0
back
 

diskuze k tématu: Baterie u fabie kaput

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.10.2014 11:34, Baterie u fabie kaput

vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDI
rok výroby: 2011
palivo: nafta
výkon v kW: 77
kód motoru: nyní nevím

popis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkuji
p.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne?

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 23.10.2014 12:05, RE: Baterie
nepřihlášený uživatel posted by:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Thursday 23.10.2014 12:17, RE: Baterie
Paul posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.




díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Thursday 23.10.2014 13:04, RE: Baterie
Corlis posted by:
Paul posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....


A není to přílišná opatrnost? Píšete, že "startuje silně". Já bych to možná nechal na zimu s tím, že měl li bych dojem, že startér už netočí "jak zamlada", nechal bych baterii rovnou vyměnit. Předpokládám, že ji budou mít skladem...
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 23.10.2014 15:18, RE: Baterie
free78 posted by:
Corlis posted by:
Paul posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....
A není to přílišná opatrnost? Píšete, že "startuje silně". Já bych to možná nechal na zimu s tím, že měl li bych dojem, že startér už netočí "jak zamlada", nechal bych baterii rovnou vyměnit. Předpokládám, že ji budou mít skladem...


První akumulátor vydrží běžně sedm a více let,zatím je zbytečné se s tím zabývat.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 23.10.2014 16:21, RE: Baterie
Corlis posted by:
Paul posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....

každá prodejna autobaterií a každý lepší servis disponuje měřákem. co řešíte?
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 23.10.2014 17:23, RE: Baterie
tomaskrtek posted by:
Corlis posted by:
Paul posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
vozidlo: Škoda Fabia 1.6 TDIrok výroby: 2011palivo: naftavýkon v kW: 77kód motoru: nyní nevímpopis závady: prosím o krátkou rychlou radu. Rád bych zkontroloval, případně nabil před zimou baterii ve fabii, ale mám strach sundat z \"plusu\" mohutnou kabeláž, na kterou je napojeno více věcí. Nedojde k nějakému výmazu údajů ŘJ apod.? děkujip.s. baterie má \"oko\", ale nevím, jak poznat, že je slabá, oko je černé. Ve staré toyotě jsem měl tuším zelené a když docházela, šlo do modra /nebo obráceně nevím/. Baterie není dolévací, předpokládám ale, že nabíjet mohu, ne? kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Myslím, že daleko lepší je projet si delší trasu, kterou se baterie dobije (většina moderních dieselů má dostatečně účinný alternátor), spojenou s návštěvou servisu, kde za pár korun otestují celou dobíjecí soustavu, než samodomo nabíjet. Např. pokud je v autě start-stop systém a/nebo gelová baterie, můžete ji komplet zničit a cena nové vás nepotěší. Od toho jsou profi nabíječky v servisu. 1.6 TDI obecně déle startuje za studena i s plně nabitou baterkou, pak se tam myslím nějak upravoval software a pozdější verze už to netrápí.
díky za info. Baterie je tam od novoty, auto má 163tis. Jezdí převážně dálnice, měsíčně skoro 5tis km rychlou ustálenou rychlostí do 140km/h. Startuje dobře, silně. Jen jsem chtěl před zimou doštouchnout, ale raději tedy sjedu někam, kde mi ji prověří. Někam sáhnu a ono se to po.....
každá prodejna autobaterií a každý lepší servis disponuje měřákem. co řešíte?


Navíc je to často zadara, kor ted před zimou. Tady okolo minimálně tři servisy mají prohlídku před zimou do 100,- a test baterie je v tom určitě taky.

respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.