0
back
 

diskuze k tématu: Čím vlastně Češi jezdí?

category of topic classification: česká vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 07:24, karburator u felicie ??
Pismeno i u ozaceni felicie znamenalo vykonenjsi z dodavanych motoru tzn. 50kW anebo motor 1.6 (55kW). Oznaceni bez tohoto pismene znamenalo motor o vykonu 40kW vybaveny ale rovnez jednobodovym vstrikovcim zarizenim. Na konci roku 1996 byly obe varianty motoru vybaveny vicebodovým vstrikovanim. Nevim o tom, ze by se na tuzemsky trh nekdy dodavala felicia pouze s karburatorem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 08:47, RE: karburator u felicie ??
voj posted by:
Pismeno i u ozaceni felicie znamenalo vykonenjsi z dodavanych motoru tzn. 50kW anebo motor 1.6 (55kW). Oznaceni bez tohoto pismene znamenalo motor o vykonu 40kW vybaveny ale rovnez jednobodovym vstrikovcim zarizenim. Na konci roku 1996 byly obe varianty motoru vybaveny vicebodovým vstrikovanim. Nevim o tom, ze by se na tuzemsky trh nekdy dodavala felicia pouze s karburatorem.
Karburátory ve Felicii snad nikdy ani nebyly. Začínalo se s jednobodovým přímým vstřikováním Bosch a později se přešlo na čtyřbod MPi. Varianty výkonu byly 40 a 50 kW u 1.3 a 55 kW u 1.6. Označení " i " už měla každá Felicie. Íčko totiž označuje přímé vstřikování paliva.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 08:56, Fabie 1.4 16V
Benzinová Fabie 1.4 16 V s výkonem 59 kW od počátku výroby? To se asi pisatel malinko přepsal, ne? Možná že ke konci výroby něco takového bylo, ale rozhodně ne od počátku výroby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 09:16, RE: Fabie 1.4 16V
Rubal posted by:
Benzinová Fabie 1.4 16 V s výkonem 59 kW od počátku výroby? To se asi pisatel malinko přepsal, ne? Možná že ke konci výroby něco takového bylo, ale rozhodně ne od počátku výroby.
Podle dostupných zdrojů, byla od počátku výroby v prodeji 1.4 16V s kW, ke které přibyla 59 kW verze v roce 2006.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 09:25, RE: Fabie 1.4 16V
Petr - TipCars.com posted by:
Podle dostupných zdrojů, byla od počátku výroby v prodeji 1.4 16V s kW, ke které přibyla 59 kW verze v roce 2006.
Tak takhle je to správně, děkuji za reakci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 09:37, RE: Fabie 1.4 16V
Rubal posted by:
Tak takhle je to správně, děkuji za reakci.
Upravil jsem to raději i v textu .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 09:46, RE: karburator u felicie ??
Rubal posted by:
Karburátory ve Felicii snad nikdy ani nebyly. Začínalo se s jednobodovým přímým vstřikováním Bosch a později se přešlo na čtyřbod MPi. Varianty výkonu byly 40 a 50 kW u 1.3 a 55 kW u 1.6. Označení " i " už měla každá Felicie. Íčko totiž označuje přímé vstřikování paliva.
Máte pravdu (zdroj z kterého jsem čerpal to má trochu pomotané). Felicie začínala s třináctistovkou o výkonu 40 a 50 kW. Jednalo se o stejné motory, přičemž silnější verze bylo docíleno zvýšením kompresního poměru (z 8,8:1 na 9,7:1) . Až v létě 2006 přišly na trh motory MPI s vícebodovým vstřikováním paliva.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 10:03, RE: karburator u felicie ??
Petr - TipCars.com posted by:
Máte pravdu (zdroj z kterého jsem čerpal to má trochu pomotané). Felicie začínala s třináctistovkou o výkonu 40 a 50 kW. Jednalo se o stejné motory, přičemž silnější verze bylo docíleno zvýšením kompresního poměru (z 8,8:1 na 9,7:1) . Až v létě 2006 přišly na trh motory MPI s vícebodovým vstřikováním paliva.
V roce 1994 se prodávaly některé felicie s karburátorem,měli tuším výkon 43kw.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 10:48, RE: karburator u felicie ??
Petr - TipCars.com posted by:
Máte pravdu (zdroj z kterého jsem čerpal to má trochu pomotané). Felicie začínala s třináctistovkou o výkonu 40 a 50 kW. Jednalo se o stejné motory, přičemž silnější verze bylo docíleno zvýšením kompresního poměru (z 8,8:1 na 9,7:1) . Až v létě 2006 přišly na trh motory MPI s vícebodovým vstřikováním paliva.
v roce 1996 ne v roce 2006
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 10:57, RE: karburator u felicie ??
Fanda posted by:
V roce 1994 se prodávaly některé felicie s karburátorem,měli tuším výkon 43kw.
To je zajímavé... o těchto motorech vůbec nevím.... Snad ve Favoritu byly, ale ve Felicii...?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 11:02, RE: karburator u felicie ??
Rubal posted by:
v roce 1996 ne v roce 2006
Já už mám rok 2109 ))) no jistě 1996, já žiju při hektickém tempu v jiném časovém pásmu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 16:43, RE: karburator u felicie ??
Fanda posted by:
V roce 1994 se prodávaly některé felicie s karburátorem,měli tuším výkon 43kw.
