jsou i jiné argumenty.
Ty 3 cm na délku opravdu při parkování nehrajou roli. Jste nasranej že máte sráč a někdo může mít za stejný prašule o třídu jiný auto :)))
Kvůli těm 10ti % mimo město bych radši Hondu. Komfort bude někde jinde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:37, RE: Jasný
anonym posted by:
Tenhle Civic jsem měl a Fabii tchyně. Když jsem z toho svýho přesedl do tchýninýho, bylo to jako z ušáku na krabici od banánů... :/ Je to prostě úplně jiná liga, možná i sport.
No samozřejmě že Civic je jiná liga,ale on to každý nepozná.Nechci zhazovat majitele Fábií,ale i já jsem přesdl ze starýho japonce do Fábie a měl jsem pocit,že něco není v pořádku.Toho pocitu jsem se zbavil až po vysednutí.A nejsem proti vozům VW!! V Golfu se mi jezdí dobře...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:38, 1.7 CDTi
Pánové, nevíte někdo jak je na tom verze s motorem 1.7 CDTi 74kW ??? Především jaké má vstřikovací řerpadlo ??? Že by klasicky japonské Denso ??? Díky Tomáš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 09:48, RE: Jasný
Marcus posted by:
No samozřejmě že Civic je jiná liga,ale on to každý nepozná.Nechci zhazovat majitele Fábií,ale i já jsem přesdl ze starýho japonce do Fábie a měl jsem pocit,že něco není v pořádku.Toho pocitu jsem se zbavil až po vysednutí.A nejsem proti vozům VW!! V Golfu se mi jezdí dobře...
Víš, on to právě každý pozná. Stačí si do těch aut sednout. Nic proti Fábiím, ale s tímhle autem by se ve vlastním zájmu srovnávat opravdu neměly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 11:28, rozvody
Polovina kritiky Fabie v článku se týká rozvodů...stačí netrvat na 55kW 16V, vzít 50kW 8V a rázem jsme jinde - rozvod řetězem, který není nutno měnit, pokud vám časem nevadí rachot vytahaného. A na jízdních výkonech to až tak poznat nepůjde - pořád je to slabý motor v těžké karoserii...navíc pokud tazatel jezdí převážně po městě, 8V je vhodnější pro lepší zátah odspodu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 11:41, RE: Třída
anonym posted by:
Navíc si autor sám pod sebou řeže větev, když mluví o delší převodovce a slabých plechách u Civicu. To je pro město další jasná nevýhoda, ťukance a odřeniny jsou při těsném parkování hodně běžné. Nezaškodilo by reagovat na konkrétní dotaz a ne tady jen omílat obecné kecy.
nechapu co to je za modu radit autorovi co mel nebo nemel napsat. To si tady snad nekdo leci mindraky nebo co. To ze civic nemel nikdy nijak bytelny plechy to je fakt pravda, akorat o dost spolehlivejsi na fabia. Ja myslim ze argument o vetsi spolehlivosti je o preci silnejsi nez argument o silnejsim plechu fabie, ktery by mohl byt na nejake odreniny min haklivy. Ani delsi zprevodovani civicu nemusi byt na skodu ani ve meste, zvlast kdyz bude mit stale lepsi dynamiku nez kratsi rychlosti fabie, tak nechapu kdes vzal tu jasnou nevyhodu. Nejveci nevyhoda je akorat to, za tady na tipcarsu je to proslaveny tim, ze kazdy diskuze je sprasena nejakym idiotem, ktery o aute vi akorat to ze ma volant, zato ma milion pripominek k tomu co kdo pry napsal spatne.
Bronek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 11:44, RE: rozvody
stowaway posted by:
Polovina kritiky Fabie v článku se týká rozvodů...stačí netrvat na 55kW 16V, vzít 50kW 8V a rázem jsme jinde - rozvod řetězem, který není nutno měnit, pokud vám časem nevadí rachot vytahaného. A na jízdních výkonech to až tak poznat nepůjde - pořád je to slabý motor v těžké karoserii...navíc pokud tazatel jezdí převážně po městě, 8V je vhodnější pro lepší zátah odspodu...
jo verze s 50 kw ma sice retez, ale taky ma v tom meste o dost vyssi spotrebu.
Bronek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 12:00, RE: rozvody
anonym posted by:
jo verze s 50 kw ma sice retez, ale taky ma v tom meste o dost vyssi spotrebu.
Bronek
Nevím, kolik bere po městě 16V a s 8V jsem jezdil hlavně mimo město, takže nemůžu posoudit...mimo město mi 8V bral málo, ale to je spíš zásluha stylu jízdy, než motoru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 13:18, RE: 1.7 CDTi
Tomáš posted by:
Pánové, nevíte někdo jak je na tom verze s motorem 1.7 CDTi 74kW ??? Především jaké má vstřikovací řerpadlo ??? Že by klasicky japonské Denso ??? Díky Tomáš
pokial viem, 1,7cdti je isuzu motor, ktory pouziva aj opel. starsia verzia je radialne cerpadlo, cdti uz by malo mat common rail. ale od koho to je, veru neviem...
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.