Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78

Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Fabia 1,9 SDI - jak na nepravidelný chod motoru?
0
back
 

diskuze k tématu: Fabia 1,9 SDI - jak na nepravidelný chod motoru?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.04.2009 20:30, setrvačník
Má tento motor dvouhmotový setrvačník? pokud ano, popsané symptomy by mohl odpovídat jeho poškození
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.04.2009 22:43, RE: setrvačník
Kepo posted by:
Má tento motor dvouhmotový setrvačník? pokud ano, popsané symptomy by mohl odpovídat jeho poškození
ne nemá, ten je až u 1,9 TDi-PD 96 kW btw myslím, že motorem to nebude, páč SDi je nezničitelné
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.04.2009 00:14, Fabia 1.9 TDI
Dobrý den, mám Fabii s motorizací 1.9 TDI 74 KW a projevuje se mi také přesně popsaná závada a nevím čím to je. Jedná se o to, že pokud jedu například na pětku na 1200 - 1400 ot /min je cítít dosti značné škubání, pokud jedu na vyšší otáčky tak se závada neprojevuje. Neví někdo, kde by mohl být problém?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.04.2009 22:23, RE: Fabia 1.9 TDI
Pabllo posted by:
Dobrý den, mám Fabii s motorizací 1.9 TDI 74 KW a projevuje se mi také přesně popsaná závada a nevím čím to je. Jedná se o to, že pokud jedu například na pětku na 1200 - 1400 ot /min je cítít dosti značné škubání, pokud jedu na vyšší otáčky tak se závada neprojevuje. Neví někdo, kde by mohl být problém?
Nemůže se ten motor v tak nízkých otáčkách prostě dusit?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.04.2009 10:28, RE: Fabia 1.9 TDI
Pabllo posted by:
Dobrý den, mám Fabii s motorizací 1.9 TDI 74 KW a projevuje se mi také přesně popsaná závada a nevím čím to je. Jedná se o to, že pokud jedu například na pětku na 1200 - 1400 ot /min je cítít dosti značné škubání, pokud jedu na vyšší otáčky tak se závada neprojevuje. Neví někdo, kde by mohl být problém?
Já si také myslím, že je to buďto spojka nebo dvouhmotný setrvačník. Zkusté nějaký neautorizovaný, ale dobrý servis, tam Vám to opraví za zlomek ceny oproti Origoš Škoda servisu! Měl jsem pár možností sledovat jak "autorizované servisy" pracují a opravdu od té doby si na autě dělám vše sám u kamaráda v kvalitním autoservisu!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.04.2009 13:50, RE: Fabia 1.9 TDI
Pabllo posted by:
Dobrý den, mám Fabii s motorizací 1.9 TDI 74 KW a projevuje se mi také přesně popsaná závada a nevím čím to je. Jedná se o to, že pokud jedu například na pětku na 1200 - 1400 ot /min je cítít dosti značné škubání, pokud jedu na vyšší otáčky tak se závada neprojevuje. Neví někdo, kde by mohl být problém?
Takováto závada se mi projevovala na Octavii TDI, a to byste se divili čím to bylo. Vyměnil jsem si v autě rádio a závada ze začala projevovat, byl jsem z toho na prášky. Pokud Vám to škube a máte neoriginál rádio, tak ho vyjměte a zkuzte to projet. U rádia je vyvedeno čidlo pro snímání rychlosti a pokud na něj jde špatné napětí z rádia, tak se to takto projevuje. Nevím jestli je to u Fabie také tak. No jo, zase originál servis zklamal. Jsou to pouze tupci, kteří když něco nevidí v počítači, tak neví co s tím. Na spojku zapomeň, já nejdřív přemýšlel o spojce také. Spojka by škubala i jinde než pouze okolo 1300 otáček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.04.2009 18:41, RE: Fabia 1.9 TDI
Smeta posted by:
Takováto závada se mi projevovala na Octavii TDI, a to byste se divili čím to bylo. Vyměnil jsem si v autě rádio a závada ze začala projevovat, byl jsem z toho na prášky. Pokud Vám to škube a máte neoriginál rádio, tak ho vyjměte a zkuzte to projet. U rádia je vyvedeno čidlo pro snímání rychlosti a pokud na něj jde špatné napětí z rádia, tak se to takto projevuje. Nevím jestli je to u Fabie také tak. No jo, zase originál servis zklamal. Jsou to pouze tupci, kteří když něco nevidí v počítači, t...
Hlavně, dvouhmotý strvačník se projevuje tim, že se klepe spojkový pedál a auto si při plném točivém momentu klepe. Mám už toto za sebou, bohužel...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.04.2009 18:43, RE: Fabia 1.9 TDI
Smeta posted by:
Takováto závada se mi projevovala na Octavii TDI, a to byste se divili čím to bylo. Vyměnil jsem si v autě rádio a závada ze začala projevovat, byl jsem z toho na prášky. Pokud Vám to škube a máte neoriginál rádio, tak ho vyjměte a zkuzte to projet. U rádia je vyvedeno čidlo pro snímání rychlosti a pokud na něj jde špatné napětí z rádia, tak se to takto projevuje. Nevím jestli je to u Fabie také tak. No jo, zase originál servis zklamal. Jsou to pouze tupci, kteří když něco nevidí v počítači, t...
Dobrý den. Já mám octavii I, 1,6 benzin a taky si občas poškubne. Rovněž je tam vyměněno rádio, bohužel jsem ho neměnil já. Netušíte, zda je takové čidlo i u benzinu (55kW), a to samé mi dělalo i u Golfa III se stejným motorem a začalo to kupodivu rovněž po výměně rádia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.05.2009 09:11, RE: Fabia 1.9 TDI
Smeta posted by:
Takováto závada se mi projevovala na Octavii TDI, a to byste se divili čím to bylo. Vyměnil jsem si v autě rádio a závada ze začala projevovat, byl jsem z toho na prášky. Pokud Vám to škube a máte neoriginál rádio, tak ho vyjměte a zkuzte to projet. U rádia je vyvedeno čidlo pro snímání rychlosti a pokud na něj jde špatné napětí z rádia, tak se to takto projevuje. Nevím jestli je to u Fabie také tak. No jo, zase originál servis zklamal. Jsou to pouze tupci, kteří když něco nevidí v počítači, t...
Díky za info, to je opravdu zajímavá příčina závady, zajímalo by mě, co všechno by ten servis vyměnil, než by došel k rádiu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.05.2009 22:23, 1,9 TDI-PD
dobry den

mam golfa 1,9TDi-PD,sklbanie zacalo okolo 120000tis.(len pri akceleracii)-pricina palivovy filter
otacky mozu suvisiet s radiom len ak radio ma funkciu regulacie hlasitosti v zavislosti od rychlosti vozidla.
prajem stastne kilometre
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.