Ale to je úplná hloupost...
Motor 1,3 43kW byl motor s karburátorem ve Favoritu do roku 1993. V roce 1993 byl už ve Favoritu nasazen motor 1,3 40kw a 50kW s jednobodovým vstřikováním. V roce 1994 se z Favoritu stala Felicia a tyto motory si ponechala. Až v roce 1996 bylo jednobodové vstřikování nahrazeno vícebodovým.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.06.2009 18:24, RE: karburator u felicie ??
Rubal posted by:
Karburátory ve Felicii snad nikdy ani nebyly. Začínalo se s jednobodovým přímým vstřikováním Bosch a později se přešlo na čtyřbod MPi. Varianty výkonu byly 40 a 50 kW u 1.3 a 55 kW u 1.6. Označení " i " už měla každá Felicie. Íčko totiž označuje přímé vstřikování paliva.
Opravím Vás, vstřikování u felicie je nepřímé jednobodové - později MPI to je vícebodové (multi point injection). Přímé vstřikování benzinu se do škodovek dostalo až s motory FSI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 08:39, RE: karburator u felicie ??
Petr - TipCars.com posted by:
Já už mám rok 2109 ))) no jistě 1996, já žiju při hektickém tempu v jiném časovém pásmu
Ano, taky mám často hektické tempo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 08:40, RE: karburator u felicie ??
Michal 22 posted by:
Ale to je úplná hloupost...
Motor 1,3 43kW byl motor s karburátorem ve Favoritu do roku 1993. V roce 1993 byl už ve Favoritu nasazen motor 1,3 40kw a 50kW s jednobodovým vstřikováním. V roce 1994 se z Favoritu stala Felicia a tyto motory si ponechala. Až v roce 1996 bylo jednobodové vstřikování nahrazeno vícebodovým.
S Vašim tvrzením souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 08:41, RE: karburator u felicie ??
Pavlik posted by:
Opravím Vás, vstřikování u felicie je nepřímé jednobodové - později MPI to je vícebodové (multi point injection). Přímé vstřikování benzinu se do škodovek dostalo až s motory FSI.
Děkuji za opravu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 12:15, RE: karburator u felicie ??
Rubal posted by:
To je zajímavé... o těchto motorech vůbec nevím.... Snad ve Favoritu byly, ale ve Felicii...?
Do některých zpočátku vyráběných felicií se ještě skutečně montovaly karburátory.Sám jsem míval mpi,ale v návodu byly uvedené všechny motoryzace včetně i té s karburátorem.Konečně není problém si to dohledat na internetu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.06.2009 20:46, RE: karburator u felicie ??
Rubal posted by:
To je zajímavé... o těchto motorech vůbec nevím.... Snad ve Favoritu byly, ale ve Felicii...?
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Felicia
Toto je odkaz,který jsem nalezl na internetu( je jich tu možno dohledat více).Ve druhém řádku tabulky je uvedeno,to, o čem se tu diskutuje,navíc znám osobně jednoho majitele felicie s karburátorem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.06.2009 12:29, Cena vozů
Bylo by zajímavé udělat statistiku cen jednotlivých vozů. Tzn. kolik % je vcenovém rozmezí např. 0 - 20 000; 20 000 - 50 000; 50 000 - 100 000; 100 - 200 000 atd.
Myslím, že by to byla docela tragédie. Tak 70% vozů v ceně do 100 000? Obvzlášť komické je pak porovnání s výší škody, kdy se nemusí volat policie. Tzn. většina aut může jít na totálku a policie se volat vlastně nemusí (samozřejmě bez zranění). Jó docela smutné toto je.
-OT-
Mimochodem ještě smutnější je zastavení výstavny dálnic. Právě v době krize by se mělo hodně stavět (zaměstnanost) - stejně jsou dané stavby potřebné. A je lepší peníze proinvestovat v krizi než v "blahobytu". Místo toho, aby přemýšleli, proč jsou u nás dálnice 2x? dražší, jejich výstavbu kvůli penězům zastaví. Přitom by stačilo, aby nebyly řádově dražší a peněz by pak bylo dostatek. Ale hlavně že na šrotovné peníze jsou (přitom toto nezaměstanost nijak pozitivně neovlivní).
A ještě si dovolím jeden dodatek - peníze z 30 kč regulační poplatek prosím nejde do kapsy lékařům/nemocnicím, jak se někteří naivně domnívají. Oni pak totiž o to méně dostanou od pojišťoven. Tak až někdo zas plácne hňupovinu, že jde o almužnu lékařům, tak nevěřte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 14.11.2009 01:47, RE: Cena vozů
rohYpnol posted by:
Bylo by zajímavé udělat statistiku cen jednotlivých vozů. Tzn. kolik % je vcenovém rozmezí např. 0 - 20 000; 20 000 - 50 000; 50 000 - 100 000; 100 - 200 000 atd.
Myslím, že by to byla docela tragédie. Tak 70% vozů v ceně do 100 000? Obvzlášť komické je pak porovnání s výší škody, kdy se nemusí volat policie. Tzn. většina aut může jít na totálku a policie se volat vlastně nemusí (samozřejmě bez zranění). Jó docela smutné toto je.
-OT-
Mimochodem ještě smutnější je zastavení výstavny dálnic. Práv...
Nemůžeš stavět, když nemáš za co ;)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.