0
back

diskuze k tématu: Jakou fabii do města?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.06.2014 09:34, Jakou fabii do města?
Dobrý den, chtěl bych odborníky poprosit o radu. Jsem student a přemýšlím o koupi ojeté fábie do 60 000.

Konkrétní otázka pro Vás tedy zní jakou motorizaci zvolit, když asi 90% jezdím ve městě. Podotýkám že HTP a menší kubatůru nechci. Já sám bych nejspíše volil koncernový benzín 1,4 16v (ať už 55 nebo 74 kW, podle, toho který je spolehlivější, tedy pokud nějaké rozdíly vykatují), nebo SDi popřípadě TDi, ale mám trochu pochybnostim zda je koupě dieselu do města opodstatněná.

předem děkuji za odpověď.
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Monday 09.06.2014 10:57, RE: Jakou fabii do města?
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, chtěl bych odborníky poprosit o radu. Jsem student a přemýšlím o koupi ojeté fábie do 60 000. Konkrétní otázka pro Vás tedy zní jakou motorizaci zvolit, když asi 90% jezdím ve městě. Podotýkám že HTP a menší kubatůru nechci. Já sám bych nejspíše volil koncernový benzín 1,4 16v (ať už 55 nebo 74 kW, podle, toho který je spolehlivější, tedy pokud nějaké rozdíly vykatují), nebo SDi popřípadě TDi, ale mám trochu pochybnostim zda je koupě dieselu do města opodstatněná.předem děkuji za odpověď.

budete-li ve městě udržovat motor teplý (mezi jednotlivými jízdami nevychladne), pak připadá v úvahu i diesel (raději bych sdi...přeci jen je tam méně věcí k vysypání)

1,4 55 kw je častější a levnější varianta než 74 kw

htp jsou dělány hlavně do města a pokud se k tomu předchozí majitel choval slušně - hlavně s tím nejezdil dlouhodobě ve vysokých otáčkách (dálnice, atp.) - je do města doporučitelný...osobně bych však dal přednost 1,4 55 kw i z důvodu "pověsti a pozdějšího prodeje"
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008